Kaikkea minäkin mietin, Vesku Loiria tällä kertaa

Lehdet on antaneet lähiaikoina ihan sellaisen käsityksen, että Vesku olisi "jättämässä meidät" :/

"Terveys pettää", "En tee tätä duunia enää kauaa" ym ym

Ei nyt etukäteen saisi surra, mutta Vesku on ollut esillä mun mielestä aina. Silloin jo kun itse oli ihan pieni.

No eikö vaan Vesku olekin hyvä jätkä =) :D Sais kyllä viihdyttää meitä vielä ja todella kauniita laulujakin laulaa..

Sniif, onkohan nyt joku hormonihäiriö :'(
 
jaa
ehkä alkanut vaan "vanhuus" mietityttämään. Pasanen on kuollut, Kokkonen on kuollut, ihmiset katoaa ympäriltä. Syönyt ja juonut itsensä huonoon kuntoon.
Hieno ihminen, syvä tulkitsija, mutta en hänen terveyspuheitaan ota "hyvästijättönä" vaan rehellisenä kannanottona, että töitä ei kauan tolla fysiikalla tehdä. Se o minusta täysin realiteetti. toivottavasti hän löytää terveemmät elintavat, taiteen ja nuorten lastensa ja ennen kaikkea itsensä takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
ehkä alkanut vaan "vanhuus" mietityttämään. Pasanen on kuollut, Kokkonen on kuollut, ihmiset katoaa ympäriltä. Syönyt ja juonut itsensä huonoon kuntoon.
Hieno ihminen, syvä tulkitsija, mutta en hänen terveyspuheitaan ota "hyvästijättönä" vaan rehellisenä kannanottona, että töitä ei kauan tolla fysiikalla tehdä. Se o minusta täysin realiteetti. toivottavasti hän löytää terveemmät elintavat, taiteen ja nuorten lastensa ja ennen kaikkea itsensä takia.
Niin. Hän on sanonut itse, että diabeteslääkkeet ovat lihottaneet, tiedä sitten.. :/
 

Yhteistyössä