Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower: No siinä mielessä hyvä, että kaverini parisuhde ei ole todellakaan kunnossa (se mies on ihan kummallinen, mutta ei mun kaveri sitä näe... : /) ja siis eihän se olis ollut missään mielessä suunniteltu (tai edes haluttu?) lapsi. Sillä kun kysyin kaveriltani ennen kun testasi, että entäs sitten jos mä olenkin oikeassa, hän vastasi "no ei sille sitten voi mitään".

Ja perusta ihmeessä se blogi! Kyllä mä sitä ainakin lukisi! =) Ja siis pakko myöntää, että eihän mullakaan olen IRL kun vaan yksi kaveri joka ymmärtää mua ja sitä millainen olo tästä pitkittyneestä yrityksestä tulee. Kaikki muut on täällä palstalla! Siksikin kirjoitan tuota odotan-blogia, että sitten jos ehkä joskus kun tulen raskaaksi, voin sanoa kavereilleni että jos kiinnostaa tietää millaista tämä aika on ollut minulle (meille), niin lukekaas sitä blogia vähän pidemmältä ajalta. Vaikka eihän siitäkään saa koko kuvaa. Kokemalla sen vain saa...
 
Jotenkin tosi vaikee kirjottaa tänne yhtään mitään :D Koitan päästä pikkuhiljaa mukaan juttuun taas..

Gallupiin: minä olen 20 vuotias ja mies 21. Seurusteltu ollaan reilu 7 vuotta, tosin välissä oli pieni paussi kun katteltiin miltä maailma näyttää erikseen, mut paremmaltahan se näytti yhdessä :) Kihloissa ollaan oltu 1,5 vuotta ja melkein saman verran asuttu yhdessä. Ensin vuokralla, mutta huhtikuusta asti omassa. Naimisiin ois tarkotus mennä ens kesänä, paikka varattuna ja vähän jo suunniteltukin, mut saapa nähä ollaanko sillon maha pystyssä vai mikä on tilanne...

Tää on ehkä väärä paikka kysellä, mutta kun täällä on saman kokeneita, niin voisin muutaman kysymyksen kysäistä. Ymmärrän täysin jos ette halua vastata, en vaan tunne ketään keskenmenon saanutta.... Kuinka kauan teiän ekat menkat on kestänyt sen jälkeen? Ja onko siitä sitten heti rytmi tasoittunut samaan vanhaan vai onko kierto ollu ihan sekasin? Toisaalta toivon, että tärppää mahd pian, mutta toisaalta se pelottaa mua ihan älyttömän paljon :/ Ens viikolla on jälkitarkastus ja toivon, että saadaan lupa aloittaa touhuilu.. Mä oon vuotanut nyt jo viis viikkoa, mut nyt selkeesti on menkat!? Kaipa se vuoto sitten loppuu kokonaan näiden jälkeen, toivottavasti! Koko hemmetin kesä menny rätti persiissä...

Koitan lueskella teiän juttuja aina kun kerkeen, että tietäisin vähän mitä kaikille kuuluu ja miten on kesä menny...
 
Nemppis, mulla keskenmenon jälkeen kierto oli sen 25 päivää, yks kierto kerkes olee kunnes tulin uudestaan raskaaks mutta oli kohdunulkoinen ja sen jälkeen ei menkkoja tullukka.. mut sillon olis luultavasti ollu 30 päivää kierto..

Lämmöt laskenu, sunnuntaita ootellessa..
 
Nemppis No itse sain siis 5/12 km, rv 9 alkoi vuoto joka kesti sellaiset 2viikkoa kunnes sain tyhjennyslääkkeet johon vuoto sitten loppu ja km jälkeen menkat alkoi vasta tasan 6viikon päästä, jolloin ajateltiin että parempi et ei olis yritystä silloin, mutta nyt toisia menkkoja odotetaan alkavaksi..

Omaa: Huh, kun maha on KIPEÄ! :/ tuntuu kyllä ihan, että nyt se täti varmaan kohta tulee..
 
