Käytättekö legginsejä pakkasella?

  • Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti
itse käytän niitä tai villaisia sukkahousuja housujen alla.
Mua muuten järkyttää miten kadulla näkee usein teinejä joilla on päällä just vain jotkut tosi tiukat legginssit joiden alle ei näytä mahtuvan mitään, ja lyhyt ei kovin lämpimän näköinen takki. Mietin aina eikö niiden pylly jäädy :confused: ja muutenkin, kun ite en todellakaan tarkenisi noin. Pakko kai vain näyttää muotonsa ja pitää se pylly esillä näin -20° pakkasillakin...
 
Käytän, tosin tällä hetkellä mulla on farkkujen alla mieluummin noi trikoiset mammahousut. Legginsit ei pysy ylhäällä kunnolla (rv 36).. :snotty:

Niin ja lisään, että mä käytän niitä nimenomaan pakkasella JA toisten housujen alla. :D
 
Viimeksi muokattu:
Farkkulegginsejä oon käyttäny sellasten pidempien villatakkien kanssa. Ne lahkeet saa niin kätevästi mun talvikenkien sisään ja kun autolla kuljen niin ei ole yhtään palellut. Tavallisia legginsejä oon käyttänyt nyt pari kertaa baarissa saappaiden kanssa. Eihän niistä silloin kukaan pysty erottamaan ovatko kyseessä legginsit vai sukkahousut. :)
 
"mustikka"
Juu käytän, tunikan ja pitkän neuletakin ja usein vielä pitkien sukkien kanssa. Ei miulle tuu yhtään sen kylmempi legginsseissä kuin pitkissä housuissakaan. Saappaat kun on melkein polviin asti ja neuletakki ulottuu puoleen reiteen ja parhaimmillaan vielä tosiaan pitkät sukat sinne puoleenreiteen kans niin eipä siinä jää kauheesti pelkkien leggareiden peittämää aluetta. Mut enpä mie mitään talvileikkejä hangessa pahemmin harrastelekaan, puolisen tuntia maksimissaan saatan kävellä ulkona. Enkä käytä sukkahousukangasta olevia leggareita, vaan paksumpia.
 
"vieras"
Farkkuleggingsejä joo, mulla mahtuu trikooleggarit sinne alle. Ja siihen saa kätevästi vetäistyä vielä toppahousutkin päälle, jos ulkona täytyy kovilla pakkasilla olla pitkään.

Mulla on talvitakkeina polvipituinen parkatakki, polvipituinen villakangastakki ja pepun peittävä laskettelutakki.
 

Yhteistyössä