Kaikesta huolimatta on kuitenkin pakko kysya!

Onko kukaan kokenut valeraskautta?
Jos jollain on ollut valeraskaus niin kauanko ne oireet kesti ja miten ilmeni ettei ollut raskaus?

Olen alkanut epailemaan jo kaikkea kun raskausoireet on taysilla mukana olossa, mutta viimeisin testi oli nega ja vuotoakin oli ihan tuossa viikko sitten. Olen nyt potenut naita oireita jo reilun 2 viikkoa ja alan olemaan kypsa siihen etta "olen raskaana" ilman raskautta(ainakaan testi ei nayta plussaa)
Olemme kuumeilleet molemmat jo vuosien ajan, mutta emme ole kunnon yritysta pitaneet kun vasta kesakuusta asti kun sain keskenmenon ja tiesimme ettei meissa ole mitaan vikaa...
Ensimmaista yhteista lasta haaveilemme ja molemmilla jo lapsia edellisista liitoista!
Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi kertoa mita minun kannattaisi nyt tehda ja voiko tallaista olla olemassakaan ettei oireet katoa mihinkaan vaikka vuotoa tulee ja testit on negaa...onko kenellakaan ollut tallaista ja voiko olla raskaus mutta testi ei vain sita viela ole nayttanyt?
 
mamakone tuonne toisaalle jo siulle kirjoittelin.=)

Kyllähän ns. valeraskaus oirehia voi kovasti vauvakuumeisella olla..
Milloin teit viimeisen R-testin?

..mutta suositteleisin kuitenkin lääkärillä käyntiä, asiantuntija osaa parhaiten vastailla, me "maallikot" emme siihen yllä!!

Siulla voi olla hormooneissa jotain ongelmaa ja saatat tarvita vaikka lääkkeellistähin apua.

Mukavaa viikonloppua!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä