Kaikilla sukset?

vieras
Ei ole. Suomessa on tehty sitten 1800-luvun tosi paljon teitä ja erilaisia kukuväyliä, joita pitkin voi siirtyä monella muulla tavalla. Lyly ja kahlu ovat jääneet historiaan. Jos ei kerran afrikkalaisten tarvi osata hiihtää, niin mikä velvollisuus se on kaikille Suomalaisille.
 
on mutta ne onkin mun vanhat ja onneksi tyttö ei oo niin fiini et valittanu olis vaan ollu tyytyväinen kun pääsee hiihtämään
monena vuotena katteltu niitä mut mikä järki maksaa 100e et pääsee pari hassua kertaa hiihtelemään.
 
salaatin purija
kirpparilta haen aina uudet sukset ja monot kun niitä niin vähän tarvitaan ja poika kasvaa nopeasti. Tänäänkin oli aivan ihana hiihdellä puhtaalla hangella täällä Kouvolassa.
 
Niimpä.. Tunsin itsei oikeesti aika tyhmäksi, huonoksi, äidiksi ku lapsilla ei ole EDES suksia. Sen verran päivitteli ja silmät ymmyrkäisinä katteli, ei suksia ollenkaan.....

No sama täti kommentoi syksyllä että kyllä jo ton ikäisen pitäs osata luistella. Poika oli sillo sen 4,5 v. Ekat luistimet ostettiin sit syksyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salaatin purija:
kirpparilta haen aina uudet sukset ja monot kun niitä niin vähän tarvitaan ja poika kasvaa nopeasti. Tänäänkin oli aivan ihana hiihdellä puhtaalla hangella täällä Kouvolassa.
Kyllä mä itsekin tykkään hiihtää ja mies myös. Mutta ku täällä ei oo lunta! Viime talvena ei päästy ees pulkkamäkeen ku kerran. Kyllä mieli tekis hankkia koko perheelle kunnon sukset ja vehkeet.
 
Ehdottomasti olen lapsille sukset hankkinut, tuleepahan lisää puuhaa ulos kun saa hiihdelläkin. Ja onhan se mainio tapa harrastaa liikuntaa, hyvä jo pienestä pitäen opetella hiihtämään. Toivottavasti enää ei koulussa pilata lasten hiihtointoa kuten omana kouluaikanani...

Nyt ostimme 5-vuotiaalle monolliset sukset, koska päiväkodista niitä toivottiin (aiemmin oli remmisukset). Ja hienosti tyttö onkin oppinut hiihtämään kun on tarhakavereiden kanssa saanut mennä ympyrää pihalla :)
 

Yhteistyössä