Käyt vessassa, MUTTA.... minkä näistä valitsisit jos olisi aivan pakko?

  • Viestiketjun aloittaja "WC ankka"
  • Ensimmäinen viesti
"WC ankka"
1.) Jätät pytyn vetämättä
2.) Jätät kädet pesemättä
3.) Jätät oven levälleen, että kuka vain voi seurata kun paskannat
4.) Jätät pillun/pyllyn pyyhkimättä
 
"tuulia"
Ja-a.

Olen työpaikalla joutunut toteuttamaan vessassa käyntiä 1,2 ja 3 vaihtoehdon tapaan. Pyttynä toimi ränni, johon laskettiin vettä kerran päivässä. Rännin yllä kyykittiin hajareisin, taakse tuli seuraava rännin käyttäjä, edessä oli toinen. Jonossa siis. Ei väliseiniä. Ja vettä tosiaan tonne tuli kerran päivässä - ei paperiakaan olis ollut, mut kuljetin omaa matkassa.
 
toveri
[QUOTE="tuulia";24093337]Ja-a.

Olen työpaikalla joutunut toteuttamaan vessassa käyntiä 1,2 ja 3 vaihtoehdon tapaan. Pyttynä toimi ränni, johon laskettiin vettä kerran päivässä. Rännin yllä kyykittiin hajareisin, taakse tuli seuraava rännin käyttäjä, edessä oli toinen. Jonossa siis. Ei väliseiniä. Ja vettä tosiaan tonne tuli kerran päivässä - ei paperiakaan olis ollut, mut kuljetin omaa matkassa.[/QUOTE]

ootko Anttilassa töissä?
 
  • Tykkää
Reactions: as if
3. koska ei meillä kotona sulkeuduta muutenkaan oven taakse. Myöskin 2. onnistuu, esim metsäreissuilla vesihanaa ei usein ole saatavana (yhdistyy aikalailla kohtaan 3.).

1 ja 4 on sellaista mitä koetan välttää viimeiseen asti - metsään raahaan embot mukanani ja jälkikasvu toteuttaa 1:stä aina välillä....
 
"vieras"
[QUOTE="tuulia";24093562]Jeps, siellähän minä ;) Tuijottelemassa toisten ulostavia takapuolia, nätisti jonossa.[/QUOTE]

Mitä hittoa, miten toi voi olla mahdollista? Miksei siellä ollut kunnollista vessaa?
 

Yhteistyössä