kahvikirahvin jalkoväli

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";27699764]Toivottavasti. Ei kuulu mielestäni tälle foorumille.
Onhan tuolla tosin seksi-osio, jonne ketjun vois hyvin siirtää. Levitelkööt siellä vittujaan.[/QUOTE]

Muodikkaita kuvia! Kyllä täällä muutkin esittelevät vaatteita, eikä kukaan valita. Nyt kun tuli astetta kauniimpi lyyli, melkeimpä missin mitoissa, niin heti ollaan riekkumassa:rolleyes:

Kateus on kuoleman synti:xmas:
 
Sangria
[QUOTE="vieras";27699166]Mikä hiton pakko sitä ketjua on avata??!!
Ai niin mutta sitten ei saa tehtyä aloituksia tänne :headwall:[/QUOTE]

niin ja vielä klikata linkkiä. mitä sitä itteeäään kiusaamaan kun arvata voi mitä ne pitää sisällään.
 
"..."
Muodikkaita kuvia! Kyllä täällä muutkin esittelevät vaatteita, eikä kukaan valita. Nyt kun tuli astetta kauniimpi lyyli, melkeimpä missin mitoissa, niin heti ollaan riekkumassa:rolleyes:

Kateus on kuoleman synti:xmas:
En puhu mistään vaatekuvista, vaan levittelykuvista, kuten hyvin tiedät.
Kateus ei ihan ensimmäisenä tule mieleen, kun nään kuvan palstalaisen haaroista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27699829:
mä epäilen kylläki että tässä on kyse alkeellisista käytöstavoista eikä kateudesta. :rolleyes:
Olen samaa mieltä:rolleyes:
ap vois vähän miettiä mistä syyttelee
 
Viimeksi muokattu:
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27699829:
mä epäilen kylläki että tässä on kyse alkeellisista käytöstavoista eikä kateudesta. :rolleyes:
Epäilysi on oikea. Mutta täytyyhän tuon Lispetin puolustaa kanssasisartaan, kun kuuluu samaan kastiin. Ei oo tapoja kotona opetettu.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="...";27699823]En puhu mistään vaatekuvista, vaan levittelykuvista, kuten hyvin tiedät.
Kateus ei ihan ensimmäisenä tule mieleen, kun nään kuvan palstalaisen haaroista.[/QUOTE]

Onko siihen joku sääntö olemassa miten ne jalat pitää olla kun kuvaa otetaan:confused:

Ei kaikki istu jalat ristissä, jotkut ottaa vähän reteemmän istuma-asennon.
Aika turhat on nyt sulla noi valittamisen perusteet:rolleyes:
 
"..."
Onko siihen joku sääntö olemassa miten ne jalat pitää olla kun kuvaa otetaan:confused:

Ei kaikki istu jalat ristissä, jotkut ottaa vähän reteemmän istuma-asennon.
Aika turhat on nyt sulla noi valittamisen perusteet:rolleyes:
Mä en henk.kohtasesti tunne ketään, joka istuis lähes spagaatissa ilman housuja, työntäis kameran haaroihinsa ja linkittäis kuvan kaksplussalle. Ihan niinku reteesti normaalisti istumalla. Sun tutuista tosin sen voikin uskoa.
 
"vieras"
Puhutaanko tässä nyt jalkovälistä (otsikossa) vai haaroista )kommenteissa)?
Kaksi eri asiaa.
Ahdasmielistä porukkaa täällä. Eihän kaikkia ketjuja ole täällä pakko avata niin ei tule pahaa oloa.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="aapee";27699501]Ai sulla oli siinä kuvassa pitkät housut jalassa? Mun mielestä raajat oli ihan "alastomat", ei mun näössä voi niin paljon vikaa olla et en erottas ihoa housuista.
Mikä oikeus sulla on laittaa tuollasta paskaa mihinkään ketjuun? Vai idioottinako oletat, että täällä on joku maaginen yks ketju, minne voi laittaa mitä lystää? :O

Mä en usko että Kaksplus haluaa että sun kaltaset vitipäät houkuttelee tänne enemmän runkkareita ja namusetiä, ko.lehti kun keskittyy ihan muihin aihealueisiin. Oikeesti, lopeta tai jatkan valitusta, kunnes sut bannataan. Teen ilmotuksen myös ylemmälle taholle jos peli ei lopu.[/QUOTE]

Alushousut rakkaani, alushousut.
 
