Kakskymppiset yrittäjät 2012

Grill nojuu, mulla taas toiveet niin korkeella, kun molemmilta puolilta nippailee (otin nääs tupla-annostuksella clomeja tässä kierrossa, kun oli puhe lääkärin kanssa, että jos ei tärppää, ni sitte otetaa 2tabl/pvä) jospa siis olis kaks munasolua irronnu? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Nemppis Tervetuloa takaisin! Oletkin kohtalotoveri.. Kurja tapaus takana. :/

Pamsku Oho, mikä summa! :| Onneks itellä on hyvä vakuutus, nimittäin iphone on tippunut jo 2 kertaa ja lasi ollut ihan säpäleinä! :D

Minä taas höpöttelen omia... Rupesin tässä miettimään, että pitäisikö mennä ostamaan digitesti ja testata huomenna... :confused: Kun jos se näyttää tässä vaiheessa Ei raskaana niin sitten ei ole tässä kierrossa tärpännyt.. Sais ehkä olla sitten miettimättä onko vai eikö.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Nemppikselle :hug: Jaksamisia!

Mosmos pahoittelut kp 1 :hug:

Miramei Haaleelta näyttää :/ tsemppiä tilanteeseen! Toivoisin että olis uutta alkua kuitenkin.

Grill
auts :/ Mä olen paria kaveria ja jopa isosiskoa pakottanut tekemään testiä. Tähän mennessä on negoja vaan olleet.. saattais olla iso kolaus jos ei oliskaan.
Yhden kaverin (jota olen lähiaikoina muistutellut mm. ehkäisystä) mukana olen ollut tukemassa aborttia kun meni tekemään, silloin ison mahani kanssa kun odotin esikoista.

Omaa: same shit. Testi negaa, tai sitten viivanpaikkaa, mut kuitenkin. Viikon oon testannut, ny loppu testit, enkä osta uusia kuin korkeintaan viikon päästä jos ei näy vielä menkkoja.

No, samapa kai tuo tuleeko niitä vai ei, kivaahan on ilman vuotoa ja kipuja, varsinkaan kun kuitenkaan raskaudu.
Tuntuu ettei meille ehkä oo tarkoitettu enempää. Miten kun kaik kierrot normaaleja paitsi se missä piti ottaa lääkkeet käyttöön ni ekaa kertaa en bongannut ovista enkä tunnistanut kivuista + menkat ei sit ala et pääsis uuteen kiertoon. Huoh.
 
Tääkin kesälaitumilla (kuralätäköissä) kirmannut palaa taas linjoille! :wave:

Koitan päästä mukaan keskusteluihin, pikaisen selauksen jälkeen havaitsin ainankin, että useammalla on taas jännät paikat :) TSEMPIT SIIS! Vielä ei ole heinäkuun plussaajia, mutta varmasti joku vielä korkkaa senkin :)

Itsehän olen ollut tosiaan kesälömalla ja rentoutunut täysillä, vauvahommia ei ole tullut mietittyä (no okei varmaan joka päivä :D ) , mutta stressannut en ole. Nyt eilen kävin laskemaan ja huomasin, että viime kiertoon nähden, tädin pitäis olla jo asettunut taloksi. Mutta ehkä se kierto vielä etsii säännöllistä kaavaansa, eihän se välttämättä se 26 ole mikä viimeeksi.

++++++++++++++++:whistle:
 
Nemppis Iso hali! Täällä on meitä kohtalotovereita vähän liikaakiin... No, vaikeuksien kautta voittoon :)

En tiedä onko teissä paljoa mun kaltaista design-intoilijaa, mutta lapsi-intoilijoita ainakin :D Oon pitkään lukenut blogia visuaalisesti vaativa ja vaikka kirjoittajan tyyli ei ihan aina iske muhun, tykkään todella paljon tuosta värikkyydestä ja idearikkaudesta. Tuossa blogissa kirjoitetaan lapsi-arjestakin niin ihanalla tavalla, ja viimeisimpänä on tullut tuon vajaa kaksi vuotiaan "oma blogi" Kato, hei!, aivan mahtavaa! Mä ainakin aion omalle lapselleni antaa kameran heti kun se osaa nappia painaa, musta tuo on niin sympaattista!
 
Miwwi: Jos vaan raaskit, niin osta ihmeessä. :) Itse en varmaan viitsisi pistää rahaa digitestiin kuin vaan varmistaakseni plussan.

Sunflowerille jaksuja! :hug: Eipä oo helppo tilanne teilläkään... : /

Pamsku: Joop, niin ne toiveet herää mullakin, vaikka yritän huutaa ja toitottaa itselleni, että se on ihan täys ihme jos tästä kierrosta plussaisin! :(

Nelistin: Kyllä se irtiotto arjesta tekee vaan niin hyvää! :)

Mosmos: Kiitos blogi-vinkeistä! :) Tuo 2-vuotiaan blogi on kyllä mainio! :D
 
Grill Niin sillä varmaan saankin, koska kyllä se tässä vaiheessa pitäisi oikeeta näyttää, kun ohjeissa luki että antaa viikkoa ennen menkkojakin oikean vastauksen. :O .. ja se olis selkee :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Niin no sitten, mä taas en ajattele mitä muiden kp:t aattelin vaan et sul ois se viikko vasta oviksesta, ettet pety jos oiski nega :D

Onkohan mul joku tulehdus.. ku jää vessakäynnin jälkeen semmonen "kuumotus" muttei vti-oireita, ei kirvele pissatessa jne.
 
Sunflower Onpa kumma tilanne. Ehkä sun pitäis käydä kohta jo lääkärissä, kun kierrot noin venyy ja testit on negaa...:/

Pamsku ja muut greippimehusta jutelleet! Sitä greippimehua juodaan kp1->ovis, eli oviksen jälkeen saa pitää taukoa siitä. Sillä siis yritetään parantaa ovislimoja, mutta mitään oikeaa tieteellistä näyttöä asiasta ei oo. Toisaalta oon myös kuullut, että sit juodaan foolihapon takia.
Greipit käy ihan yhtä hyvin, ja niitä syömällä säästyy ylimääräisiltä sokereilta. Ja on ne paremman makusiakin kuin happamat mehut. Itse join mehua tai söin greippejä joissain kierroissa ja huomasin kyllä eron greipittömiin kiertoihin, mutta plussakierrossa olin ihan ilman greippejä tai muita vippaskonsteja. ;)

Grill
Onpa ikävä tilanne sun kannalta. Tuli mieleen oma kokemus, kun yrityksestämme tietävä halus minut mukaan tueksi, kun teki r-testin (en ollut vielä plussannut, mutta yritystä oli jo paljon takana). Heillä ois siis "vahinko"vauva ollut kyseessä, eli silloin tällöin oli ehkäisy unohtunut. Kaveri vielä nauro, että "ois hassua saada plussa, kun ei olla mitään ovista laskettu tai mitenkään tarkoituksella yritetty". Ei hän (minun onneksi) ollut raskaana, ja ilmeisesti testin tekeminen oli miehenkin säikäyttänyt niin, että ehkäisystä on sen jälkeen huolehdittu paremmin. Mut oli kyllä kova paikka olla paikalla jännäämässä, jos kaveri saiskin ylläriplussan. :/

Ja Grill, pidän peukkuja, että sulla ois raskausoireita!:)

Miramei Onko nuo testit missä järjestyksessä? Minusta näyttäisi, että ylimmät ois vahvempia kuin alimmat.. ;) Voisitkohan päästä veritestiin tarkistamaan tilanteen?

