Käykö teidän 3v ammeessa vielä kylvyssä??

ei oo kauaakaan kun vielä meidän melkein 5v ja melkein 2v (ikä silloin kun vielä olivat ammeessa) olivat kylvyssä yhtäaikaa yhdessä ammeessa. Amme kävi niin pieneksi että oli pakko viedä se varastoon:) Lotraisivat siinä varmaan vieläkin jos mahtuisivat.
 
Meidän 3v2kk käy pääosin suihkussa ja siellä läträä ämpärin ym lelujen kanssa, mutta jos pikkuveikka on samaan aikaan pesulla, niin silloin ahtautuvat molemmat samaan ammeeseen. Eli käytössä on yhä =)
 
kyllä tuo meillä kun se suihkuun menee niin ottaa ammeen seinältä ja itse sen täyttää ja menee sinne, kuulee kun suihku loppuu ja läträys alkaa :LOL: vauvalle pitää oma ostaa kun tappelu varmaankin tulis ja tuo pojan amme ei sovi niihin ammejalkoihin mitkä ostetaan
 
ei aina, mut täällä kotona yleensä itse pyytää ammeen.. tykkää vesileikeistä ja viihtyykin paremmin saunassa :D oli itse asiassa pitkään välillä käymättä kun jäin yksin ja koin sen hankalaksi, mut nykyään taas sujuu ja saunassakin on tilaa hyvin kahdelle vannalle ja minulle.
 
meillä on semmoset n. 60cm halkaisijaltaan olevat Nallepuh-uima-altaat tytöillä tuolla kylppärissä aina kylpypäivänä =) joskus käydään vaan pikasuihkussakin =) mutta siis kohta 7v ja 3v tykkäävät mielellään leikkiä vedessä =)
 
XXS
Meillä loiskii 10-vuotiaskin vielä toisinaan vauvojen ammeessa.... onneksi tulevassa asunnossamme on kunnollinen poreamme, missä polskia. Vauva-ammetta ei kannata roskiin heittää, siinä kun on kätevä kuljettaa kesällä vastapestyt, märät matot matonpesupaikalta kotiin ilman, että auto kastuu.
 
Hö, meillä on usampikin amme (tai ei ole kuin yksi perinteinen amme) kylppärissä. Meidän muksut tykkää olla kauan kylvyssä. Suihkuun ei anneta jäädä "asumaan", kun vedestä tarvii maksaa. Muksut voi olla jopa tunninkin ammeessa.
 
TOTTA KAI KÄYVÄT, meillä pian nelivuotias poika ja kaksivuotias tyttö, pienestä asti ovat käyneet ja nyt käyvät yhdessä, aina saunailtoina eli noin kerran pari viikossa. Muuten suihkutellaan. Vannaan pääsy on saunaillan kohokohta.
 

Yhteistyössä