Käyttekö bilettään miestenne siskojen kanssa?

Tai vaimojenne veljien?

Tuli vaan mieleen, että itse oon ollut kolme kertaa yhdessä bilettämässä miehen siskon kanssa. Ja ollaan tunnettu siis kohta 12 vuotta.

Ja tykkään kovasti miehen siskosta, tullaan hyvin toimeen ja ollaan tekemisissä lähes viikottain. Joten periaatteessa toi 3 kertaa on tosi vähän...
 
"Vieras"
No mun miehellä ei ole siskoja, hänen veljen vaimon kanssa voisin käydäkin jos asuttaisiin lähempänä.
Entisen poikakaverin siskojen kanssa kävin kyllä, ja olen toisen siskon lapsen kummikin vaikka entiseen poikaystävään en ole yhteyksissä. Toki nähdään lasten synttäreillä mutta muuten.
 
En käy, koska ollaan niin erilaisia ettei edes tunnettaisi toisiamme ilman miestä. En keksi mitään, mitä haluaisin hänen kanssaan kahestaan harrastaa. Toimeen tullaan kyllä hyvin, mutta kiinnostus syventää tätä suhdetta on nollassa - - eikä sukulaisuus mun mielestä velvoita mihinkään, en ole tekemisissä omienkaan sukulaisteni kanssa joiden seura ei kiinnosta.
 
Blue
Miehen veljen kanssa ollaan paljonkin käyty bilettämässä, saunomassa, iltaa istumassa , syömässä yms.

Toisen veljen kanssa vähemmän, johtuu siitä että asuu muualla ja muutenkaan ei kemiat ihan kamalasti kohtaa. Pitää omiin veljiinsäkin hyvin vähän yhteyttä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
en
Ei tulisi mieleenkään.Ollaan niin eri planeetoilta kuin olla ja voi.Ei iske enää oikein tuo teinimeininki,tällei lähempänä 30vuotiaana,tosin meillä ikäeroa miehen siskon kanssa, vain pari vuotta.
Toimeen tullaan,mut siinäpä se.
 
ehei
En oli käynyt. miehellä ei siskoa. Mutta en ole käynyt hänen veljensä kanssa enkä veljen vaimonkaan. vähän liian tiukkapipoista sakkia minun makuun.(kokemusta sukujuhlista) Noh ehkä miehen veljenkanssa voisi bileet viellä mennä. Selvimpäin jos ite ois niin se vois tavallaan mennä. Alkaa armoton kuittailu. :O
 
"Miu"
En käy, miehen sisko oli 11v. kun aloimme seurustella ja ei olla kovin samalla aaltopituudella, vaikka toimeen hyvin tullaankin...
Mutta minun mies kyllä käy ajoittain ulkona minun siskon kanssa...
 
En, kun ne asuu piru vie niin hiton kaukana.

Hyvin kyllä tullaan toimeen & mm. shoppaillaan tehokkaasti kun tavataan. Tai siis shoppailtiin kun tavattiin, en oo heitä nyt kuuteen vuoteen nähnytkään. Biletys ei ole heidän juttunsa (kyltyyr, kyltyyr) paitsi yksi siskoista osaa sitäkin harrastaa kyllä.
 

Yhteistyössä