Kaksi ERI raskautta - sama sukupuoli

no onhan meitä varmaan. mulla esim kolmessa raskaudesta neljästä ollut pahoinvointia kolmen viikon ajan 24/7, ja siis noista yks on poika ja yks tyttö ja kolmas luultavasti tyttö (la toukokuun lopussa). eli eka raskaus täysin ilman pahoinvointia -> poika.
jasit semmonen, että mulla on mahanmuoto aina ollut samanlainen, vauvojen sykkeet samantyyppisiä (= kun liikkuu, korkea syke, kun nukkuu matalampi, TOSIN toi on ihan normaalia...)
itse asiassa mä en usko ainoankaan niistä monista uskomuksista miten sukupuolen pystyy veikkaamaan :LOL:
 
Minulla on viisi poikaa, joista lievää kuvotusta, muttei oksentelua. Viimeinen on tyttö, josta kamala pahoinvointi ja oksentelua ja 4 kk kestävä kestokrapulainen olo ja mieletön väsymys. Itse arvasin vauvan olevan tyttö jo ennenkuin tiesin, istukkatutkimuksen tulokset osittivat tuntemukseni oikeiksi. =)
 
Kaksi poikaa. Ensimmäisestä ei muuta kuin järjettömät liitoskivut ja iskias eli varsinaisia raskausoireita ei juurikaan. Toisesta lievää pahoinvointia, raskausajandiabetes, kilppariarvojen heittelyä, vielä pahemmat lantionseudun kivut ja tajuton väsymys sekä alku- että loppuraskaudessa. Kummankin aikaan ois tehny ihan tajuttomasti mieli makeaa syödä. Esikoisen aikaan tonnikalasalaatti oli herkkua ja tän kakkosen aikaan en miltei voinu sietää..

 
kaks tyttöä.

Esikoisesta : ei oireita!! Olo mitä mainioin, hyvä iho, hiukset paksut ja kiiltävät, ruoka ja kahvi maistui. Vain rinnat olivat kipeät ja turvotusta, ei mitään muuta. Helppo raskaus.

Kakkonen: pahoinvointi alkoi jo ennen plussaa ja jatkui n. 12 vklle. Jo ennen plussaa loppui kahvin juonti. Hiukset olivat järkyttävässä kunnossa, rasvaiset kaiken aikaa. Iho rasvainen ja finniä täynnä. Oli iskias vaivaa...

täysin poikkeavat raskaudet mutta tytöt tuli molemmista =)

kolmas: nyt lievää kuvotusta vasta vklla 10 ja tosi oireeton raskaus on ollut. Noiden kahden raskauden välimaasto. Iho ja hiukset hyvät ja kaikkea olen pystynyt kokoajan syömään.Kumpikahan tulee? =)
 
Yksi poika ja tämä on myös aika varmasti poika. Raskauksissa eroa niinkun yöllä ja päivällä, ekasta ei ollut mitään vaivaa tai ongelmaa ja tästä toisesta tuntuu olevan sitten senkin edestä. Esimerkkinä vaikka pahoinvointi jota ei esikoisen odotuksessa ollut ollenkaan ja nyt se ei vissiin koskaan lopukkaan kun viikkoja on jo 34+ ja edelleen pahoinvointi hyökkää etenkin aamuisin :|
 
2 ekaa tyttöjä.. ei pahoinvointia eikä juuri muitakaan oireita.
kolmas poika ja pahoinvointia rv 16 asti..vessan ja sängyn välillä se meni siihen asti.
nyt 4 tuolssa ja kuvotusta oli aika paljon alussa, samoin nännit kipeytyi aikasin.. kamala väsymys oli alussa myös, nyt hiipinyt takasin.. 14+1 on nyt viikkoja.
 

Yhteistyössä