Kaipaus vihreämälle ruoholle...

  • Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
Ahdistunut
Taitaa olla aika perinteinen tarina mulla, mutta ei helpota omaa oloa... Olen nuori nainen, joka on elänyt avoliitossa jo useamman vuoden. Heinäkuussa ollaan menossa naimisiin, kotoa löytyy pieni vauva. Häiden suunnittelu takkuaa ja väkisinkin pyörii mielessä koko ajan että jos tämä on jo nyt niin vaikeaa niin miksi näin tehdään... Kihloihin mennessä olen kuitenkin jo lupauksen antanut ja lapsikin on tullut hankittua...

kaipaan entisiä suhteita ja haluttuna olemisen tunnetta. Tekisi mieli vaan lähteä ilman sormusta kaupungille ja flirttailla miesten kanssa vapaasti. Haluan taas tuntea itseni kauniiksi ja seksikkääksi. Näen unta päivällä ja yöllä siitä, että joku oikeasti haluasi minua... Viime yönä näin sitten unta siitä että petin miestäni ja siitä tuli ero. Unessa tuli todella ahdistunut olo ja halusin että kaikki on ennallaan. Aamulla kun heräsin, kaikki oli ennallaan mutta oma pää vieläkin enemmän pyörällä...

Hoidan yksin kodin ja lapsen, mies käy töissä 5-6 päivänä viikossa. Häiden suunnittelu on lähinnä minun vastuullani, sukulaiset suunnittelee mielellään oman näköisiään häitä ja minä joudun lähes yksin pitämään meidän puolia juhlien toteuttamisesta meidän haluamallamme tavalla. Välillä tekisi mieli perua koko häät, suunnittelussa ainakaan ei ole mitään mukavaa. Olen kuitenkin sen verran tunnollinen sukuani ja miestäni kohtaan etten voi perua suunnitelmia ihan noin vain tässä vaiheessa...

Pelkkää hormonien hyrräystä....? :'( :'(
 
Ole rehellinen itsellesi .Rakastatko todella miehesi.Muuten ei kannata vihille mennä..tai onko sulla epäillyksiä siiitä että onkohan hän se oikeaa va mietitkö kenties että jaksatko tulevaisuudessakin olla hänen kanssa ???
Selvitä itsellesi tämän niin palaset loksahtelevat paikoilleen :hug:
 
tota noin...eihän mikään estä lähtemästä kaupungille flirttaamaan ja tuntemaan itseään halutuksi kunhan se jää vaan siihen vai mitä ?? sitä en tiedä riittääkö se sinulle mutta henk.kohtasesti itse sitä harrastan (mutta sormus pysyy sormessa),tulee tosi hyvä olo itselleen :) voisiko sinulla olla vaan jokin "häästressi"?? olisiko teillä mahdollisuutta otta vähän yhteistä aikaa?varatkaa vaikka yhdeksi yöksi hotellihuone,ehkä pystyisit hieman keskustelemaan miehesi kanssa neutraalissa ympäristössä,tai sitten vaan nautitte toisistanne ;) en usko että kyseessä on rakkauden puute,kyllästymisen tunnetta tulee varmaan jokaiselle parisuhteessa elävälle mutta ei heti kannata heittää pyyhettä kehään...toivottavasti vähän pystyin auttamaan "viisauksillani"... :hug:
 
Perheenisä
Minäkin käyn ravintoloissa flirttaamassa. Siitä saa niin hyvän fiiliksen kun naiset käy kuumana perään. Muija hoitaa sillä aikaa kakaroita kotona.
Tää on sitä omaa aikaa jota ihminen tarvitsee. Jaksaa sitten taas sitä arkea.
 
ITse tein sen virheen, että vaikka ennen häitä jo tuntui siltä etten ole tekemässä oikein, menimme silti naimisiin. NYt 8kk myöhemmin asumme asumuserossa ja ajatukset on AIVAN sekaisin. Siirtäkää häitä, ihan oman parhaanne vuoksi!
 
lisko
Muista, että arki tulee kuvioihin kuin kuvioihin. Ja silloin tulee juuri tuo kaipaus vihreämmille nurmikentille. Totta kai on luonnollista että me kaikki kaivataan sitä että voisi kokea itsensä halutuksi. Muttamutta elämä ei ole sellaista että sitä huumaa voisi olla jatkuvasti. Turhan usein kuulee sitä, että kun on tullut ensimmäinen (tai toinen) lapsi, niin jompikumpi vanhemmista alkaakin kokea kaiken harmaana ja vaikeana. Muualla asiat olisivat niiiin paljon paremmin ja mukavampia. Olisivatko? Ihastusten perässä on turha juosta. Ne menevät AINA ohi ennen pitkää. Halutuksi tunteminen ja ihastuksen tunne eivät ole rakastamista. Se on, että niitä erimielisyyksiä opetellaan ratkaisemaan yhdessä. Jos suhteessa ei ole mikään pahasti pielessä, niin kannattaisi yrittää niiden kyllästymisten yli. Omaankin kumppaniin voi ihastua uudelleen. Jos kaikki eroaisivat kun tulee se "En ole tuon toisen kanssa mistään samaa mieltä, en tajua mitä siinä olen koskaan nähnyt, todella kypsä tyyppi"-vaihe, me eroaisimme kaikki. Kenenkään olisi turha mennä ikinä naimisiin kenenkään kanssa. Tietysti jos on jotain ongelmia joiden kanssa ei ole sinut, siis väkivaltaa, pettämisiä, päiheongelmia jne niin sitten ehkä kannattaa harkita uudelleen. Vaikeinta tavallisesssa parisuhteessa on kestää harmaata arkea, sen jälkeen kun lapset on tullu kuvioihin.
 
GRR
tuntuu siltä, että sulta on jäänyt paljon kokematta, kun jo tuossa elämänvaiheessa on kaipaus aidan toiselle puolelle. useimmille se tunne iskee sitten 10 avioliittovuoden jälkeen... B) niin ja flirtti ei ole koskaan pahasta, se on elämän suola. kannattaisi kuitenkin harkita onko miehesi "se oikea"...
 
Jos tunteet tuolla tasolla, laita stoppi suunnitteluille. Hae itsellesi kunnolla jatkoaikaa. Et selvästikkään ole rakastunut enää mieheesi, avioliitto harvemmin kestää ilman rakkautta.
Et suinkaan mene sukulaisten vuoksi avioon, vaan itsesi.
Avioliiton pohja on luottamus, ja se rakkaus. Jos nyt jo olet haaveissasi pettämässä miestäsi...
Sinulla on nyt kasvunpaikka, älä pilaa teidän kummankin elämää lupaamalla jotain mitä et voi totutaa. Rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä.
Vihkivalassa:Tällä sormuksella, minä...otan sinu... ., on todella merkitystä.
Se ei vain ole hääjuhla vaan lupaus olaa yhtä toisen ihmisen kanssa loppuelämänsä.
Oletko valmis siihen lupaukseen?
 
Ahdistunut, kertomasi oli vähän kuin omasta elämästäni, sillä erotuksella että olen ollut naimisissa jo kohta 10 vuotta. Mutta myös haluaisin olla vaihteeksi haluttu ja kuulla jonkun suusta jotain kaunista ja ihanaa. Viihteelle olisi ihanaa lähteä ihan yksin mutta aina on ongelmana lasten hoito. Mull akun ei ole ketään sukulaista lähellä että olisi hoitajia hetkeksi. Ja meillä kun minä hoidan kaiken lapsista ja kodinhoidosta omaan työhöni.
Haaveena on kunpa vielä kerran saisi tuntea todella olevansa haluttu ja eipä ne kehutkaan mitään kauheaa kuultavaa olisi. Unissani kyllä tapahtuu vaikka mitä eikä taatusti oman ukon kanssa.
niin että yv:tä voi laittaa. :LOL:
 
Ahdistunut, älä ihmeessä mieti mitä muut ajattelevat jos perut häät!!! Sinähän elät itse omaa elämääsi ja teet sinulle parhaiten sopivat ratkaisut. Kenenkään mielipide ei pitäisi vaikuttaa siihen, mitä itse haluat. Jos siis tuntuu siltä ettet ole valmis menemään naimisiin, älä mene, tai ainakin siirrä häitä. Voihan olla, että vielä löydätte miehesi kanssa uuden sävelen. Voimia siihen asti :hug:
 
hui kauhea
teksti oli kuin sustani...olen illan istunut ja haavillut toisesta miehestä...tilanne sama muuten mutta lapsi jo muutaman vuoden ikäinen... aattelin kuitenkin että jos joskus sellainen tilanne (hakematta) tulee että voisi seksiä toisen kanssa koittaa niin ...enpä tiedä... mutta fiilikset kuuluu kuuluemma asiaan... luota itseesi..
 

Yhteistyössä