Kaikki sen tietää, että olen

yks juttu
Ihana toi pöytä!!!! oot siis item keksinyt ja duunannut tuon "ratkasun" hitto,mä oon kateellinen,toiset vaan on niin luovia ja mä en....mutta ihana,tekis mieli matkii...toi idea :)
Ihan on nyt pakko puuttua ja oikaista tämä asia. Mutta kyseinen pöytäidea on kiertanyt jo aiemmin syksyllä fb:ssä, joten ei ole ihan oma idea ja oma keksintö.

Mutta jatkakaa.
 
vieras-
Onhan tosta ideasta mahdollista soveltaa vaikka mitä.. Mun makuun ei lasilevy oikein sovi tuollaisen matskun "rouheuteen". Makuasioita.

Tää on aika hieno: http://4.bp.blogspot.com/-BVlSf4z0fqo/TlqO87h4XZI/AAAAAAAAC2A/_iBpqBkTCUU/s1600/144207887_kCMJbUmi_c.jpg
 
Mä oon kans kade. Toi pöytä ja arkku on tosi upeita! :heart: Viel joku päivä alan kans tekee juttuja ite :D Pitäs vaan keksiä ensin joku helppo ja pienempi juttu mistä alottaa ja sit siirtyä taitojen kasvaessa isompiin projekteihin :).
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä oon kans kade. Toi pöytä ja arkku on tosi upeita! :heart: Viel joku päivä alan kans tekee juttuja ite :D Pitäs vaan keksiä ensin joku helppo ja pienempi juttu mistä alottaa ja sit siirtyä taitojen kasvaessa isompiin projekteihin :).


tää on aika helppo :) Tai sitten laitat jalat vaikka seinävitriiniin...siitä tuleekin sitten senkki...

vanhat paidat voi leikata kuteeksi ja virkata kaikenlaisia kivoja koreja :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä