Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 12:49 harald haaraparta kirjoitti:
mun pitäis väsätä itse hääkakku, mutta pitäis ensin harjoitella.
olen tässä ,iettinyt, että miten ne kerroskakut pysyy kauniina kerroksen alla??
Mitä tarkoitat sillä kerroksen alla? Nehän on jokainen kai omalla tarjottimellaan ja yleensähän hääpari ottaa ylimmästä kerroksesta ja vieraat aloittaa alimmasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 12:57 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 12:49 harald haaraparta kirjoitti:
mun pitäis väsätä itse hääkakku, mutta pitäis ensin harjoitella.
olen tässä ,iettinyt, että miten ne kerroskakut pysyy kauniina kerroksen alla??
Mitä tarkoitat sillä kerroksen alla? Nehän on jokainen kai omalla tarjottimellaan ja yleensähän hääpari ottaa ylimmästä kerroksesta ja vieraat aloittaa alimmasta.
e halua tarjottimelle, vaan sellasen kakun joka on neliö ja kaikki kerrokset pinottu päällekäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 23:34 Heinäsirkka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 14:30 harald haaraparta kirjoitti:

Ihan niinku itte tost noin vaan väsäsit tollaset kakut?Hoh hoijaa.. tarkotus oli laittaa kuvia OMISTA TEKEMISTÄ KAKUISTA!!
Et sitten Heinäsirkka tainnut lukaista kunnolla viimeisiä viestejä, joissa Harald Haaraparta huomasi jo mokansa... \|O Ja mikäs siinä vaikka mukaan eksyi ei itse tekemiä kakkuja...jotkut sai hyviä ideoita niistäkin...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 21:46 harald haaraparta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 12:57 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 12:49 harald haaraparta kirjoitti:
mun pitäis väsätä itse hääkakku, mutta pitäis ensin harjoitella.
olen tässä ,iettinyt, että miten ne kerroskakut pysyy kauniina kerroksen alla??
Mitä tarkoitat sillä kerroksen alla? Nehän on jokainen kai omalla tarjottimellaan ja yleensähän hääpari ottaa ylimmästä kerroksesta ja vieraat aloittaa alimmasta.
e halua tarjottimelle, vaan sellasen kakun joka on neliö ja kaikki kerrokset pinottu päällekäin.
Uuh, no se voi kyllä kotikonstein olla aika vaikeeta, mä veikkaan että niissäkin on joku telinesysteemi siellä sisällä rakennettuna, nyt pitäsi saada kondiittoreilta vinkkejä.<br><br>
 
Mulla ei ole ainuttakaan valokuvaa minun 25-vuotissynttärikakunhapakkeesta, vain video. Joten liitän sen.

http://video.tinypic.com/player.php?v=2ic3z3t

Mies naljaili, että olin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä ja vielä vanhempi nainen (olen syntynyt häntä ennen), niin piti sitten tehdä synttärikakku teemalla "hukkuvat" pienen ikäkriisin kourissa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 09:49 Kyykerö kirjoitti:
Mulla ei ole ainuttakaan valokuvaa minun 25-vuotissynttärikakunhapakkeesta, vain video. Joten liitän sen.

http://video.tinypic.com/player.php?v=2ic3z3t

Mies naljaili, että olin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä ja vielä vanhempi nainen (olen syntynyt häntä ennen), niin piti sitten tehdä synttärikakku teemalla "hukkuvat" pienen ikäkriisin kourissa. :D
Upea, siähän kakuntekijä olet. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 09:50 Naakula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 09:49 Kyykerö kirjoitti:
Mulla ei ole ainuttakaan valokuvaa minun 25-vuotissynttärikakunhapakkeesta, vain video. Joten liitän sen.

http://video.tinypic.com/player.php?v=2ic3z3t

Mies naljaili, että olin lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä ja vielä vanhempi nainen (olen syntynyt häntä ennen), niin piti sitten tehdä synttärikakku teemalla "hukkuvat" pienen ikäkriisin kourissa. :D
Upea, siähän kakuntekijä olet. :)
Kiitos, katselin kyllä sillä silmällä tämän topikin luomuksia ja ihmettelin miten käsi osaan itse olla :D Voisin seuraavalla kerralla yrittää tehdä juuri tuollaista vaahtokarkkitaikinaa siihen pinnalle. Pitäisiköhän tehdä kakku tänään :D ???
 
Hei te, jotka surette, että ette osaa tehdä näin hienoja luomuksia!! Ei hätää, makuhan se on tärkein eikö??

Jokin aika sitten olin kaverin lapsen synttäreillä, jonne kaveri oli tilannut leipomosta upean kakun. Mutta kakku oli sisältä ihan 'tavis'-mansikkakakku ja vieläpä yltiömakeaa ja oudon kuivaa :x Kaveri oli pettynyt, eikä kakku oikein tehnyt kauppaansa...

Joten panostetaan me taiteellisesti lahjattomat siihen sisältöön :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 10:20 Kaktus kirjoitti:
Hei te, jotka surette, että ette osaa tehdä näin hienoja luomuksia!! Ei hätää, makuhan se on tärkein eikö??

Jokin aika sitten olin kaverin lapsen synttäreillä, jonne kaveri oli tilannut leipomosta upean kakun. Mutta kakku oli sisältä ihan 'tavis'-mansikkakakku ja vieläpä yltiömakeaa ja oudon kuivaa :x Kaveri oli pettynyt, eikä kakku oikein tehnyt kauppaansa...

Joten panostetaan me taiteellisesti lahjattomat siihen sisältöön :D
Oon samaa mielta :D , Täytyy kyllä varmaan ruvetat harjoittelemaan tuollaisten luomusten tekoa, että saa sitten tyttö synttäreilleen haluamiansa kakkuja, vaati tosin paljon harjoitusta :whistle: . Tavis kakut sentään onnistuu..
 

Yhteistyössä