Kaks vaihtoehtoa pojan nimeksi (vannoin etten enää kysele, mut toisin kävi)

kysyin mielipidettä myös äidiltäni ja hän sanoi ettei ainakaan onni nimeä ensimmäiseksi. Emil nimen kannalla olen myös itse tällä hetkellä. Tuli tosiaan mieleen tuo että Onni nimi saattaisi olla jotenkin "nolo" teininä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
kysyin mielipidettä myös äidiltäni ja hän sanoi ettei ainakaan onni nimeä ensimmäiseksi. Emil nimen kannalla olen myös itse tällä hetkellä. Tuli tosiaan mieleen tuo että Onni nimi saattaisi olla jotenkin "nolo" teininä :snotty:
No ei varmaan Onni oo nolo, niitä on nykyään niin paljonkin :D
 
piipi
Minusta Onni Emilissä Emil kuulostaa lausuttuna jotenkin rehvakkaalta ja kovalta, mutta Emil Onni Antero kulkee yllättävänkin helposti kielen päällä, vaikka onkin pitkä nimilitania (itse en osaisi laittaa kolmea nimeä lapselleni). Eli Emil ekaksi nimeksi, on muutenkin todella kaunis nimi!
 
vvvi
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
kysyin mielipidettä myös äidiltäni ja hän sanoi ettei ainakaan onni nimeä ensimmäiseksi. Emil nimen kannalla olen myös itse tällä hetkellä. Tuli tosiaan mieleen tuo että Onni nimi saattaisi olla jotenkin "nolo" teininä :snotty:
No ei varmaan Onni oo nolo, niitä on nykyään niin paljonkin :D
Mutta jos teistä Onni Emil sointuu paremmin, niin voittehan te laittaa niin ja käyttää silti Emiliä kutsumanimenä ?!

 
o_O
Siis sehän nyt on ihan ilmi selvää että Onni Emil Antero sointuu paremmin. En usko et ois teininä nolo kun tosiaan on niin yleinen mutta niinku muutkin on jo huomauttanu voi se kutsumanimi olla noista mikä tahansa. Emil tosiaan on kivempi kahella E:llä. :)
 
Januliittus harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olitko sä se, jolla aijemmin oli jotain jasua ym vaihtoehtona?
Kyllä olen :D Mut mieli muuttuu aika tiuhaan tahtiin ku mikään ei tunnu hyvältä :ashamed:

Ja kuinkas ollakaan. Nyt mies ei sit haluakaan kumpaakaan noista nimistä :kieh: Ottaa niin päähän PRKL!! Keksiköön sit itse nimen.. Mie niin tykästyin tuohon Emil Onni Anteroon...
 
Januliittus harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh: :D
Se nyt vaan on :D No ei sen puoleen, en mäkään ole kovin monia nimiä kelpuuttanu :D se sit sanoi eilen että se haluaa siitä Veetin ( mikä oli alunperinkin vaihtoehtona )

Ja mä tahtoisin sit toiseksi nimeksi Emil Antero tai Onni Antero, MUTTA ku ei ne käy tuon Veetin perään :( Ei ainakaan tuo Onni!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh: :D
Se nyt vaan on :D No ei sen puoleen, en mäkään ole kovin monia nimiä kelpuuttanu :D se sit sanoi eilen että se haluaa siitä Veetin ( mikä oli alunperinkin vaihtoehtona )

Ja mä tahtoisin sit toiseksi nimeksi Emil Antero tai Onni Antero, MUTTA ku ei ne käy tuon Veetin perään :( Ei ainakaan tuo Onni!
Minusta Veeti Onni Antero kuulostaa kyllä hyvältä :D
 
Januliittus harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Siis voi helvata miten se voi olla nuin hakala ihminen :kieh: :D
Se nyt vaan on :D No ei sen puoleen, en mäkään ole kovin monia nimiä kelpuuttanu :D se sit sanoi eilen että se haluaa siitä Veetin ( mikä oli alunperinkin vaihtoehtona )

Ja mä tahtoisin sit toiseksi nimeksi Emil Antero tai Onni Antero, MUTTA ku ei ne käy tuon Veetin perään :( Ei ainakaan tuo Onni!
Minusta Veeti Onni Antero kuulostaa kyllä hyvältä :D
No hyvä :D Minusta se vaan kuulosti jotenkin oudolta :eek: :D
 

Yhteistyössä