Kakkumestarit! -Millä tavalla voisin taiteilla Hello Kityn kuvan kakun päälle?

Tarkoituksena olis tehdä tytölle Hello Kitty aiheinen täytekakku. En haluaisi tehdä mitään marsipaani hirviötä (kuten tein viimeksi....) Siis liikaa tuli tota marsipaania, joka kaiken lisäksi maistui jotenki "palaneelta" ja kitkerältä. Eli ehdotuksia nyt mitä muita tapoja olisi tehdä kakkuun kisun kuva? =)
 
eriväristä kermaa... teet pieniä "tähtiä"..
kitty valkoisella ja "tausta" esim. vaaleanpunainen....

*** karkas tää viesti ;)

siis kittyn pään muotoinen "kuva" valkoisella ja pohja joko samanlaisilla tähteillä tai sileä kerma (sileä, niin silloin tietenkin levität sitä ensin... ja kitty sen päälle..)

Osasinkohan selittää niin että ymmärrät :ashamed:
 
kaveri
Laitto kakun päälle ihan normisti kermavaahtoa. Sit piirsi kisun kuvan leivinpaperille ja pursotti tummalla suklaalla ääriviivat siihen paperille ja laitto kylmään. Kun suklaa oli kovettunu niin nosteli vaan palaset kakun päälle. Rusetin oli pursottanu suoraan jollain vaaleanpunaisella sokerimassalla tuubista. oli kyllä söpö.
 
Tää nyt ei liity haluamaasi kakkuun mutta minkä merkkistä/väristä marsipaania käytit? Itse tein kakun jossa oli vaaleanpunaista ja vihreetä marsipaania ja se vihreä oli tosi pahaa ja kitkerää. Merkki oli DrOetker. Mietin vaan onko kaikki marsipaanit kitkeriä vai onko se merkkikohtaista?
 
Mä en todellakaan oo minkään sortin mestari näissä mut mä tein viime kesänä niin et leikkasin siittä kakusta sen kisun pään mallisen ja silotin siihen kermat päälle, sit koristelin lakuilla ja marsipaanista tein sen kukan siihen kisun korvaan. Ihan täydestä meni..jos ei muihin niin ainakin meidän silloisiin 2vuotiaisiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HänEiNää:
Tää nyt ei liity haluamaasi kakkuun mutta minkä merkkistä/väristä marsipaania käytit? Itse tein kakun jossa oli vaaleanpunaista ja vihreetä marsipaania ja se vihreä oli tosi pahaa ja kitkerää. Merkki oli DrOetker. Mietin vaan onko kaikki marsipaanit kitkeriä vai onko se merkkikohtaista?

Harmi,mutta en enää muista minkä firman marsipaania se oli, mutta olin kyllä itsekin et mitä :eek: kun maistoin kakkua! Aiemmin ostamani marsipaani ei kyl maistunu vastaavalle. hämärä muistikuva on et se ois ollu maustesallisen. Vai onko sellaista ees olemassa :ashamed: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
Laitto kakun päälle ihan normisti kermavaahtoa. Sit piirsi kisun kuvan leivinpaperille ja pursotti tummalla suklaalla ääriviivat siihen paperille ja laitto kylmään. Kun suklaa oli kovettunu niin nosteli vaan palaset kakun päälle. Rusetin oli pursottanu suoraan jollain vaaleanpunaisella sokerimassalla tuubista. oli kyllä söpö.

Kiitos vinkistä! :flower: Tää vois olla kyl toteuttamisen arvoinen idea! Reunoillehan vois vaikka pursottaa vielä vaal. punaista kermaa :)
 

Yhteistyössä