Sama vika kuin Miwwillä maha ollut koko päivän kipeä.. Ja malttamattomana piti tänään tehdä ainut jäljellä oleva r-testikin, negahan se oli.. Onhan tässä tosin pisimmän kierron mukaan vielä päiviä jäljelläkin ja aikastamoinen ihmehän se olisi ollut jos heti ekasta kierrosta olisi tärpännyt.. (Vaikka vielähän se on mahdollista että kaksi viivaa tästä kierrosta voisi tullaa.. )

Niin ja galluppiin; itse olen sen 24 ja avokki 26, seurustelua takana 6 vuotta, josta ensimmäiset neljä vuotta kaukosuhteessa (n. 200km välimatkaa), sen jälkeen muutettu saman katon alle minun vuokra-asuntoon ja puolivuotta sitten menimme kihloihin. Loppuvuodesta pitäisi päästä sitten ihan omaan asuntoon muuttamaan, jossa olisi myös se yksi ylimääräinen huone lapsille, ja päiväkotikin olisi sopivasti tien toisella puolella. Naimisiin oli tarkoitus mennä syksyllä 2013, mutta nyt kun oma isä kuoli ei itsellä oikeastaan ole ollut intoa häitä järjestellä, joten joskus tulevaisuudessa siten kun olemme saaneet rahat säästettyä olisi häät suunnitelmissa..
 
Hei kamoon naiset, täällä on tullu ihan liian vähän plussasia viime aikoina!! ;)

Meikä jauhopeukalo tääl näi vaan taikonut huomiseksi tupareihin :p Tänään tein huomion, että pieniä nippauksia oikeella alavatsassa ja rinnanpäät alkaa herkistymään - kuten viime kierrossa vähän ennen ovista :) Varmaan joskus alkuviikosta sitä sitten pukkaa. Taidanpa kuitenki kellistää miekkosen tänään, kun tekeepi mieli. Hehe.
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula ja Grill
Pahoittelut Sunille uudesta kierrosta, mutta toisaalta hyvä, kun viimein se starttasi, ja katse eteenpäin <3

Helevetin helvetti. Heräsin kahdelta likan hirmuiseen itkuhuutoon. Ei rauhoittunut ennen kuin otin syliin. Lopetti itkun samantien. Kun yritin laittaa takas sänkyyn, sama korviasärkevä kirkuminen jatkui. Aattelin ensin, etä nytkö se taas kipeeksi on tulossa, kun pitäis tupareita viettää. Mutta tais olla jotain pahoja unia? En tiedä, mutta lopulta raahasin patjan tytön huoneeseen ja nappasin hänet kainaloon nukkumaan. Ite kyllä en enää nukahtanut kunnolla, torkuin ja havahduin neidin hirmuiseen pyörimiseen. Nyt on kyllä ollut tosi hyvällä tuulella! :) Mutta mä, silmät sikkurassa, kahvin voimilla ja mietin miten helevetissä jaksan tänään juhlia ja emännöidä kekkereitä :D

Limoja. Paljon kirkkaita limoja. JA greippimehukin alkaa olla jo juotavanmakuista ;)
 
Heipähei vaan!

Musta ei olekaan hetkeen kuulunut mitään... Suunnittelin tän kierron eleleväni ihan rauhassa, ilman vouhkaamista mistään tunnoista, jotka vois liittyä tähän yritykseen.. No kuitenkin tää kierto on mulle ollu se, jossa on eniten tapahtunu ja nyt harmittaa kun en ole päässy purkamaan sitä tänne! Aloitin kyllä blogin (monen muun tapaan) ja se on vähän helpottanut. Jos joku haluaa käydä vilkaisemassa niin se löytyy osoitteesta Kukkerinmäeltä, päivää! (nimi ja ulkoasu on vielä työnalla, mutta tällä hetkellä pysytään kuitenkin tässä osoitteessa).

