Kaikki te reseptien kyselijät... KVG!!!

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
No enkä kato!

Mä haluan reseptin, jonka joku osaa mulle rautalangasta vääntää...eli mun pitää saada vaihtaa muutama sana sen ihmisen kanssa, jolta reseptin saan.

Lisäksi google on antanut mulle ohjeen mm. kakkupohjaan jonka päälimmäinen kerros on tässä:

kun kyselin että mikä meni vikaan, niin mulle vastattiin että oli liian kovat asteet ja kakku uunissa liian korkealla.

Eli google pilasi mun kakun, enkä siihen enää luota! :kieh:
 
tätä en peesaa
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja tätä en peesaa:
ootko vähän outo? kai tänne saa kirjotella mitä vaan, ei oo pakko lukea
kerropas mulle mitä tarkottaa KVG?
Kato v*t*n googlesta :whistle:
Voi vitsi tätä internetin ihmeellistä maailmaa!! :D :D :D
Tänne pitäis perustaa SUOMI-KAKSPLUS-SUOMI -sanakirja. Oon oppinut vaikka mitä ihmeellisyyksiä täällä, eikä varmaan tavantallaajat ymmärtäisi mitä puhun... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tätä en peesaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja tätä en peesaa:
ootko vähän outo? kai tänne saa kirjotella mitä vaan, ei oo pakko lukea
kerropas mulle mitä tarkottaa KVG?
Kato v*t*n googlesta :whistle:
Voi vitsi tätä internetin ihmeellistä maailmaa!! :D :D :D
Tänne pitäis perustaa SUOMI-KAKSPLUS-SUOMI -sanakirja. Oon oppinut vaikka mitä ihmeellisyyksiä täällä, eikä varmaan tavantallaajat ymmärtäisi mitä puhun... :D
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No enkä kato!

Mä haluan reseptin, jonka joku osaa mulle rautalangasta vääntää...eli mun pitää saada vaihtaa muutama sana sen ihmisen kanssa, jolta reseptin saan.

Lisäksi google on antanut mulle ohjeen mm. kakkupohjaan jonka päälimmäinen kerros on tässä:

kun kyselin että mikä meni vikaan, niin mulle vastattiin että oli liian kovat asteet ja kakku uunissa liian korkealla.

Eli google pilasi mun kakun, enkä siihen enää luota! :kieh:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja helinä:
Se on muuten ihan totta, että hyvin usein google ohjaa takas tänne plussan palstalle!!! Ihan turhaa kiukutella, että KVG :LOL:
joo ja kannattaa käyttää myös tuota hakukenttää, se toimii vaikka ois vieraanakin..
 

Yhteistyössä