Käytännön piloja

ggg
Tääh miks makarooneja vessanrenkaan alle???

Meillä oli joskus yövuoro muka ladannu kahvinkeittimet valmiiks...liian vähillä kahvinpuruilla, höystettynä suolalla.
Maitotölkinkin voi sabotoida suolalla, nii ei heti tajua missä meni vikaan.
 
Tääh miks makarooneja vessanrenkaan alle???

Meillä oli joskus yövuoro muka ladannu kahvinkeittimet valmiiks...liian vähillä kahvinpuruilla, höystettynä suolalla.
Maitotölkinkin voi sabotoida suolalla, nii ei heti tajua missä meni vikaan.
Siihen kun istuu päälle, kuulostaa siltä, kuin koko pönttö prakais alta ^_^
Meillä ei aamuvuorossa valitettavasti ole muita kahvinjuojia kuin minä. En viittis itteäni jekuttaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29734232:
Laittaa ämpäriin vettä ja ämpäri hiukan raotetun oven päälle. Joku jos tulee ovesta ni saa vedet päällensä :D
En sentään halua päästä hengestäni :whistle:

Meneeköhän vedenkeitin pilalle, jos teeveteen lisää keittämisen jälkeen elintarvikeväriä? Kolleegat voisi arvostaa sinistä/mustaa teevettä...
 
vie ras
Makarooneille ääni täältäkin. Ja aivan viereviereen niitä sitten, niin rätinä on melkoinen :D
jos on aamulla aikaa, niin voit makaroonittaa vaikka kaikki työpaikan pöntöt

Itse laitoin viimeksi työkaverin kahviin suolaa :D Join omani jo kahvilassa ja otin vielä kaksi kahvia mukaan, toinen muka itselleni mutta annoin sen sitten hänelle, kun hän ensin oli hörppäissyt suolakahvia
 
Nukkepilat on kans hauskoja :saint: Jos joku työkaveri tulee töihin ekana, niin on aikas jännä kokemus jos siellä jossain pimeässä oven takana odottaa nukke. :whistle: Vielä parempi jos se on vaikka pikkaisen hirtetty nukke :xmas:
 
"unna"
Mä tarttisin vinkkiä johonniin, minkä voisin käydä miehelle tekaisemassa nyt.. ei mitään mikä aiheuttaa kauheasti sotkua tai vie paljon aikaa. Ettei myöhästy aamulla :)
 
dogksrf
[QUOTE="unna";29734309]Mä tarttisin vinkkiä johonniin, minkä voisin käydä miehelle tekaisemassa nyt.. ei mitään mikä aiheuttaa kauheasti sotkua tai vie paljon aikaa. Ettei myöhästy aamulla :)[/QUOTE]

eiks aprillipäivä oo enemmänkin valehtelupäivä, sanotaan jotain ja sit se onki aprillii. Eikä tällainen pilailupäivä
 
hipsterström
eiks aprillipäivä oo enemmänkin valehtelupäivä, sanotaan jotain ja sit se onki aprillii. Eikä tällainen pilailupäivä
Muistan ku aikoinaan ala-asteella vedätettiin koko koulua tyylikkäästi. Keskusradiosta kuulutettiin, että kuumailmapallo laskeutuu läheiselle hiekkakentälle. Suunnilleen koko koulun porukka juoks onnessaan kentälle. Eihän sinne mitään tullut :D
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29734323:
Muistan ku aikoinaan ala-asteella vedätettiin koko koulua tyylikkäästi. Keskusradiosta kuulutettiin, että kuumailmapallo laskeutuu läheiselle hiekkakentälle. Suunnilleen koko koulun porukka juoks onnessaan kentälle. Eihän sinne mitään tullut :D
Juuri tuollaista juoksuttamista johonkin paikkaan se on alunperinkin joskus ollut ja pitäisi olla edelleenkin. Kaikki tuollaiset "käytännön pilat" taas on sellaista mitä nämäkin palstan "pilailijat" kutsuisivat kiusaamiseksi jos se kohdistuisi heihin itseensä tai heidän lapsiinsa.
 
ggg
Noin. Nyt on käytännön pilaa miehelle aamuksi.
Hammastahnat piiloti, jätin näkyviin ainoastaan muumi-hammastahnan.
Oma shamppoonsa on ollut loppu jo viikon, nii käyttänyt minun. Piilotin omani, ja laitoin Babywash:n tilalle hyllyyn :)
Kylpypyyhkeen taittelin takas kaappiin, eri huoneeseen siis.
Kahvinkeittimen latasin valmiiks, suolalla varustettuna tietenkin.
Ja miehen käyttämä maitopurkki maustettu myös.
Miehen vihaama penkin lämmitin olis ollu kiva käydä laittaa päälle, mut ei enää viittiny hilpasta tonne pakkaseen.,,
 
---
Noin. Nyt on käytännön pilaa miehelle aamuksi.
Hammastahnat piiloti, jätin näkyviin ainoastaan muumi-hammastahnan.
Oma shamppoonsa on ollut loppu jo viikon, nii käyttänyt minun. Piilotin omani, ja laitoin Babywash:n tilalle hyllyyn :)
Kylpypyyhkeen taittelin takas kaappiin, eri huoneeseen siis.
Kahvinkeittimen latasin valmiiks, suolalla varustettuna tietenkin.
Ja miehen käyttämä maitopurkki maustettu myös.
Miehen vihaama penkin lämmitin olis ollu kiva käydä laittaa päälle, mut ei enää viittiny hilpasta tonne pakkaseen.,,
Toivottavasti se lyö sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: hipsterström

Yhteistyössä