Niin siis se asia joka sai mut nyt kirjoittamaan tänne on: Onko kenelläkään teistä liittynyt ovulaatioon/alkuraskauteen tunne, että rakko ei tyhjene kunnolla? Koko ajan saisi olla ravaamassa vessassa. Siis se tunne tulee pissimisen lopussa (sori ällötys :D).Tuntuu samalta kun silloin kun on kauan pidätellyt ja pääsee lopulta pöntölle, mutta tässä mun vaivassa se tunne tulee vasta lopussa ja pissaa ei enää tule :D Ei oikeastaan ole tullut kauheasti millään kerralla, muutama tippa vaan.. Mistä vois johtua?

Sunflower11: :hug: Tosi harmi että kierto päätty... Mutta nyt pääsette taas yrittämään uudestaan! (sori, oon tosi huono missään lohdutusjutuissa, mutta yritän parhaani)

memsie: Mukavia tupareita teille! Pidättekö isotkin pirskeet? :)

Galluppiin: Minä olen vielä pari kuukautta 21-vuotias ja puoliso täyttää piakkoin 24v. Ollaan seurusteltu vuoden 2005 marraskuun alusta, eli tänä vuonna tulee 7vuotta täyteen seurustelua. Nemppiksen tavoin meilläkin oli pieni paussi suhteessa pari vuotta sitten, mutta lopulta jatkettiin kuitenkin yhdessä (Nemppis sanoit asian paljon kivemmin, mutta en viittinyt matkia :D). Ehdittiin siis olla erossa ainoastaan about 1,5-2kk, mutta asuttiin kuitenkin saman katon alla koko aika. Osittain varmaan se oli syyn siihen, miksi kuitenkin jatkettiin yhdessä. :) Ja niin... Ollaan asuttu yhdessä syyskuusta 2009 asti eli kolme vuotta tulee täyteen sitäkin kohta. Asutaan ihan vuokralla, tosi kivassa paikkaa, pienellä paikkakunnalla ja naapurit on ihania vanhempia ihmisiä. Meillä on rivitalon päätykolmio. Kihlat vaihdettiin ennen karkauspäivää (tässä suhteessa mies muistaa paremmin tuon kihlajaispäivän kun minä) ja häitä suunnitellaan mahdollisimman pian. Mies haluaisi talvihäät ja minä ehkä mieluummin kesähäät, saa nähdä mihin päädytään. Oho, selitimpä kaiken pitkästi... Sori :)
 
Mikä siinä on, että kiduttaa itseään katsomalla sydänääniä ynnä muita samankaltaisia ohjelmia? Miksi ei voi tyytyä vaan siihen jo ennestään olevaan pahaan oloon. Pitää vielä porata lisää...
Maanantaina mennään katsomaan miehen tädin kuukauden vanhaa vauvaa. En tiedä, miten selviän siitä.
Alavatsaa polttelee - aamulla oli sellanen kutina, että menkat alkaa, sitten polttelu loppui ja alkoi vihlomaan. Vessassa on vaikeuksia toimittaa asioitaan, kun alavatta niin kipee..
Ällöttääkin, päätä koskee, olen kiukkuinen ja väsynyt. Miehelle en oo puhunut eilisen jälkeen, kun suutahdin sille niin kovasti. Tänään lähti pelimatkalle ja tulee vasta illalla kotiin - vein sen kentälle aamulla, suukkoa en saanut. Toivottavasti ei telo itseään ja tulee ehjänä kotiin. En sanonut sille rakastan sinua... (vaikka tietysti siis rakastan, on vaan niin kiukkuinen ja loukattu olo)
Nyt olis dpo5, olen onnellinen, jos päästään dpo9.. Sitten olen varma, että joku rakentaa pesää kohdussani...

muoks nenäkin tukossa, vaikka ei ole nuhaa... tissejä aristaa sivuilta..

sunflower isooin hali sulle :hug:

memsie toivotan paljon tsemppiä päivääsi! Yritä ottaa vaikka päiväunet?

