Kaikkee sitä...

Joululahjaksi annetaankin. :LOL: Siis en oikein tiiä mitä ajatella. Lapset tuli isältään ja oli sit saaneet lahjaksi karkkipapereista tehdyt "meikkipussit" , penaaliksi noi on liian pienet ja muutenki ei noihin mahdu juurikaan paljo mitään. Ja siis tehty karkkipapereista!!!! Mä en edes ilkiäis antaa tollasta lahjaks kenellekään... No mut kaipa lapset on tyytyväisiä. Ja siis ihan aikuinen ihminen tehny.

En oo ennen tollasia nähny. Onko muut tätä ideaa nähny tai tienny. noi karkkipaperit on siis kontakstimuovien välissä ja sit vetoketju niinku penaaleissa tms.
 
Tuohan on nyt viimeistä huutoa B)

Vasta oli lehdessä noiden tekijästä juttua, kun oli päivätyön jättänyt , kun noista alkoi tulla niin paljon tilauksia. Eli taitaa olla nyt tekijä ihan toiminimellä.

Ei ole ihan halpa lahja tuo =)
 
:eek: no oon kyllä ajastani jäljessä!!! En mä oo tollasesta tiennykään. Joo ajatushan se tärkein on juu... Mut silti jotenki kyllä hmmmm todellaki nyhjätty tyhjästä. Mä iteki nyhjäsin tyhjästä yhden lahjan tänä jouluna, mut se ei kyllä ollu yhtään tollanen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
:eek: no oon kyllä ajastani jäljessä!!! En mä oo tollasesta tiennykään. Joo ajatushan se tärkein on juu... Mut silti jotenki kyllä hmmmm todellaki nyhjätty tyhjästä. Mä iteki nyhjäsin tyhjästä yhden lahjan tänä jouluna, mut se ei kyllä ollu yhtään tollanen....
Juu-uh mutta noilla tuotteilla tahkotaan rahaa ja rutosti, on ollut jo jonkin aikaa pystyssä tuo firma. Kierrätys on ihan hyvä juttu mutta en minäkään oikein osaa noita fanittaa..
:ashamed: Osa on aika kornin näköisiä meikäläisen makuun.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Ja nää on kyllä siis joku tehny ite tai siis se antaja. Eli nää ei ole aidot. :D Voi elämä. En voi kyllä edelleenkään sanoo ku että kaikkee sitä..... :LOL:

No mut oompahan nyt sit taas viisaampi ku eilen.
Ilmiannat heti Makee-designille tyypin joka tekee luvatta plagiaatteja
:D
 

Yhteistyössä