Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Sunflower11
Ootko nala oviksen bongannut testeillä vai esim. laskurien mukaan?

Jos oot vasta pillerit lopettanut niin siinä menee aikansa ennenkuin kierto normalisoituu eikä välttämättä sun kierron pituus ilman pillereitä ole edes se 28 pvää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei Kaksikymppiset toiveilijat! Olen seurannut ketjuanne yli vuoden ja katsonut taivaltanne.. Olen jo pitkään halunnut sanoa, että älkää luopuko toivostanne.. itse olen haaveillut lapsesta jo kauan, mutta sen aika ei ole vielä, puolisoni on järki ja minä tunne ja olen sen kanssa sujut.. mutta miettikää!! Te saatte jo yrittää ja teillä on toivoa, te voitte joka kuukausi odottaa että josko se plussa tulisi!! miettikää suhdettanne puolisoonne.. olette siinä ihanassa tilanteessa puolisonne kanssa, että teille lapsen saaminen olisi ajan kohtaista.. Anteeksi tämä, mutta halusin vain muistuttaa kuin ihanssa tilanteessa olette, teillä on lupa tulla raskaaksi!
 
Sunflower11
saapikas niin, tottahan tuokin, mutta näissä on niin monta puolta, ettei voi "kilpailla" kenen tilanne on parempi/pahempi kuin kenen, kuka kärsii eniten jne.
En usko että yksikään (esim.) yli vuotta yrittänyt on enään niin superpositiivinen ja pystyy ajattelemaan et maailmassa on naisia jotka ei saa ees yrittää kun puoliso ei tahdo lisääntyä, että mitäs tässä itse sitten valittaa.

NaLa Niin no se riippuu minkä perusteella uskot että ovis ois ollut. JOs sen mukaan että pillereiden aikana kierto ollut 28 päivää, et ovis ois ollut kp 14 niin ei se välttämättä pidä paikkansa.
 
Terve saapikas! ja tervetuloa tänne toiveilemaan heti kun sun tilanne sallii :)
itse olen kyllä lähtökohtaisesti samaa mieltä, yritän joka päivä olla onnellinen kuitenkin siitä että minulla on/oli mahdollisuus aloittaa yrittäminen näinkin nuorena (aloitettiin kun olin 22v), koska sehän on iha biologinen fakta, että mitä lähempänä kolmeakymppiä on niin hedelmällisyys laskee kokoajan. Kun ajattelee, ettei läheskään kaikilla meidän ikäisillämme ole edes vielä sitä vakituista kumppania kenen kanssa niitä vaaveja yrittää, joten todellakin yritän itse iloita omasta tilanteesta kuitenkin :)

Nala93. Valitettavasti olen myös sillä kannalla että testeihin on uskominen.. ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että et oikein muuta voi kuin odotella. Minulla oli pillereiden jälkeen muutaman kuukauden suht säännöllinen kierto, mutta yhtäkkiä kuukautiset (eli siis ovulaatio) katosivat tyystin lähes 3 kuukaudeksi, sitten marssin gynegologille ja sain terolutit, ja nyt taas kierto pelaa :) enkä siis saanut mitään lääketieteellistä tai edes hormonaalista syytä mihin kuukautiset katosivat, mutta uskon johtuneen ovuloimattomuudesta.
Niin se naisen keho on vaan joskus kummallinen, vaikka toiminut vuosia kellon tarkkaan, niin joku pienen pieni muutos mitä ei edes itse tiedosta voi aiheuttaa heittelyä kierrossa, niin ainakin itse olen ymmärtänyt :)
tsemppiä!
 
Grill hyvä huomio ;) Mä siis kuumeilen TOISTA lastaKyllä mulla on jo poika joka just huus "äiti en mie halluu", ihanaa uhmaa :D

Minnah voimia uuteen kiertoon! :hug:

Divinee mitä jos oottelisit taas paripäivää ja sit testailisit uudestaan? :) Onko oviksesta mitään haisua?

Verppu ootkos tehny jo uusia testejä? :)

Sunflower eikös helpotakkin vauva ressi kun ei enään seuraa kiertoa, antaa vaan mennä?! Tai itelle teki tosi hyvää tauko täältä ja huomasin pian etten ressannu enään ollenkaan, nytki keskityn enemmän laihuttamiseen! Mutta ison :hug: haluan sulle antaa, kuinka sinnikkäästi oot jaksanu :)

NaLa musta sulla ei oo viel huolta. Mä oottaisin ehkä kp50asti ainakin, mutta tiedän kuinka raastava tilanne on! Mutta voithan sä soittaa neuvolaan ja pyytää veritestiin ittes, mut voipi olla et neki sielt käskee viel ootella. Mutta niinhän se on niinkun muutkin sanoo, menee kauan ennenkun kaikki tasaantuu ehkäsyn jälkeen.

Mä aloin miettiin et mun yk:t ya:t on päin prinkkalaa! :D Mun mielestä yritys alotettiin jo 5/11, muistelisin et pojan 1v synttäreillä hermoilin "oon raskaana, en oo, oon, en oo".. Tää pitää tarkistaa ja laskee illalla uudestaan.
Mutta nyt mun päämäärä on laihuttaa pääsiäiseen mennessä enemmän kun mun äiti ja nyhtää siltä 100e :LOL: Meil on kisa pystyssä ;) Joten nyt suuntaan aamulenkille! :wave:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 23.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


tipunen8.........kp55/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
kinuzki............kp41/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Divinee............kp36/??............... 24v.............yk4...........1.lapsi
susupala..........kp35/38-40(72).....23v.....yk3(4)(ya6/12)......1.lapsi
verppu............kp34/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp34/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp32/28.........22v................yk9..............2.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy..kp30/29-32.......23v.....yk13(19)ya8/11...2.lapsi
Lauramom ......kp28/30-35...............19v.........yk3........... 2.lapsi
Melody89........kp27/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Anlii...............kp25/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp25/25-32...........22v........yk17(ya09/11)..........1.lapsi
pantera...........kp22/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp22/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp22/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp21/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


hensq ............kp18/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis.............kp16/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp15/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana.............kp14/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp14/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 1-10


Iippari.............kp7/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp6/25-40.........22v........yk12(ya4/12).............1.lapsi
Miwwi..............kp5/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp4/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
Minnah88........kp2/27-31..........24v...........yk4(ya11/12).....1.lapsi
sinsa..............kp1/30....................20v...........yk3.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill.................dpo8......3.3

Mukana menossa
-es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89, nnela



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu
icy
Miramei




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Onnenpotkuja odotellessa
Ei niin yksinkertaista
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sunflower eikös helpotakkin vauva ressi kun ei enään seuraa kiertoa, antaa vaan mennä?! Tai itelle teki tosi hyvää tauko täältä ja huomasin pian etten ressannu enään ollenkaan, nytki keskityn enemmän laihuttamiseen! Mutta ison :hug: haluan sulle antaa, kuinka sinnikkäästi oot jaksanu :)
Kiitos, on se kyllä helpottavaa, tosin ei se kyllä tavallaan muuta mitään kun tiedän koska on ovis, kun on ne pirun kipeet oireet :D Mut helpottavaa on.

Miekin keskityn laihduttamiseen nyt. Tsemppiä siullekin!
 
Sinsa: Voi kurjuus :(

KyyneltenHymy: Minä tyhmä en tikuttanu ovista, kun se on kahdessa peräkkäisessä kierrossa ollut kp18 :(

Tänään apteekin omalla nega testattu iltapissasta. Muistin muuten, että olin oletetun oviksen tienoilla virtsiksen takia antibioottikuurilla. Onkohan se siirtänyt ovista tai estänyt sen. Ovisplussanhan testasin luulemastani loppukierrosta. En muista oliko joku kp31?? Täällä se varmaan lukee kyllä..
Olikohan se oikeastikkin ovis?

