Käyttääkö joku korealaisia ihonhoitotuotteita?osaatko suositella ryppyvoidetta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on eteläkorealainen opettaja ja se on 50v ja iho on upea. En olisi uskonut että se on 50. en millään.
En kyllä kehtaa kysyä mitä se käyttää mutta 99% niitä korealaisia tuotteita.
Se on vielä niin hoikka ja lyhyehkö että voisi luulla pikkutytöksi.
Mä haluan kanssa sen ihon!
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Ehkä @Johnny Appleseed osaisi kommentoida paremmin?
Se, että eteläkorealaiset näyttävät niin "sileiltä" medoissa, on monen tekijän summa. Perintötekijät (hieman meitä paksumpi iho), huolellinen ihonhoito, auringon välttely, ruoka, viihdeteollisuuden tiukat kriteerit, kauneusleikkaukset (näkyvät nenissä).
Ilman laatu suurissa kaupungeissa on yleensä kehno.

Joskus ryppykin näyttää hauskalta. 🐪;)
 
  • Tykkää
Reactions: 2+ 1/2 Kalamiestä
Mulla on eteläkorealainen opettaja ja se on 50v ja iho on upea. En olisi uskonut että se on 50. en millään.
En kyllä kehtaa kysyä mitä se käyttää mutta 99% niitä korealaisia tuotteita.
Se on vielä niin hoikka ja lyhyehkö että voisi luulla pikkutytöksi.
Mä haluan kanssa sen ihon!
Niin, Koreassa on aina tärkeää tietää ja huomioida toisen ikä.

Suomalaisiin kasvoihin/muotoihin tottuneen on usein vaikea arvioida aasilaisnaisen ikää. Tässä vajaa viikko sitten 30 vuotta täyttänyt pelimusiikkicovereita Youtubessa esittävä Vora Kim. Näyttää yhtä aikaa nuorelta ja aikuiselta?

 
Viimeksi muokattu:
Se, että eteläkorealaiset näyttävät niin "sileiltä" medoissa, on monen tekijän summa. Perintötekijät (hieman meitä paksumpi iho), huolellinen ihonhoito, auringon välttely, ruoka, viihdeteollisuuden tiukat kriteerit, kauneusleikkaukset (näkyvät nenissä).
Ilman laatu suurissa kaupungeissa on yleensä kehno.

Joskus ryppykin näyttää hauskalta. 🐪;)
Nokkaleikkaukset oli uusi juttu mulle. Sen tiedän, että jossain Aasian maassa leikkelevät silmiään länsimaalaisemman näköisiksi
 
vierailija
Jos pelkkä puhdistus sisältää 27 eri vaihetta ( myös 27 purnukkaa?), niin jaksaako mies odottaa että tulisi valmista? Mitä jos naisen kaikki rahat menee nohin tököteihin?
 

Yhteistyössä