Kaikkea sitä joutuu tekemään, kun tarpeeksi vanhaksi elää..!

Meinaan oon tänään yrittänyt selvittää meidän 12:sta gerbiililapsosesta, että ovatko tyttöjä vai poikia :D Arvatkaas onko pikkasen vaikea nähdä tommosesta pikkuisesta karvapallosta, että onko sillä kiveksiä vai ei B)
Pyysin jo meidän 12 v poikaa avuksi, josko poika erottaisi oman sukupuolensa edustajan paremmin.. Taskulampulla tiirailtiin ja lopputulos oli, että 8 poikaa ja 4 tyttöä..Vai onko tuo tyttö sittenkin poika ja miten tuo poika, onko kuitenkin tyttö :headwall:
Ei auta kun huomenna soittaa ja anella kasvattajaa katsomaan, josko siltä luonnistuisi paremmin tuo :whistle:
Sikäili, että ollaan viemässä nuo osa eläinkaupaan, ei ole väliä kumpia ovat, mutta kun kolmea ollaan laittamassa isukilleen kaveriksi, niin olisi mahdottoman kiva, että olisivat kaikki sitten poikia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:D
Mulla oli kerran sijoitushoidossa... noin 16 vuotta sitten, 2 gerbiiliä... Huli ja Vili, poikia molemmat... mukamas, ja yhs aamu niitä olikin sit kahden sijasta 10 gerbiiliä häkissä :whistle:
No näinhän meille kävi :saint: Ei mulla ollut tarkoitus alkaa gerbiilifarmariksi, vaan meidän yksi gerbiileistä olikin rontti mies ja pani paksuksi kaksi tyttöä, tuloksena siis 12 poikaasta+ nyt sitten vielä toissapäivänä syntyneet 3 uutta poikasta (en huomannut tarpeeksi ajoissa poikasia, joten ehti pukkille vielä kerran :D )

 
Jaa noilla gerbiileillä on noin voimakasta toi lisääntyminen. Tytär on toivonut joskus gerbiileillensä poikasia, mutta jos niitä noin paljon saattaa tulla niin kyllä Liina ja Lyydia saa toistaiseksi elellä "sinkkuneiteinä" =) Täytyy tietenkin muutenkin ottaa noista asioista selvää ennen kuin poikasia teettää...
 

Yhteistyössä