Kahta miestä puukotettiin Turussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oliko myös kuvailusi suomalaisten väkivaltaisuuden peruskauraisuudesta sarkasmia? Eli olet sitä mieltä että nämä suomalaisten tekoset ovat yksittäistapauksia? Sarkasmi on ihan kiva silloin jos sillä ei yritetä peittää sitä että on puhunut itsensä pussiin.
Kyllä, kuvailuni oli juuri sitä.
Mun mielestä on pakko olla järjettömän tyhmä kuvitellessaan, että suomalaiset on jollakin tasolla erityisen väkivaltaisia. Veikkaan, että suomalaiset on maailmanlaajuisesti yksi vähiten väkivaltaisemmista kansoista. Tässä maassa on ainoastaan se etu, että täällä uhrit uskaltavat mennä poliisin pakeille ja vaatia itselleen oikeutta.

Eritoten mua kuumottaa ne typerykset, jotka väittävät suomalaisten miesten olevan parisuhteissaan väkivaltaisia, koska tilastot näyttävät niin. Tosiasiassa useissa kulttuureissa on ihan ok lätkiä vaimoa turpaan ja se kuuluu asiaan. Siellä naiselle ei tulisi mieleenkään mennä poliisin juttusille siksi, että mies lätki sitä turpaan. Tässä maassa jopa syyttäjä voi vaatia puolisoa vastuuseen, vaikka uhri ei sitä haluaisikaan.
 
Oma arvaus on että romanipariskunta on kyseessä. Eli romanimies tuikannut matua. Melkein aina näissä "suomalaisten" rikoksissa kyseessä on romani tai sitten "suomalainen", jonka etninen tausta on esim. somali tms. Sellaiset, joiden juuret on Suomessa harvoin tekee mitään. Tai jos tekee, niin sitten kännissä toisilleen puliukot tms.
Aika usein näin...
 
vierailija
Oma arvaus on että romanipariskunta on kyseessä. Eli romanimies tuikannut matua. Melkein aina näissä "suomalaisten" rikoksissa kyseessä on romani tai sitten "suomalainen", jonka etninen tausta on esim. somali tms. Sellaiset, joiden juuret on Suomessa harvoin tekee mitään. Tai jos tekee, niin sitten kännissä toisilleen puliukot tms.
Minun villi veikkaukseni taas on että tämä suomalaispariskunta on suomalaisia.
 

Yhteistyössä