käyttääkö joku muukin knorrin valmisjauhetta ruskeassakastikkeessa?

  • Viestiketjun aloittaja tumpeloista tumpeloin
  • Ensimmäinen viesti
hmmmm
[QUOTE="vieras";23324603]YÖK, en koskisi vaikka maksettaisiin :D Kamalaa lisäainehöttöä. Mutta jos itse tykkäät, etkä välitä mitä se ruoka sisältää, niin mikä ettei. On niitä paljon huonompiakin paheita olemassa :)[/QUOTE]

Aika harva pelkästään itselleen laittaa ruokaa. Lapsillehan esimerkiksi glutamaatteja ei saa antaa lain mukaan ollenkaan mutta miksi muiden pitäisi niitä sietää? Tässä muutama syy, ei kannata:
pikkuhoo+
ttp://koti.utanet.fi/~paula/xyz/tallessa.htm
 
"vieras"
mä käytän silloin tällöin, on tyttäreni suurinta herkkua. Tällä palstalla on tapana esittää täydellistä äitiä ja kasvattaa ihan alusta asti itse kaikki ruoka ja sitten valmistaa niistä täydellistä ruokaa. Sana eines tai puolivalmis on täällä kirosana.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23328312]mä käytän silloin tällöin, on tyttäreni suurinta herkkua. Tällä palstalla on tapana esittää täydellistä äitiä ja kasvattaa ihan alusta asti itse kaikki ruoka ja sitten valmistaa niistä täydellistä ruokaa. Sana eines tai puolivalmis on täällä kirosana.[/QUOTE]

Tähän ei voi muuta todeta kuin että jos lapsesi suurinta herkkua on pussikastike, niin :X
 
[QUOTE="vieras";23328312]mä käytän silloin tällöin, on tyttäreni suurinta herkkua. Tällä palstalla on tapana esittää täydellistä äitiä ja kasvattaa ihan alusta asti itse kaikki ruoka ja sitten valmistaa niistä täydellistä ruokaa. Sana eines tai puolivalmis on täällä kirosana.[/QUOTE]

en ole täydellinen äiti vaikka käytän puhtaita raakaaineita ja teen melkein kaiken itte. mies mettästää ja kalastaa, kasvimaalta saa herkkuja. miks pitäs ostaa kaalliita puolivalmiita ku voi itte tehä paljon halvemmalla samat asiat?
 
vinkki
[QUOTE="joku";23328368]Teen ruskeankastikkeen itse oikeasta voista :p
Ja ei siihen tule paakkuja, kun sinne lisää veden kylmänä pienenä norona ja sekoittaa kokoaika :)[/QUOTE]

Onnistuu se mantelihauheestakin ja siinä on muistaakseni 24% proteiinia, ei siis mitään hiilarisoosia:)
 

Yhteistyössä