Käytättekö ryppyvoiteita?

"natu"
En ainakaan vielä, yli 40 oon. Muutenkaan en käytä mitään rasvaa. Naaman pesen samalla suihkusaippualla kuin muun vartalon. Ainakin pari vuotta sitten vielä mua luultiin useampaankin otteeseen parikymppiseksi, siis ihan "virallisissa"yhteyksissä, ei mielistelynä. En mä nyt ihan 20 v:stä mene mutta kyllä monet oman ikäiset näyttää aika paljon vanhemmilta.
 
Vie ras
En varsinaisia ryppyvoiteita. Kunnon kosteuttava voide aamuin illoin jo nuoresta asti niin pysyy iho hyvänä. Mulle kerran kosmetiikkamyyjä sanoi, että lumenen perus kosteusvoide on parempi kuin nämä extra hyper ultra siloittajat.
 
vierasd
Osa on huuhaata (=todennäköisesti ihan hyviä kosteusvoiteita, joissa ei kuitenkaan ole mitään, millä olisi tieteellisesti todistettu vaikutus ryppyihin), joissakin on esimerkiksi vapaiden radikaalien toimintaa estäviä/hidastavia ainesosia (antioksidantteja), ja sitä kautta voivat hidastaa ihon vanhenemista.

Olemassa olevia ryppyjä ei saa rasvalla pois, mutta sopivilla tuotteilla ja käyttämällä kunnollista aurinkosuojaa voi hidastaa ihon vanhemisprosessia.

Kuluttajille myydään vaikka ja mitä kaikenlaisilla naurettavilla väittämillä ("tutkitusti todistettu teho":- 20 naista levitti rasvaa naamariinsa ja totesi ihon näyttävän paremmalta), ja esimerkiksi tehoainaita saattaa olla tuotteessa niin mitättömän pieni määrä, ettei niistä ole apua - mutta voidaanpahan kirjoittaa mainoksiin isolla, että sisältää asioita X, Y ja Z.
 
Mistä ostat tota?
Kun muistasin mistä tuo äiti tilas meidän suvun naisille niitä... :/ Ei mitään muistikuvaa siitä nettikaupasta, mutta varmasti monetkin firmat myy. Elä säikähdä hintaa sillä se on TOSI riittoisaa - mulla on riittänyt toi sama puteli hirmu kauan. Öljy tosin eltaantuu ajan myötä joten nyt käytän sitä runsaammin ja kaulalle myös.
 
Ei kai niitä tässä iässä vielä saa käyttää, tai tartte.

Mulla on aika normaali iho, ei rasvanen eikä kuiva. En rasvaa ihoa juuri koskaan.
Hyvä ravinto pitää ihon kunnossa. Ja kun juo paljon vettä.
 
....
Kävin apteekissa ostamassa a-vitamiinivoidetta näppyläiselle ja ongelmalliselle iholle, ja kyllä toimii! Ryppyjä minulla ei ole vielä (26v), mutta ryppyvoideosastolta tuon ostin, joten kai minä ryppyvoidetta jo käytän :D

Pirun halpaa voidetta, oisko ollu jotain 5-7€/tuubi.
 
Kun muistasin mistä tuo äiti tilas meidän suvun naisille niitä... :/ Ei mitään muistikuvaa siitä nettikaupasta, mutta varmasti monetkin firmat myy. Elä säikähdä hintaa sillä se on TOSI riittoisaa - mulla on riittänyt toi sama puteli hirmu kauan. Öljy tosin eltaantuu ajan myötä joten nyt käytän sitä runsaammin ja kaulalle myös.
Näyttäs olevan 15e.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä