Käyttökokemuksia Jule Twin tuplarattaista

Olen katsellut Jule Twin tuplarattaat ja haluaisin kuulla muiden käyttökokemuksia? Toimivatko nämä rattaat eri maastoissa, myös talvisissa olosuhteissa? Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Meille on tulossa toinen lapsi lokakuun lopussa ja esikoisemme on silloin 1v5kk. Tärkein ominaisuus on meille että pääsemme ulos kävelylle ja puistoon säässä kuin säässä, mahdollisimman kevyesti mutta tukevasti työntäen.
 
Hei! Haaveilin itse samoista rattaista, mutta onneksi kävin liikkeessä koittamassa, sillä rattaat on aika huterat kahdella eri kokoisella lapsella. Meillä myös ikäeroa tuo 1v 5kk. Tosin meidän esikoinen painoi lahemmäs 15 kg. Jos ajattelit tilata jostain, suosittelen että käyt liikkeessä kokeilemassa. Meillä käytössa Brion tuplarattaat, jotka on tosi tukevat ja hyvät ja astetta kevyemmät Carenan kolmipyöräiset tuplarattaat.
 
Itse myös katsoin noita liikkeessä kun tuplia oltiin hankkimassa. Kovin ahtaan oloiset, meijän poika oli silloin 1v7kk ja ei mahtunut niihin. Tosi kapeat on ne istumatilat. Eli luulen ettei noi oo kovin hyvät yhtään vanhemmalle sisarukselle tai isompikokoiselle lapselle.
 
Meillä on kyllä JuleTwinit olleet nyt jo puolisentoista vuotta jokapäiväisessä käytössä ja tosi tyytyväisiä ollaan! Pikkusiskon syntyessä esikoinen oli 2v1kk. Nyt hänellä ikää 3,5v ja yhä mahtuu hienosti rattaisiin - mikä onkin ehdottoman tärkeää, kun on sen verran vilkas kaveri ;)

En ole huomannut rattaiden olevan mitenkään epävakaat. Ovat kevyet, kulkevat hienosti vaikkapa metsäpoluilla ja lumessakin, mahtuvat kaikista ovista, kätevä saada yksikseen mm. linja-auton kyytiin, mahtuvat normin farkkuauton takatilaan aika helposti jne. Vähän opettelua vaati tuo narusäätö selkänojissa, mutta loppupeleissä sekin on kätevä. Tykkään =)
 

Yhteistyössä