Kaikki mukaan: koulutustasosi, ikäsi ja lastesi lukumäärä

  • Viestiketjun aloittaja touille
  • Ensimmäinen viesti
Rahina
Keskiasteen ammattitutkinto, sivualalle täydentävät opinnot, edellisistä eri alan amk-tutkinto, amk-alan erikoistumisopinnot, muun alan yliopisto-opintoja, ikää 30, kolme lasta.
 
5äiti
yo-merkonomi, nyk.yrittäjä, 27v, 5lasta. Tuli mieleen et mikä se on se "riittävä" koulutustaso palstalla? Minusta ku näyttää siltä että lähes kaikilla näkyy edes joku ammatti olevan oli lapsia se 1 tai enemmän? Joka alan työntekijöitä ku kuitenki tarvitaan..
 
Käytännöntyönainen
29 v, 3 lasta. Peruskoulu, lukio ja ammatillinen perustutkinto. Töissä olin lukion lopusta amiksen loppuun ja perustin heti oman yrityksen 21-vuotiaana. Sillä sitten perhettä elättänyt nämä vuodet.
 
gaG
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa muakin:
Olen huomannut että mitä useampi lapsi, sitä alempi tutkinto äidillä, tai ei ollenkaan tutkintoa. Mistä johtuu?

Yleistyksesi on melko huono. Itse en ainakaan sovi tähän kastiin; olen hankkinut nuorena kaksi lasta, mutta nyt 28-vuotiaana minulla on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Olen siis filosofian maisteri että yhteiskuntatieteiden maisteri. Lisää lapsia on (toivottavasti) tulossa.
 

Yhteistyössä