Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Minnah mulla mahaa nippailee ja lämmöt nousi toissapäivänä ensisestään. Nyt siis 37 .5 astetta, normisti oviksen jälkeen 37.3. Unia oon kovasti nähny ja tunteet piaanssa niin ja tissit kipeänä, mutta ne on kyllä olleet oviksesta saakka! Eipä oikeestaan muuta ja siksi tein testin, että haluan tietää josko siellä edes jotain tapahtuu vaikkei kestävä plussa oliskaan. Kyllä nyt kovasti toivon että viimein saatais ihana tulos :heart: Tee sieki testi huomenna ;) saattaa se jo näkyä..
 
On mullakin nipistelyjä, mutta niin on ollut aiemmillakin kerroilla. Tänään jomotti selkään menkkamaisesti, mutta niin edelliselläkin jonkun verran. Tosin tässä kierrossa lämmöt on olleet oviksen jälkeen 36.8-37.1, mutta en aiemmissa kierroissa mitannut, joten mistäs tätä tietää kun ei ole mitä vertailla. Poskia kuumottaa kovasti, mutta on kamalan kylmä. Oon hirvee vilukissa.
Ei passaa liiaksi innostua, vaikka korkealtahan sitä tipahtaa joka tapauksessa jos nega tulee.. :(

Mutta iloinen mieli on jokatapauksessa tosta siun haamulaisesta.. Toivottavasti pienellä on jarrusukat tiukasti kiinni, ja viiva lähtis vahvistumaan.. Jännittää kovin siun puolesta :popcorn::heart:
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 20.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp59/29-34................22v............yk4............1.lapsi
tipunen8.........kp52/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
kinuzki............kp38/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Divinee............kp33/??............... 24v.............yk4...........1.lapsi
susupala..........kp32/38-40(72).....23v.....yk3(4)(ya6/12)......1.lapsi
verppu............kp31/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp31/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi

Kp 21-30


Miramei...........kp30/36.................25v..........yk13(ya6/11)...1.lapsi
Minnah88........kp29/27-31..........24v...........yk3(ya11/12).....1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp29/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Henksuliini93...kp27/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa..............kp27/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Lauramom ......kp25/30-35...............19v.........yk3........... 2.lapsi
Melody89........kp24/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Anlii...............kp22/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp22/25-32...........22v........yk17(ya09/11)..........1.lapsi

Kp 11->20


pantera...........kp19/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp19/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp19/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp18/28................21v...............yk1............1.lapsi
hensq ............kp15/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis.............kp13/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp12/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana.............kp11/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito.............kp11/35...............26v............yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 1-10


Iippari.............kp4/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp3/25-40.........22v........yk12(ya4/12).............1.lapsi
Miwwi..............kp2/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei............dpo10......22.2
Minnah88.........dpo10......?
Grill.................dpo5......3.3

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Oii, lupaavalta näyttää haamulainen...! :rolleyes:

Mä oon myös syönyt minisun mama- vitskuja aina kun vaan muistan, oon niin huono noiden tablettien kanssa... Oviksen jälkeen tunnollisesti otin viime kierrossa joka päivä siihen asti, kunnes menkat alkoi, jos sitä nyt ryhdistäytyisi taas.

Mä olen ovistesteistä tosiaan käyttänyt nyt pregcheckin liuskoja ja clearbluen digiä. Ja digiin luotan, kun viimeksi pc:n liuskatestissä testiviiva jäi haaleammaksi, kuin kontrolliviiva, vaikka cb:n digiin sain hymynaaman... Hyvä vinkki Grill noi andon testit, tulisi tosiaan pidemmän päälle (vaikka toivottavasti siihen Ei olisi tarvetta :kieh:) halvemmaksi... Niin ellei se vempele menis epäkuntoon, ei kai...? Kun cb:n digiin tulee aina se uusi vehje. Mä tilasin nyt Halpa-testi.fi sivulta, oon tilannut joskus aiemminkin ja cb:n digi oli 25,50€ ja ei postareita, että ihan hyvä tarjous.
 
Ja tosiaan noihin kysymyksiin... :)

Meillä on kanssa aika paljon sellaista pientä arjen hemmottelua ja joskus tehdään toisillemme pieniä ylläreitä, tyyliin lemppariruokaa toiselle tai joskus saan kukkia tms. <3 Ei nyt yleensä sen suurempaa... Ja sit esim. viime pe satuin pääsemään reilusti aikaisemmin töistä ja soitin murulle, hänellä oli sattumoisin sama homma ja sanoi tulevansa hakemaan mua töistä. Sit ihan extempore keksittiin lähteä vähän shoppaileen, syömään ja leffaan, oli ihana päivä :) Ainut vaan, että tää todellisuus palasi taas eteen, kun leffassa mun viereen istui viimeisillään raskaana oleva, mua selkeästi nuorempi tyttö... Huoh.

Ja mä kyllä lueskelen mielelläni erilaisia muoti-, lifestyle-, ruoka-, vauva/odotus/lapsettomuus-blogeja miten nyt ehdin. Oon myös miettinyt oman blogin laittamista pystyyn, mutta aina se on jäänyt. Sitten tulevana odotusaikana päiväkirjatyylistä blogia voisi olla aika mielenkiintoista pitää...
 
Voieivoiei.. Mä sain HAAMUN :heart: En voi uskoo että mä sain haamun ja vielä testiajalla.. VOi että kun ei pitäs innostua, mutta ei vaan voi mitään.. :ashamed:
Nyt vaan täytyy toivoo, että viiva lähtis vahvistumaan..

