käyttääkö lapsesi viime kauden vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Joo käyttää.

Mä rakastan shopata alemyynneistä kaikkea kaunista. Ostan seuraavaa kokoa valtavat kasat. Välillä edellisen kauden värit ovatkin paljon parempia kuin seuraavan kauden. Ainakin esim viime kesänä oli värikkäitä Legon paitoja pojille, nyt ei ole yhtä kivoja näkynyt. Samoin viime kauden H&M edulliset kaprishortsit olivat kauniimpia kuin sama malli tänä vuonna. Viime vuonna oli nimittäin yksivärisiä: keltaista, oranssia, limeä, turkoosia... Kohta pääsee käyttämään :)
 
Wilpuri
Juups, kyllä käyttää! Hih ja tänä aamuna neiti 4vee tuumasi että miksi mulla on vain tyttöjen värisiä vaatteita tänään (olin valinnut punaiset pikkarit, punaiset sukkikset, vaal.pun.collegehousut, pun.raidallisen t-paidan, ja päälle punaisen trikoopaidan)
 
Meillä käytetään ihan mitä vaan. Paljon käytettyjä siistejä vaatteita mutta sitten uutta jonkinverran ja sitten myös viime vuotista Reimaa. Kirppiksillä ei ole tarvinnut käydä kun serkuilta tulee välillä ihan liiankin paljon hyviä vaatteita :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
no ei käytä, uusinta uutta reima tecciä, moloa tai ticettiä! Jessus mitä kysymyksiä!
älähän vastaile jos niin vituttaa.
tässä olikin ketju jossa sanottiin että tuohan on viime kaudelta..siitä tulikin vaan mieleeni.
älä ressaa,ota rusina.. =/
 
minä
Ihan oikeasti. Olin kerran myymässä yhtä meillä todella vähän aikaa käytössä ollutta haalaria. Ja ostaja olisi ehdottomasti halunnut varmuuden että sen vuoden mallistoa...
 

Yhteistyössä