EDIT: Ovisviivat testasin kp29 eli tasan viikko sitten. Sen mukaan ois dpo7. Mutta en tosiaan sillon edes ajatellut, että ovis ois tullu niin myöhässä. Luulin vaan, että lh on loppukierrosta aina koholla.
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla oli testi jo nega.. Mut edelleen vaan lämmöt koholla, tissit sairaan kipeeks tulleet ja pissattaa koko ajan sekä aamulla pahoivointia.. Juu, ja vuotohan kesti sitten tasan nämä kaksi päivää. Eilen ei tarvinnu kun pikkuhousun suojan ja tänään just ja just siteeseen tullut mitään.. Outoa kun yleensä runsaat, ja joutuu yölläkin vaihtamaan kesken unien sidettä, mutta eipähän tarvinnu rättisulkeisista kärsiä sen enempää.. =)
 
Mitäs jos Minnah se olikin kiinnittymisvuotoa? :) Tosin jos testi oli negaa,, en tiiä..ainkin selvisit vähällä vuodolla.

Täällä kp.34 jo, testattu aamulla nega, ei mitään oireita, mutta jos haluu oikein miettimällä miettiä niin pissattaa usein, hieman kuvottava olo ollut ja tänä iltana töissä tuli kun nousin tuolista niin vasemmalla puolla munasarjoissa/kohdun yläpuolla jossakin niin viiltävä kipu,mutta se kesti vain hetken.. (tietysti heti kuvittelin et nyt tää oli se "repäisykipu" ja merkki mahdollisesta raskautumisesta) :D mutta en usko..

Mikä on se repäisykipu? tarkoitan missä kohtaa se tuntuu..? sehän kertoo siitä kun kohtu venyy, sidekudokset jne..
 
Hei nyt kun meidän kuumeilijoiden blogeista 4/5 on muuttunut YRITYSblogeista ODOTUSblogeiksi (mikä on tiestysti hienoa!!) ajattelimpa perustaa yhden blogin lisää kuumeilu-osastoon!

osote tässä:
Rakkauden Melodiaa..

muoks nyt linkki toimii :)

Saa lukea tai olla lukematta, saa myös lisätä tohon listaan :)
ja aika tyhjää on vielä mutta tästä se lähtee!

Kuumeilijoiden lippua korkealla liputtaa,
Melody :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mojito
Verppu onnea plussasta. On jo komea viiva! :heart:
Menehän pitämään Mirameille seuraa plussanneisiin =)

Ansku tikutin oviksen, ja nyt plussasta on 14 pvää. Ja kun sen haamulaisen sain ekaa kertaa silloin dpo10. Outoa vaan kun minkäänlaista kudosta ei vuodon mukana tullut. Ihan kirkasta verta ja eilen vuoto oli ruskeaa, ja tänään ei enää ole tullut mitään..

Melody mä tuun ainakin lukemaan sun blogia. =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 24.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


tipunen8.........kp56/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
kinuzki............kp42/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Divinee............kp37/??............... 24v.............yk4...........1.lapsi
susupala..........kp36/38-40(72).....23v.....yk3(4)(ya6/12)......1.lapsi
verppu............kp35/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp35/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp33/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Kyyneltenhymy..kp31/29-32.......23v.....yk13(19)ya8/11...2.lapsi

Kp 21-30


Lauramom ......kp29/30-35...............19v.........yk3........... 2.lapsi
Melody89........kp28/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Anlii...............kp26/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp26/25-32...........22v........yk17(ya09/11)..........1.lapsi
pantera...........kp23/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp23/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp23/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp22/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


hensq ............kp19/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis.............kp17/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp16/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana.............kp15/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp15/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 1-10


Iippari.............kp8/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp7/25-40.........22v........yk12(ya4/12).............1.lapsi
Miwwi..............kp6/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp5/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
Minnah88........kp3/27-31..........24v...........yk4(ya11/12).....1.lapsi
sinsa..............kp2/30....................20v...........yk3.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill.................dpo9......4.3

Mukana menossa
-es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89, nnela



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu
icy
Miramei




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea verppu! :flower: Komea plussa. Ja pelkokin on täysin ymmärrettävää, tsemppiä!

Melody: Uudet blogit ovat aina tervetulleita! :) Toivottavasti saat paljon lukijoita!

Minnah: Kirjoitit: "Outoa vaan kun minkäänlaista kudosta ei vuodon mukana tullut.", tarkoititko tällä että oletit vuodon mukana tulevan jotain "alkion rippeitä"?
 
Sunflower11
Jos on kemiallinen raskaus eli siis hedelmöittynyt munasoli vaan hipaisee kohdunseinämää muttei jää kiinni, se voi näkyä haaleana plussana, siitä nyt ei mitään rippeitä mihinkään jää kun ei siellä mitään ole.
Ja vuodotkin voi olla niin erilaisia, vaikkei kemiallista olekaan. Mulla joskus pelkästään tuhrua, joskus alkaa kirkkaalla verellä ja vuotaa kuin seula, Joskus taas hyytymiä ym.

Mulla on ehkä ollut kemiallisia raskauksia, tosin nyt kun oon pohtinut niin ehkäpä se on se kun mulla lh-hormoni nousee ja saanu loppukierrossa joskus ovisplussaa. Ja sehän voi näkyä haaleana myös raskaustestissä.
Mistäpä noista sitten kuitenkaan tietää tarkaan mikä on kyseessä.
 
Onnea verppu, ihan plussahan tuo on! :flower:

Täällä on ollut puhetta jonkin verran oudoista kierroista ja vuodoista, niin sen verran voin sanoa omasta kokemuksesta, että vaikka mulla oli silloin vauvatouhuja aloitellessa säännöllisen oloinen kierto ja samanlaiset kuudessa päivässä kokonaisuudessaan ohi olevat menkat, niin tän taipaleen aikana on kyllä ollut vaikka ja mitä ihmeellisimpiä kiertoja ja vuotoja, eikä mitään hajua mistä on johtunut...
 
Sitä pitikin kysyä sulta verppu, että kai sut nyt ainakin tuolla meidän listalla voi jo plussanneisiin siirtää? Kun ihan selkeä tuo on. :)

Minä meninkin vielä siirtämään omaa pinaapäivää yhdellä päivällä. Oli tullut pieni "laskuvirhe" ihan vaan sen takia kun tämä kuu sattuu olemaan niin perhanan lyhyt. :D
 
Vieläkö Sunflower karppaat? Etkös sä jossain vaiheessa karpannu :D Mä oon ollu 8viikkoa kiloklubilla, nyt aloin kahtoon painareitten pisteitä tippusko niillä enemmän :)

Verppu ison :flower: ja :hug: laitan sulle ison plussan johdosta! Onnea! :)

Grill hyvä et jonkun mielessä oon säilyny :D

Täällä nautin hiljasuudesta ja takkatulen lämmöstä :) isäntä meni kahtelemaan jos ottas työnalle kulpan ja poika tuhisee tyytyväisenä päiväunilla, nautin hiljaisuudesta :)
Tänään laittelin pyykkiä ja huomasin, huomenna pitäs alkaa menkat! Jos ei aamulla oo alkanu, taidan iltalenkillä kävellä kaupan kautta ja ostaa testin :) Se plussa kruunais meidän elämäntilanteen. Eilen miehen kanssa puhuttiin kuinka täydellistä meidän elämä on ja kuinka kaikki asiat menee kohdalleen :) Voin sanoa että onnellinen olen tässäkin elämäntilanteessa, tietty lisää iloa ja onnea tois pieni nyytti!
 
APUA!!!! MÄ SEKOAN JA ALAN ITKEÄ!!
Alusta; käytiin kaupassa, otin rfsu:n liuskatesti paketin ja tein 3tunnin pidättelyn jälkeen... Katoin ku testissä väri liikku, "jaa tuos on viivanpaikka" lähin keittiöön ja laitoin munakelloon 4min aikaa, munakello näytti 2min ja kävin kattoo, "apua". istuin hiljaa sohvalle, munakello soi ja menin kattoo, sit aloinki huutaan ukkoa paikalle ja haamu!! Haamu mun testissä!! Vielä selkee!! Koitin ottaa kuvaa ja ajatuksissa laitoin kuuman hellan päälle testin ja se suli :LOL: Mut siin oli miehen nähtävä viiva!

Kysymys kuuluu!! huijaako rfsu testit?

Apua!
 

Yhteistyössä