Kaksi sukupolvea ja Suomalaisia on alle 2 miljoonaa...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keskiajalla oli tuon verran väkeä, niin vain sieltä noustiin. Kehitysmaasta teollisuusmaaksi joka nyt lahjoittaa avustuksia Etelä-Euroopan sivistyskansoille joiden esi-isät hallitsivat Rooman valtakuntaa.
Olemme todellakin "the Master race", savupirteissä suurin osa asui vielä 150 v.sitten. Kukaan ei ollut auttamassa eikä rahoja meille antamassa vaan nousimme savupirteistä itse 5g mastoihin.
 
vierailija
Keskiajalla oli tuon verran väkeä, niin vain sieltä noustiin. Kehitysmaasta teollisuusmaaksi joka nyt lahjoittaa avustuksia Etelä-Euroopan sivistyskansoille joiden esi-isät hallitsivat Rooman valtakuntaa.
Olemme todellakin "the Master race", savupirteissä suurin osa asui vielä 150 v.sitten. Kukaan ei ollut auttamassa eikä rahoja meille antamassa vaan nousimme savupirteistä itse 5g mastoihin.
Ja sitten joku älypää keksi että Suomen pitää olla monikulttuurinen ja kaikki meni päin mäntyä.
 
vierailija
Oon mamukriittinen, mutta joku raja siinäkin, että kaikki heidän niskaansa pistetään. Jos Suomi olisi rajansa pitänyt kiinni 80-luvulta asti, varmaan täällä menisi vielä huonommin.

Mamutus on kyllä ollut älytöntä ja etenkin väärää porukkaa otettu, mutta rajansa kaikella. Kyllä ne Suomen huonon menestyksen syyt ovat muuallakin.
 

Yhteistyössä