[QUOTE="...";27699009]miks se on pitänyt nähdä täällä? Eikö tollasta idioottia voi bannata?
mä en ainakaan käy täällä sen takia että haluaisin tuijotella jonkun vajaaälysen paljaita haaroja. en usko että kukaan muukaan käy. (paitti ne pari runkkaria joiden nikit kaikki tietää sanomattakin).[/QUOTE]

Olipa tyhmä ja ilkeämielinen aloitus!
Inhottavaa kuvitella millainen ihminen moisen takana...

:(
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="...";27699901]Mä en henk.kohtasesti tunne ketään, joka istuis lähes spagaatissa ilman housuja, työntäis kameran haaroihinsa ja linkittäis kuvan kaksplussalle. Ihan niinku reteesti normaalisti istumalla. Sun tutuista tosin sen voikin uskoa.[/QUOTE]


Minäkin venyn spagaattiin:wave: ja musta on otettu kuva, ja mulla oli housut jalassa, kuten tsuferaffillakin. Voisin laittaa kuvan siitä tänne, eikä siinä ole mitään pahaa.

Olen muuten nähnyt täällä palstalla ennenkin spagaattikuvia, eikä kukaan tullut haukkumaan.
 
Ykssss
Minä luin pitkään vaan ton otsikon ja ajattelin että se on joku astia, siis oikeesti joku astia. Kahvikirahvi jolla joku jalkovälijuttu. Ajattelin että se oli joku koristeellinen kahvipannu kenties, josta minä en tiennyt mitään kun ei kiinnosta jotkut Iittalat tms. ollenkaan.

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"..."
Minäkin venyn spagaattiin:wave: ja musta on otettu kuva, ja mulla oli housut jalassa, kuten tsuferaffillakin. Voisin laittaa kuvan siitä tänne, eikä siinä ole mitään pahaa.

Olen muuten nähnyt täällä palstalla ennenkin spagaattikuvia, eikä kukaan tullut haukkumaan.
Miksi sä jankutat että sillä oli housut, kun sillä ei ollut housuja, tuollahan sen sanoo itsekin. Alushousut oli, ei housuja. Älä please laita kuvaa, vaan opettele käytöstapoja. Samaa toivon kahvikirahvilta jatkossa.
 
[QUOTE="vieras";27700211]Mutta joku siinä vastenmielisyydessä veti sinutkin puoleensa.

(mistähän helekkarin ketjusta tässä ylipäätään puhutaan, joku inside-juttu ilmeisesti)[/QUOTE]

Yritän parhaani mukaan puuttua selviin palstakiusaamisiin kun niitä näen.
Tämä sellainen etovimmasta päästä.

:)
 
[QUOTE="...";27700209]Miksi sä jankutat että sillä oli housut, kun sillä ei ollut housuja, tuollahan sen sanoo itsekin. Alushousut oli, ei housuja. Älä please laita kuvaa, vaan opettele käytöstapoja. Samaa toivon kahvikirahvilta jatkossa.[/QUOTE]

No niinhän olen kokoajan sanonut, että housut!! Elä nyt ala pilkkua viilaamaan:D
Housut ne on alushousutkin! Ja monia erilaisia; lahkeellisia, lahkeettomia etc. Kaikki housuja=)

Myönnä pois, sulla on vaan tylsää ja pitää keksiä kaikenmaan humpuukijuttuja:)
 
"vieras"
En ole kuvaa nähnyt, eikä kiinnosta. Kivahan se olisi, jos palstalla nuo säännöt koskisivat kaikkia ja niitä noudatettaisiin, mutta koska näin ei ole, on kuitenkin hyvä, että ne törkyilyt (en kyllä tiedä oliko sellaista, mutta kohun perusteella sananvalinta) pysyy tuossa yhdessä ketjussa. Sitä on kuitenkin helppo vältellä :)

Aina on ihmisiä, joilla ei harkintakyky ja itsesensuuri pelaa ja jotka hakevat huomiota kyseenalaisin keinoin. Väärin on ehkä se, että osa bannataan pienestäkin jutusta ja osa sitten mennä porskuttaa ihan miten haluaa. Tästä tapauksesta en tiedä, mitä on ollut, mutta aloitettujen ketjujen perusteella voisi kuitenkin päätellä, ettei se vauvapalstalle sopivaa kamaa ole ollut.
 
[QUOTE="vieras";27700219]Ehkä sua miellyttää katella tällä palstalla haarakuvia. Ehkä me muut ei haluta.

:)[/QUOTE]

Kävelet kesäisin varmaan katulamppuja päin kun on silmät niin visusti ummessa tuolla ihmisvilinässä:rolleyes:
vai uskaltaakohan noin umpimieliset edes käydä ulkona
 

Yhteistyössä