Kaikkien synnyttäneiden kysly; paino !

  • Viestiketjun aloittaja Hiprakka
  • Ensimmäinen viesti
Nää tulee ulkomuistista mutta suunnilleen näin se meni..

Paino ennen ennen raskautta: n.72-73kg
Paino viimeisillään raskaana: n. 83kg
Paino 1kk synnytyksen jälkeen: n. 65-67kg
Nyt on kulunut jo kuusi vuotta nuorimman syntymästä, ja painoa on paljon :D Mutta ei se mitenkäänsiihen synnytykseen liity :xmas:
 
IhanaValo
Tästä saa sen kuvan että kaikki saa tiputettua vauvakilot ja muut alle 2v. lapsen syntymästä ja useat jo reilusti vajaassa vuodessa. No, kivat teille.
Omia mittoja viiti ees laittaa.:(
 
Tästä saa sen kuvan että kaikki saa tiputettua vauvakilot ja muut alle 2v. lapsen syntymästä ja useat jo reilusti vajaassa vuodessa. No, kivat teille.
Omia mittoja viiti ees laittaa.:(
No tässä on kai se, että mitkään "vauvakilot" ei jääkään kahdeksi vuodeksi. Periaatteessa muuten kuin syömällä hankitut kilot pitäisi suunnilleen hävitä kuukauden sisällä siitä kun vauva on syntynyt. Tietty on totta että joillekin sitä painoa vaan kertyy helpommin raskauden aikana, eikä pariakymmentä kiloa ihan kuukaudessa tiputeta. Mulla oli onni periaatteessa laihtua raskausaikana, synnäriltä lähtiessäni jo painoin vähemmän kuin raskauden alussa, mutta se johtui siitä että mulla oli hyvin tarkka ruokavalio koko raskauden ajan. Nyt mä olen lihava. Todella paksu, mutta kuten jo vihjaisinkin, se on syömällä hankittu, ei vauvasta johtuvaa :D Onneksi suunta on alaspäin :heart:
 
"Jeba"
Paino ennen raskautta:48kg
Paino viimeisillään raskaana:60kg
Paino 1 kk synnytyksen jälkeen:49kg
Paino nyt: Mainitse myös, kauanko kulunut synnytyksestä: 52kg ja synnytyksestä 3v7kk
 
Paino ennen raskautta: 59
Paino viimeisillään raskaana: 78
Paino 1 kk synnytyksen jälkeen: 65
Paino nyt (3kk synnytyksestä): 65
käväisi kyllä 63ssa, mutta olen ollut tosi huoleton syömisissäni. Pitäisi alkaa katsomaan ja lenkkeilemistäkin olen suunnitellut, jotta päösisi takaisin tuonne 5-alkuisiin niin olisin tyytyväinen.

Edm oli toka raskaus, ensimmäisessä oli lähtöpaino 53, raskauden lopussa 59, pari kk synnytyksestä 51 ja vuosi synnytyksestä 56-59. Kotiäitiys lihottaa :D
 
Paino ennen raskautta: 75kg (oli ylipainoa)
Paino viimeisillään raskaana: (89kg)
Paino 1 kk synnytyksen jälkeen: (78kg)
Paino nyt: Mainitse myös, kauanko kulunut synnytyksestä: 59kg, kohta 4 vuotta.

Pituus 169-170cm.

Olen nyt tyytyväisempi kroppaani kuin ikinä.
 
"kolmastulossa"
Ennen raskautta 64kg/64kg
Viimeisillään 82kg/72kg
1kk synnytyksestä 64kg/62kg

Edellisestä synnytyksestä vähän päälle neljä vuotta, olen nyt raskaana, mutta ennen tämän raskauden alkua paino 62kg.
 
Mulla
Ennen raskautta: 52kg
Paino viimisillään:84kg
Nyt: 62kg
Synnytyksestä nyt 3 vuotta enkä enää noihin mittoihin pääse enkä kyllä haluakaan..... Mies paljon tyytyväisempi muhun ny,t sano aina et olin niin hemskutin laiha....
 
"Jenni"
Paino ennen raskautta: 54kg
Paino viimeisillään raskaana: 59kg
Paino 1 kk synnytyksen jälkeen: 50kg
Paino nyt: 52kg
Mainitse myös, kauanko kulunut synnytyksestä: 1v 3kk
 
Hmmmm
No tässä on kai se, että mitkään "vauvakilot" ei jääkään kahdeksi vuodeksi. Periaatteessa muuten kuin syömällä hankitut kilot pitäisi suunnilleen hävitä kuukauden sisällä siitä kun vauva on syntynyt. Tietty on totta että joillekin sitä painoa vaan kertyy helpommin raskauden aikana, eikä pariakymmentä kiloa ihan kuukaudessa tiputeta. Mulla oli onni periaatteessa laihtua raskausaikana, synnäriltä lähtiessäni jo painoin vähemmän kuin raskauden alussa, mutta se johtui siitä että mulla oli hyvin tarkka ruokavalio koko raskauden ajan. Nyt mä olen lihava. Todella paksu, mutta kuten jo vihjaisinkin, se on syömällä hankittu, ei vauvasta johtuvaa :D Onneksi suunta on alaspäin :heart:
Ihan en allekirjoita sitä, että "muuten kuin syömällä hankitut kilot pitäisi suunnilleen hävitä kuukauden sisällä siitä kun vauva on syntynyt". Kuukausi on meinaan aika lyhyt aika ja jos täysimettää on myös rinnat normaalia painavammat ja joidenkin kroppa pitää tuota pientä "vararavintoa" koko imetyksen ajan niin, että kun imetys loppuu paino tippuu kuin itsestään. Tietty jos sitä ylimääräistä jää semmoiset 10kg ja enemmän niin tilanne on toinen (jos sitä tarkoitit)
 
Paino ennen raskautta 78kg, viimeisilläni painoin 98. Kuukausi synnytyksestä 90kg. Lähtöpainossa olin kun lapsi oli vuoden ja menin vielä pari kiloa alle. Nyt lapsi 1v10kk ja painan 80kg mutta olen jälleen raskaana. Lähtöpaino tähän raskauteen oli sama kun edellisessä mutta toivoisin ettei ihan noin paljoa tulisi tällä kertaa.
 
storm
Ennen raskautta: 49 kg
Paino viimeisillään raskaana: 60 kg
Paino 1 kk synnytyksen jälkeen: 52 kg
Paino nyt: 49.9 kg
Mainitse myös, kauanko kulunut synnytyksestä: 5 vuotta ja 4 kk eli aika pitkä siitä jo on :)!
 

Yhteistyössä