Taru_ mulla on juu tuo ongelma.. Tai siis, kun en saa puserrettua viimosia tippoja pois, kun koskee niin kovin..
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 21.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp68/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp51/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp49/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp45/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp39/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp38/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp38/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp36/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp35/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Nelistin............kp32/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp31/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 21-30


-es-................kp27/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp25/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp25/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp24/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp24/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp22/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp21/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp16/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp16/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp14/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp11/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp9/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp9/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp8/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi
Mosmos..........kp4/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp4/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp3/27..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp3/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp1/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Nojoo, minähän nyt jo kusasin tikkuun ja samantien siihen tuli kaksi viivaa.. En saanut sitä vangittua kuvaan, mutta ihan selvästi siinä on viiva kontrollin lisäksi. Harmaa ehkä.. ei, kyllä siinä on punaista, mutta se on ohut viiva.. Äh, en minä tiedä. Silmissä taitaa heitellä...





ähh, suurennan sitä teille

 
Pamsku, ei pitäis vielä dpo 5 tulla mitään viivanpoikastakaan tikkuun. Jotain kuitenkin nään :) En kyllä osaa sanoa kuvan perusteella onko siinä väriä. Mutta oot siis varma sun oviksesta? Kiinnittymisessäkinhän menee keskimäärin viikko (enempi tai vähempi tietty yksilöllisesti). Siitä vielä se kolmisen päivää, ennen ku hormonia on noussut ees haamuilemaan. Kovasti mie sulle täältä plussaa toivon :) Koita vielä malttaa kuitenkin. (tiedän, helpompi sanoa, kuin tehdä...). Varmaan osa tuosta olostasi johtuu clomien isommasta annostuksesta, uskoisin. Peukkuja pidän kovasti myöhempään testaukseen! :p

Nooh, on tänne varmaan reilu 15 nassua tulossa. Muutamilla on vielä avoinna, mutta joo, riittävästi... :D Pitäis lähteä viemään likkaa hoitoon, mutta pelottaa jos se siellä sit itkuskelee yöllä....
 
Sunflower11
Kiitoksia teille! Hyvähän se oli et alkoi ettei enempää venynyt kerta en ollut raskaanakaan. Pääsee tähän uuteen kiertoon ja silleen.

Pamskun testistä en oo ihan varma näkyykö jotain. Periaatteessa vois näkyä, kiinnittyminenhän tapahtuu 5-8 päivään hedelmöittymisestä.
 
Heipä hei!

Esittäydyin ensimmäisen kerran jo kohta vuosi sitten mutta olen vain taustaillu sen jälkeen kun meillä yritys alkaa vasta nyt. Pillerit jätin muutama viikko sitten pois mutta edelleen jatketaan ehkäisyä kondomien kanssa, koska olen saanut rokotuksia joita ei saa antaa raskaana oleville. Todellinen yritys alkaa siis elokuussa. Toivottavasti ensimmäinen vuoto tulee ennen sitä niin päästään tosissaan hommiin.

Gallup: Olen 26 vuotias ja mies 32 v. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, josta 6 vuotta ollaan asuttu saman katon alla. Naimisiin menimme pari kuukautta sitten.


Oli muuten tosi hyvä gallupin aihe. Olisin nimittäin itsekkin pyytänyt kaikkia uudelleen esittäytymään sillä vaikka täällä säännöllisesti käynkin niin kuitenkin tuppaa menemään ihmiset vähän sekaisin. Itse en ole kovin aktiivinen kirjoittelija mutta olen täällä hengessä mukana ja iloitsen ja suren puolestanne vaikka musta ei mitään kuulukkaan.

Khöm, sen verran on tässä yritystä odottaessa lähtenyt mopo käsistä, että kun Grill laittoi viimeksi linkin voimalan sivuille ja huomasin rakkauspakkauksen olevan alennuksessa tilasin sitä ja samantein myös ovulaatiotestejä, raskaustestejä ja foolihappoa. :p Mies on vähän pudistellut päätään.
 