Naspulalle tsemppiä ikävän esimiehen ja masennuksen kanssa! Nyt vain keskityt lepäilyyn ja masennuksesta toipumiseen! :hug:

Miwwi Onnea testaukseen, jos siihen päädyt! :)

Nelistin Ehkä sinä itse plussaat ekana heinäkuussa?! Mulla ainakin tuommoisesta kierrosta tuli plussa..;)

Muoks. Oli jäänyt viimeinen sivu lukematta, niin piti korjailla! :D
 
Viimeksi muokattu:
Annie alotin greippimehun litkimisen kaks päivää ennen tätä ovista, ja kyllä mulla normaalistikin on niitä ovislimoja aika runsahasti, mutta eilen losahti taas housuun :LOL: Ja aion jatkaa sitä tässä nyt oviksenkin jälkeen - limakalvoihihan se myös vaikuttaapi, joten kaipa se alkion kiinnittymistä helpottas eikö??

Nyt odotellaan niitä oviksen jälkeisiä finnejä ja turvotusta........
 
Annie: Thänks! =) Yritän nyt kuitenkin olla nousematta pilviin, kuumotuskin loppui melkein heti kun tänne kirjoitin. :D Jomotusta kyllä on vielä vähän väliä, niin mahassa kuin rinnoissakin, mutta tälläistä on ollut muissakin kierroissa... On tosiaan niin epätodennäköistä tästä kierrosta plussaaminen.
 
Mosmos ja Pamsku, mä oon lukenut, että greippimehua nimenomaan kuukautisista ovikseen saakka! Että olis alkukierron homma. Oviksen jälkeen suositeltiin juomaan pieni lasi punaviiniä iltaisia, auttaa rentoutumaan + tehostaa verenkiertoa, jolloin limakalvo on paksumpaa, ja hedelmöittynyt munasolu pääsis paremmin kiinnittymään. Nörde, mikä nörde.

Ai katos, Anniekin tästä jo kirjoitti :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Grill
En oikein jaksa enkä halua innostua näistä iänikuisista oireista... : / Kiertopäivätkin on kuitenkin suht' pienet ja dpo:kin on korkeintaan 8, ei mulla vaan voi olla jo tässä vaiheessa oikeita oireita. Noh, kun pääsen kotiin niin tarkistan edellisten kiertojen "oireita" ja niiden alkamispäiviä. Taas tämä alkoi! :headwall:

Sitten kysyisin mielipiteitä! Olen menossa tänään ensimmäistä kertaa Spinningiin. Tiedän kyllä, että kuolen sinne jne. :D Mutta olisiko teillä jollain jotain vinkkiä, mielipidettä...? Tai voisitteko suositella jotain muuta ryhmäliikunta-lajia? Esim. BodyCombat, BodyBalance? Zumbaa on mulle turha suositella. ;) Ja en ala joka viikko käymään ryhmäliikunnassa, mutta silloin tällöin jos alkaa sali tökkimään.
 
Nemppis pahoittelut keskenmenosta! :(
Ja pahoittelut myöskin uuteen kiertoon joutuneille.

Paljon on tosiaan listan yläpäässä porukkaa, mut ne plussauutiset antaa nyt näköjään odottaa itseään.
Eipä mulla tosin itsellänikään mitään ihmeitä tässä ole, tämän kierron osalta clomit syöty ja ylihuomenna lääkäriin.
En kyllä muista millon olis viimeksi näin pitkä aika mennyt miettimättä vauva-juttuja 24/7, mikä on pelkästään hyvä asia! Tälle siis syynä mm.se et mentiin miehen kanssa kihloihin (<3) ja mä oon jo nyt alkanut miettiä kaikkia hääjuttuja, vaikka ne juhlat onkin vasta parin vuoden päästä :D No mut kuten sanottu, välillä tekee niin hyvää ajatella muutakin kuin pelkkiä kiertopäiviä jne..Ja muutenkin sellainen olo et kyllähän tässä elämässä näköjään tapahtuukin hyviä asioita myös omalla kohdalla :)

Toivottavasti kaikki muutkin löytäs jotain muuta ajateltavaa ja piristävää tän välillä niin ankean yrittämisen keskellä, kun täällä nyt monilla tuntui masentavia fiiliksiä olevan!
 

Yhteistyössä