Juu, ja anteeksi omanapaisuus :ashamed:

Tässäpä kuva.. Toivottavasti muutkin näkee sen viivan =)

Aijaa.com - 11807254

*Muoks. Näkyypä huonosti. Mutta luonnossa ei tarvi edes siristellä silmiään :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Minnah88haamulainenhan se siinä selvästi on! :)
Miramei onnea!!! <3 liimat, tarrasukat ja kaikki nyt vaa matkaan!!

Pääsis jo iteki testaa!! Huomisee pitäs malttaa odottaa... Haluun et mies on kans mukana, viimeks oli koko ajan puheyhteys mut ei se oo sama asia olla fyysisesti samas paikas. Jännitetää yhdes sit. :)
 
Millinkäinen
Tervetuloa Divinee :)

Miramei ja Minnah88 lämpöiset onnittelut molemmille! Ja paljon tarrasukkia matkaan! :) :heart:

Täällä YA 4/12. YK:ja noinkin paljon, kun syksyllä tuli mm. kolmet menkat kuukauden sisään :D

Hemmotteluun yleensä itse hemmottelen miestä (jos se on sen ansainnut :D) ostamalla just jotain karkkia, tekemällä vähän parempaa tai sen lemppariruokaa tai leipomalla jotain. Sit vähän henkilökohtaisemmalta puolelta, niin hieronta pitemmän kaavan mukaan on kovin haluttua taikka sit jos "panostan" vähän tunnelmaan ;)
Ja minä oon sen verran helppo tapaus, että mulle riittää, jos mies yksinkertaisesti järjestää vapaata aikaa mun kanssa ollen. Nm. työnarkomaanin "vaimo" :D
 
Nyt vasta huomasin että Hopeakissa on plussannut! :) Anteeks, oon ollu välillä hiljaiselolla täälä niin on mennyt ihan ohi! :flower:

Täälä vaan "vanhat" plussailee! :) Mä jään varmaan kohta yksin tänne :'(
 
Oi eikää ! :) Miramei ja Minnah88, toivottavasti haamut hahvistuu ja seuralaiset pysyy matkassa sitkeästi <3

Oon niin onnellinen teidän puolesta, täälä yritys niin alussa vielä, ja teillä kun se on jatkunut niin pitkään niin mun mielestä te jos ketkä ansaitsette ne haamut ja ne vahvat plussat sinne testiin vihdoin ja viimein <3

Tänään on ilmeisesti hyvä päivä kaiken kaikkiaan :) Aurinkokin paistaa pitkästä aikaa ! :)
 
Miwwi :hug: eihän se peli selvä oo ennenku vaavi sylissä tai vähintään riskiviikot takana..
Kiitokset kaikille tsempeistä ja onnitteluista! Onnea todella tarvitaan! :)

Nala kyllä se testi kertoo, sulla on varmaan ovis tullu myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Minnah88: Onnea!! :) Kyllä se viiva vahvistuu vielä!! :)

Miramei: Varmaan parin päivän päästä on jo ihan tumma viiva :)

Nala: Kyllä testi kertoo niinkuin joku jo sanoikin. Ootko just lopettanu pillerit tms. semmonen voi pistää kierrot ihan sekaisin. (Tai stressi?)

ON: Kyllä ottaa päähän!! Inhoon, kun tää kierto venyy.. Kp33 ja ei tätiä näy. Josko huomenna.. Alavatsa on kyllä turvonnut ja kipeä, mutta ei varsinaisesti tunnu menkkakivulta. Jos ei sunnuntaihin mennessä ala, niin sitten testaan kyllä uudestaan :headwall:
 
Miramei Voi mitä uutisia! <3 Tuohan on jo selvä peli, viimeisin näyttää jo kovin plussalta. :heart: Onnea onnea, viivasi olet ehdottomasti ansainnut! :flower:

Miwwi Kiitokset! Kyllä se teidänkin aika koittaa.. :hug: <3

Hopeakissa ja Murunen rv 7+0 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Johan on uutisia Miramei! :heart: Pakko oli tulla kommentoimaan tänne, kun ei suhun saa yhteyttä mistään muualta! Valtavasti onnea ja tarraliimaa mukaan! :heart:

Onnea myös muille plussaajille! :)

Täällä mä paisun ja "uhkaavasti" lähenee puoliväliviikot! Ylihuomenna poksuu jo 18. viikolle! :heart: Terkuin Pamsku ja vaava rv 16+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
oon lopettanut pillerit mutta oon aiemminkin ne lopettanut välillä ja kierto jatkunut TÄYSIN normaalisti...nyt pian menkat 9päivää myöhässä.tän aamun testissä näkyi ehkä joku tositositositosi hailakka haamu..
huomenna meen verikokeisiin kattoo mikä tilanne...oireita tosi vahvasti.pissalla köyn kokoajan...

Jos testi verikokeessa näyttää negaa ni en tiiä miten alan uudellee yrittää ku menkat ei oo alkanu ni mistä tiiän millo ovis?
 
Nala onko vauva toiveissa? Mullakin oli ennen tasan 32 päivää kierto, mut niin vaan heitteli pillereiden jälkeen 38-56 päivää.. Kyllä ne menkat varmaan pitää saada aikaseksi jollain keinolla. Jos 3kk ei kuulu niin kyllä ne lääkäri määrää terot tai jotain.
 

Yhteistyössä