Viimeksi muokattu:
Taru: Mulle tuli viime kierrosta ( ihan loppu kierrosta alkoi) jotain tuon tapaista oiretta, mutta se on nyt jatkunut koko ajan. Ei nyt ehkä ihan päivittäin, mutta kuitenkin. Ensin pelkäsin sitä virtsatietoireeksi (vaikka ei vaikutakaan sellaiselta) mutta nyt multa on viime aikoina otettu niiiin monta kertaa tulehdusarvot ja muut, ja koska ne on olleet normaalit, ei se voi olla mikään virtsatieoirekaan. :D

Sunflower: :hug: Joko on blogi aloitettu? ;)

Pamsku: Minä en kyllä nää tossa testissä mitään... : / Mutta älä nyt vielä hätäile! Sulla on niin pienet päivät vasta menossa. :) (Ja meitä kaikki nyt aina välillä kiukuttaa, älä vaivaa sillä päätäsi.)

Memsie: Hauskoja tupareita! =) Yritähän nukkua vaikka pienet päikkärit, jo 20min piristää huomattavasi! :)

Kiiruna: Hienoa että olette päässeet tosi toimiin! :)
 
Sunflower11
Grill: Njoo :D mut mä vaan täsä mietin et näkyyköhän tuo uusi blogi niille heti jotka on olleet mun vanhan blogin (eri osoitteet toki, mut samasta käyttiksestä) lukijoita.. :D kun siel on semmosiakin joiden ei tarvis ehkä nähä :D täytyy ottaa selvää
 
Grill minullakin ongelmia nähdä viivasta.
Tiedän, että aivan liian aikaista testailla, mutta mieli teki niin kovin.. Oireita on vaikka muille jakaa ja tunne siitä, että jokin siellä on.. Ei oo ennen oviksen jälkeen ollut tälläistä oireilua.. Toki,voihan se clomiannostus vetää kropan ihan sekaisin.. Odotellaan siis vaan. Nyt jätän tupakan, siiderin ja energiajuoman siihen saakka, jotta tietää enempi..

Niin ja muoks. Tämän päivän aikana kipu sijoittunut enempi oikeelle puolelle...
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku En nää oikeen viivasta, mutta niinkun joku sanoikin että eiks siinä mee jonkin aikaa kun se kiinnittyminen tapahtuu :eek: Eli täälä pidetään peukkuja että sieltä viiva tulee!! :)

Kiiruna Tsemppiä teille sittenkun yritys alkaa! ;)

Taru_ Menenkin tästä lueskelemaan blogiasi. :)

Omaa: Täälä on taas päivällä ollu maha samanlailla kipee kun silloinkun täti saapuu, mutta mitään oo tapahtunu! Hui. Odotellaan sitten vielä.

Täälä on taas varmaan monilla jännät paikat kun sielä ylhäällä rupeaa olemaan ruuhkaa ja kp on monilla pian siinä vaiheessa.. Eli toivottavasti +++:)
 
Sunflower: Oukei. :) En kyllä usko, sillä mulla myös kaksi blogia samasta käyttiksestä ja ei se toinen (tää uudempi) näy niille toisen blogin lukoijoille. :) Mutta selvittele ja ilmoittele osoitetta kun saat sen julkistettua!

Niin juu Kiiruna: Tuli mieleen tuosta Rakkauspakkauksesta, että itse olen saanut sen parhaiten menemään kurkusta alas Valion maustetulla vanilja -rahkalla! :) Myös jogurtit ja puuro on hyviä!

ON: Mää en kestä! Mulla on nyt eilisestä alkaen välillä tissit pikkuisen kipuillut. Siis ihan sattunut. Mutta se ei ikinä kestää minuuttia kauempaa ja eivät kuitenkaan kosketusarat ole tai mitään... : / Äryttää kun ei tiedä, että onko se nyt tätä keuhkokuumetta vai jotain mieluisampaa vai ei kumpaakaan!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 22.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp69/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp52/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp50/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp46/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp40/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp39/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp39/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp37/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp36/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Nelistin............kp33/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp32/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 21-30


-es-................kp28/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp26/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp26/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp25/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp23/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp23/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp22/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp17/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp17/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp15/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp12/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp10/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp10/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp9/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi
Mosmos..........kp5/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp5/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp4/27..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp4/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp2/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp1/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä