Kaikki joilla mies siinä vieressä, kysykää

  • Viestiketjun aloittaja ystävä hädässä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mies varmaan etsisi tyypin käsiinsä. meidän seksielämä olis lopullisesti tuommoisen jälkeen pilalla.
Ihanko tosiaan ajattelisit että se pilaisi seksielämänne? Siis sinun mielestäsi vai miehesi mielestä?
 
Aloitetaan siitä, että mulle ei tulis mieleenkään olla kertomatta mun miehelle.
Sen vastaus meni näin: voi olla että samana iltana olis syytä pysyä sisällä ja seuraavana päivänä kattois et poliis hoitaa hommansa.

Lisähuomautuksena, että tilanne on todella teoreettinen, mua suojelee jo luonto plus se, etten kuleksi pimiällä yksin missään koskaan enkä valoisallakaan missään "hämärässä" paikassa.
 
Mun mies uhkasi tappaa kundin (mulle tapahtunut vuosia sitten - ennen kuin edes tunnettiin), varsikin kun tiedetään missä se on töissä. Monta kertaa kysynyt että tahtooko että hän tekee asialle jotain. Ja tarkoittaa siis sitä että jätkä vaan häviää. Ja oli kyllä ihan kuin toinen ihminen kun hälle kerroin seurustelun alussa.

Jos nyt tapahtuisi vastaavaa, taatusti ei jäisi miettimään mitä tekisi. Se olisi sille kundille ollut viimeinen teko, tai sitten ainakin liikuntakyvyttömyys olisi kundin kohtalo.

En usko että seksielämään paljoa vaikuttaisi, eihän se mun mies ollut joka raiskasi. Ymmärrystä mun ukolta löytyy eikä olisi painostamassa, ei tehnyt niin suhteen alussakaan vaikka tuosta mun tapauksesta oli kulunut silloin kolme vuotta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Mun mies uhkasi tappaa kundin (mulle tapahtunut vuosia sitten - ennen kuin edes tunnettiin), varsikin kun tiedetään missä se on töissä. Monta kertaa kysynyt että tahtooko että hän tekee asialle jotain. Ja tarkoittaa siis sitä että jätkä vaan häviää. Ja oli kyllä ihan kuin toinen ihminen kun hälle kerroin seurustelun alussa.

Jos nyt tapahtuisi vastaavaa, taatusti ei jäisi miettimään mitä tekisi. Se olisi sille kundille ollut viimeinen teko, tai sitten ainakin liikuntakyvyttömyys olisi kundin kohtalo.

En usko että seksielämään paljoa vaikuttaisi, eihän se mun mies ollut joka raiskasi. Ymmärrystä mun ukolta löytyy eikä olisi painostamassa, ei tehnyt niin suhteen alussakaan vaikka tuosta mun tapauksesta oli kulunut silloin kolme vuotta.
Näin voisin kuvitella että ystäväni mieskin toimisi. Mutta tätä ystäväni pelkääkin. Pelkää että mies joko raivostuu hälle itselleen TAI tekijälle eikä hän kestäisi nähtä miestään poissa tolaltaan tässä tilanteessa. Näin hän ainakin asian minulle ilmaisi.
Entäpä kun minun mieheni on myös ystäväni sekä hänen miehensä ystävä ; kuinka kerron hänelle? Vai ihan suoraan vaan sanon?
Huhhhuhhuijaa :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Aloitetaan siitä, että mulle ei tulis mieleenkään olla kertomatta mun miehelle.
Sen vastaus meni näin: voi olla että samana iltana olis syytä pysyä sisällä ja seuraavana päivänä kattois et poliis hoitaa hommansa.

Lisähuomautuksena, että tilanne on todella teoreettinen, mua suojelee jo luonto plus se, etten kuleksi pimiällä yksin missään koskaan enkä valoisallakaan missään "hämärässä" paikassa.
Kuin luonto sinua suojelee?
 
Voihan
Tähän kysymykseen on helppo vastata äkkiseltään kaikkea turpiinvedon ja tappamisen väliltä. Kokonaan toinen juttu on se, miltä miehestä tuntuu, kun joku on raiskannut hänen naisensa. Se voi viedä mieheltä mielenkiinnon naista kohtaan pitkäksi aikaa, pahimmillaan kokonaan. Se voi kastroida henkisesti.

Tuntematon ei ole sekään suhtautumistapa, että mies alkaa pohtia, josko nainen sittenkin nautti...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan:
Tähän kysymykseen on helppo vastata äkkiseltään kaikkea turpiinvedon ja tappamisen väliltä. Kokonaan toinen juttu on se, miltä miehestä tuntuu, kun joku on raiskannut hänen naisensa. Se voi viedä mieheltä mielenkiinnon naista kohtaan pitkäksi aikaa, pahimmillaan kokonaan. Se voi kastroida henkisesti.

Tuntematon ei ole sekään suhtautumistapa, että mies alkaa pohtia, josko nainen sittenkin nautti...
Todellako? :O
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan:
Tähän kysymykseen on helppo vastata äkkiseltään kaikkea turpiinvedon ja tappamisen väliltä. Kokonaan toinen juttu on se, miltä miehestä tuntuu, kun joku on raiskannut hänen naisensa. Se voi viedä mieheltä mielenkiinnon naista kohtaan pitkäksi aikaa, pahimmillaan kokonaan. Se voi kastroida henkisesti.

Tuntematon ei ole sekään suhtautumistapa, että mies alkaa pohtia, josko nainen sittenkin nautti...
Kyllä mulle tulee ekana mieleen, että naiselta menee mielenkiinto mieheen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan:
Tähän kysymykseen on helppo vastata äkkiseltään kaikkea turpiinvedon ja tappamisen väliltä. Kokonaan toinen juttu on se, miltä miehestä tuntuu, kun joku on raiskannut hänen naisensa. Se voi viedä mieheltä mielenkiinnon naista kohtaan pitkäksi aikaa, pahimmillaan kokonaan. Se voi kastroida henkisesti.

Tuntematon ei ole sekään suhtautumistapa, että mies alkaa pohtia, josko nainen sittenkin nautti...
Kyllä mulle tulee ekana mieleen, että naiselta menee mielenkiinto mieheen.
En kai nyt noin ainakaan voi ystävälleni sanoa, siis että mies ei välttämättä enää ikinä ole sinusta kiinnostunut.
 
Mun mies nukkuu jo, mutta mä olen sata varma, että jos niin kävis, ni mun mies hakkais raiskaajan niin pahoin, että se ei kävelis enää ikinä ja vielä vähemmin heiluttelis vehettään :kieh: Miehen tekis mieli tappaa, mutta mä luulen että se ois niin fiksu, jotta tajuis, että pahempi rangaistus ois vaan jättää se kitumaan loppuiäkseen!
 
ap
Aika samanlaisia kommentteja tuntuu miehillänne olevan. Omastani en nyt osaa mitään sanoa kun puhelin on pöydällä ja ukkeli juoksemassa. Miks ei voinu puhua minun kanssa asiasta kun sen takia siitä kerroin että saisin keskustella kun tuntuu että kuolen tähän ahdistukseen :'(
 

Yhteistyössä