Kakkosluokan postista?

  • Viestiketjun aloittaja Postia kuumeisesti odottava
  • Ensimmäinen viesti
Postia kuumeisesti odottava
Heissan...

Osaako joku sanoa kuinka kauan suunnilleen kakkosluokan postilla kestää saapua perille... Minulle luvattiin lähettää "tilaamani" tuotteet viime torstaina, ja kakkosluokassa. Onko normaalia että posti muka näin hidasta?
 
postia kuumeisesti odottava
Noin 3-4 päivää on miulla mennyt. Eli jos torstaina laitettu on viikonloppu välissä, ois pitänyt tulla maanantaina tai tiistaina.
Kiitos vastauksesta, minä kun en usein postia odottele... kyse siis huutonet tuotteista, jotka huusin jo viime viikon ma. Mutta kiireiden vuoksi lupasi lähettää torstaina... Nyt laitoin sille viestii et missä viipyy,ni vastas et on kyl tulossa:/. Kait pitää laittaa negaa tai neutraalia, vaikka mielelläni en niitä kellekkää oo koskaa antanu:(. Mut kellää näin kauaa oo postittamises menny:(
 
oijoi
Itellä kolme viikkoa sitten postitettu kakkosluokan kirje edelleen tulematta...tämäkin huuto.netin kohde ja mietin että jätänkö palautteen antamatta vai mitä teen? Menipähän rahat hukkaan taas kerran kiitos postin luotettavuuden :(
 
postia kuumeisesti odottava
Itellä kolme viikkoa sitten postitettu kakkosluokan kirje edelleen tulematta...tämäkin huuto.netin kohde ja mietin että jätänkö palautteen antamatta vai mitä teen? Menipähän rahat hukkaan taas kerran kiitos postin luotettavuuden :(
Mä en tässä tapauksessa postia ala syyttään... Epäilen ny lähettäjää, ja sen "kiireitä"... Mut jos annan negan tai neutraalin, ni sit se antaa takas mulle, ku muka sovittii" et postittaa" vast to:/.

toivottavasti sun pakettis löytää perille:/
 
Postin asiakaspalvelu
Hei!

2. luokan kirje jaetaan perujakelussa postilaissa säädetyllä varmuudella 95 % postituspäivästä (ma-pe) lukien toisena arkipäivänä ja 98 % viimeistään kolmantena arkipäivänä.

Tavallisilla kirjeillä ei ole seurantatunnusta, joten kirjettä ei pysty jäljittämään ja sen myötä paikantamaan. Lähettäjällä on kuitenkin oikeus tehdä kirjeestä tiedustelu, ellei kirje ole mennyt perille sovitussa ajassa. Tiedustelun voi tehdä verkkosivujemme kautta osoitteessa Posti kuluttajille - Palaute > Lähetyksen viivästyminen/katoaminen, taikka puhelimitse numerossa 0200 71000 (pvm/mpm) tai lomakkeella postissa.


Ystävällisin terveisin,

Virpi Mustonen
Asiakasneuvoja
Postin asiakaspalvelu
Posti kuluttajille
 
Etkä saa
Mä tein tuon kyselyn jo viikko sitten, mutta en ole saanut siihen mitään vastausta.
Tuskin edes saatkaan. Itselläni on 2 kirjettä hävinnyt ja niistä tehty katoamisilmoitus ja ei ole kummastakaan posti ollut enää yhteydessä. Aikaa kulunut jo yli 2 vuotta eli aikaa olisi ollut vaikka kuinka. Tavallisia kirjeitä ne ei kyllä löydä koskaan ja usein ne on vaan jaettu väärään osoitteeseen josta niitä ei ole sitten vaivauduttu palauttamaan. Tietty hyvillään kun saavat jotain ilmaiseksi vaikka kuuluisi toiselle ihmisille.
 
Mun mies on Itellan palveluksessa, pakettipuolella. Kerran se oli vieny asiakkaalle pakettia heinäkuussa ja asiakas oli ihan että mitä ihmettä, ei hän ole tilannut mitään ja oli sit pyytänyt että postisetä odottaa että hän avaa paketin ettei ole tullut väärälle vastaanottajalle tms. Oli repiny sit paketin auki ja alkanu nauraa että "Ai joo, on nämä ihan tilattuja tuotteita. Tässä on lastenlasten JOULULAHJAT!!" Ei ollu paketti ku puoli vuotta myöhässä..
 
"tiedoton"
Hei!

2. luokan kirje jaetaan perujakelussa postilaissa säädetyllä varmuudella 95 % postituspäivästä (ma-pe) lukien toisena arkipäivänä ja 98 % viimeistään kolmantena arkipäivänä.

Tavallisilla kirjeillä ei ole seurantatunnusta, joten kirjettä ei pysty jäljittämään ja sen myötä paikantamaan. Lähettäjällä on kuitenkin oikeus tehdä kirjeestä tiedustelu, ellei kirje ole mennyt perille sovitussa ajassa. Tiedustelun voi tehdä verkkosivujemme kautta osoitteessa Posti kuluttajille - Palaute > Lähetyksen viivästyminen/katoaminen, taikka puhelimitse numerossa 0200 71000 (pvm/mpm) tai lomakkeella postissa.


Ystävällisin terveisin,

Virpi Mustonen
Asiakasneuvoja
Postin asiakaspalvelu
Posti kuluttajille
mitä tuo tarkoittaa että "2. luokan kirje jaetaan perujakelussa postilaissa säädetyllä varmuudella 95 % postituspäivästä (ma-pe) lukien toisena arkipäivänä ja 98 % viimeistään kolmantena arkipäivänä. "

olen odottanut tiistaista asti kakkosluokan kirjettä joka on tärkeä ja sitä ei vain kuulu ja nyt on perjantai :O apuva

elikkä onko mahdollista että kirje tulee esim.maanantaina jolloin sen pitäsi tulla viimeistään kun on tärkeä. 3 arkipäivää mennyt jo :( enkä vain saa kirjettäni....
 

Yhteistyössä