*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
:wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.
No alkoihan teitä löytyä :)
:wave: Täällä kans yks äityli Joensuusta, ihan kantakaupungista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jansu:
Savonlinnasta 32v kahden tytön (0506&0309) äiti. Kotona oon vielä tyttöjen kans, joten uudet tuttavat ei ois pahitteeks =)

Enosta ketään!? Äitini asuu siellä joten sieltäkin oisi kiva saada puisto/kahvittelu/keskustelu seuraa. Jos käydään viikonloppuisin, ne on aika kiireisiä. Mutta muutaman kerran vuodessa ollaan tyttöjen kanssa siellä viikon pätkä kerrallaan.
Nostetaas tää ketju :)
 
Minäkin haluaisin uusia kavereita, Tampereella asustelen ja oon 22, pian 23-vuotias. Taidan erottua vähän joukosta kun mulla ei ole lapsia, hirmuinen vauvakuume vain. Mutta mielelläni tutustuisin lähellä asuviin äiteihin/lapsiperheisiin.

Vapaa-ajalla tykkään mm. ulkoilla (käyn kissani kanssa kävelyillä, pyöräiltyä tulee myös paljon), kierrellä kirppareilla, käydä leffassa ja teatterissa ja mitä kaikkea kivaa sitä keksiikään. Olen asunut tre:lla vasta muutamia kuukausia joten tuttuja ei vielä kovin montaa ole. Pistä yv:tä jos haluaisit tutustua paremmin.
 
Tää vielä huutelis Espoota, Olari-Matinkylä-Tapiola-Kivenlahti-akseli :) Mun poitsut 7v ja 1v7kk. Täällä Olarissa ei tunnu olevan varsinaan tuolle pienemmälle ikäisiään leikkikavereita :(
Mä olen v.75 syntyny ja asun avomieheni ja muksujen kans tosiaan Olarissa.

Sytyn ehkä hitaasti, mutta kun sytyn, niin juttu alkaa luistamaan :)
Mahdollisuuksien mukaan ulkoillaan paljon.
Harrastuksia mulla intohimoinen lukeminen ja elokuvat.

Yksityisviestillä saa kiinni ja mailitse: firstrhiannon @ gmail.com (yhteen siis)

Tyty08, laitoinkin sulle mailia :)
 
Timppa
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:
Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!
:attn:
Tässä ois sulle hyvä lenkkikaveri ja muihin reissuihin seuraksi.Olen myös 2v lapsen isä.
 

Yhteistyössä