Kakskymppiset yrittäjät 2012

memsie hii! Nyt oon kyllä ymmälläni, sillä tein kuin teinkin tänään aamupisusta tesin, jossa näkyy eeeeeehkä jotakin? Vaaleeta viivanpaikkaa ehkä? En viitsi edes ruveta räpsimään siitä kuvaa. :(

Oireita kyllä on edelleen; aamulla jälleen taas aivastelua, vatsaa jomottelee ja pissattaa.... Heräsin taas pahaan oloon ja oli käytävä aamupalalle...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei! Hengissä olen (mikä pahan tappais? ;)). Pääsin onneksi tänään kotiin, mutta terveen papereita en todellakaan saanut. Eli keuhkoissa nyt on jotain häikkää ja keuhkolääkäri epäilee että minun virtsatietulehduksen estolääke, Nitrofur-C, olisi aiheuttanut sen. Eli lääke meni nyt pannaan, huomenna vielä tomografiaan ja maanantaina sitten soittelen mitä se meille kertoo, mitä loput verikokeet kertoo ja onko minun olo yhtään helpottanut. Jos on, voidaan olettaa että kroppa korjaa keuhkoja itse. Jos ei, pitää aloittaa joku lääkitys. Eli kaikki on aika lailla vielä auki ja saikkuakin pistettiin nyt ainakin tämän kuun loppuun. Olotilasta katsotaan sitten jatkoa. Oman olon mukaan saan kuitenkin touhuta kotosalla, mikä on ihan hyvä sillä pikkuveljen rippuijuhlat olisi edessä sunnuntaina. :)
 
Grill, no voihan! Toi on kyllä syvältä, kun johonkin vaivaan tarkoitettu lääkitys aiheuttaakin jotain muuta häikkää :( Tälleen näin tytön lääkityksiä kun mietin.

Hemmetti soikoon. Meidän piti tänään ukon kanssa mennä viettää kaksistaan aikaa kiipeillen tonne yhteen touhupuistoon. Vaan niinpä alkoi epilepsia taas paukuttamaan, ttu!! Noh, tätä se meidän arki on. Käytiin kyllä sit kyläilemässä kaveriperheen luona ja napattiin sieltä niiden 2,5-vuotias poju mukaan. Siis mies käytännössä ottaen repi sen mukaan yökylään :D oma typy meni jo nukkumaan, ja tuolla noi pojat riehuu... Hehe.
 
Grill nyt otat sit ainakin tän kuun loppuun asti ihan iisisti. Koitahan jaksella!

Miramei ihan selvä peli, ei tuo nyt voi enää siitä edellisestä raskaudesta johtua kun on noin selvästi vahvistunutkin, onnea! :)

Pamskullakin tosi jännät paikat :) Jos sä nyt plussaat niin mun tekee ainakin mieli nostaa itsekin sitä clomien annostusta!

Omaa: Ovulaation metsästystä täällä, edelleen. Nyt viivat näyttää jo ihan suht hyviltä, toivotaan huomiseksi plussaa kun testitkin sopivasti loppuu ja ekassa clomi-kierrossa sain ovisplussan myöskin kp19.

Mä aloin tuossa laskeskelemaan et paljon meillä on tähän mennessä mennyt rahaa tähän vauva-projektiin, ja vastaus: vähän reilu 400€ :O Ois ihan kiva alkaa pikkuhiljaa saamaan rahoillekin jotain vastinetta. Tuohon on siis laskettu lääkärikäyntien poliklinikkamaksut, clomit ja primot, sekä ovulaatio- ja raskaustestit. Noista testeistä en tietenkään mitään kirjaa ole pitänyt, mut kyllä nyt noin suuriin piirtein sain arvioitua et paljonko niitäkin on tullut tehtyä. Tuohon en laskenut d-vitamiineja, foolihappoa, greippimehuja tms..No joo, vähällähän tässä vielä on päästy, järeämpiä hoitoja odotellessa. Pitäs varmaan alkaa jo säästämään :|

Mut hei, onpas tuolla listan yläpäässä edelleen paljon porukkaa, vielä noin viikko aikaa saada plussia heinäkuulle :)
 
Grillille pikaista paranemista!

Pamsku tulee ihan kylmiä väreitä kun katsoo tuota haamulaista :) Jotenkin niin helpottavaa, kun tulee olo että itselläkin se joskus voi vielä olla mahdollista! Siitä se haamulainen rupeaa vahvistumaan, PALJON TARRASUKKIA MATKAAN! :heart:
 
Grill Nyt sitten rauhassa vaan. Ensi viikolla oot jo viisaampi.

Amalia Tämä ei tosiaan oo kaikille ilmanen "projekti". :| Ku ajattelee kaikki vitamiini- sun muut lisät, testit ja greippimehut, macajauheet jne. (ja sulla vielä lääkkeet, kuten monilla muillakin täällä), niin hintaa kertyy.. Toivottavasti jokainen meistä sais sen palkinnon pikimmiten! :)

ON: Se tuhruttelu kun loppui parisen päivää sitten, niin tämän päivän on ollu jo ihan tätituntemuksiakin. Tänään ei tullu enää mitään, kunnes just äsken bongasin vessassa paperista jo ihan selvästi punertavaa. Kyttäilen aamulla, josko sais sen kp 1 viimein! :) Ajatella, viimeisimmät kuukautiset keväällä, toukokuussa.. Olis aika jo päästä yrityksen makuun kiinni, jälleen. :O
 
Sunflower11
Grill: Voi ei :( halauksia ja tsemppiä! Koitas levätä!

Joo ei tää kyllä ihan ilmanen rojekti oo ollu.
Vaikka vasta periaatteessa testeihin mennyt rahaa..
Mut niihinkin liikaa..

Kp 6 ja eilen oli vuodoton päivä joten tosiaan vuoto kesti sen
 
On se kumma, ku jännäilee loppukierrossa, niinko tänne kirjottaa, niin varmana hanat aukeaa. Mun tilanteessa heti ku tänne kirjotan, niin mahdollinen miniminiminimaalinen vuoto lakkaa.. Että varmaan parempi olla kirjottamatta. :|
 
Hopeakissa, joillainhan voi myös oviksen aikoihin tulla päivän-muutaman päivän tuhrua. Oot kuitenkin varma, ettei siitä oo ollut kyse? Ja kenenkään on turha tulla mulla sanomaan, ettei noin myöhäisillä päivillä voi ovuloida, mulla on sillon ku oon tyttöä alkanu odottamaan, ollut ovis joskus kp 60+ :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
memsie Kukapa sitä koskaan tietää, voihan myöhäisilläkin päivillä ovuloida ja vaikka raskautua! :) Mulla ei oo mitään hajua tästä kropasta enää, kun ensin monta päivää tuhrua ja sitten eilen illalla jo punertavaa että erottaa kunnolla ja nyt ei taas mitään.

Olkoonpa tämä mitä on, mutta tänään minä haen ovistestejä kaupasta ensimmäistä kertaa ja dippaan sellaisen ihan pirruuttanikin!
 
  • Tykkää
Reactions: memsie
Miramei onnea! Ootko viel tehny testejä? :)

Grill jaksuja!

Eilen juttelin yhen naisen kanssa joka sano että maidoton (täysin) auttaa raskautumaan! Hmm.. Varmaan pitäs kokeilla!
Oon ollu vaitonainen kun hermostuttaa maanantain lääkäri, kumpa ne antas edes jotain laihutus nappeja!

Pamsku koska ajattelit uudestaan testata?
 
Nelisitin aww, kauniisti sanottu :heart:

Amalia hihi, katsotaas nyt, miten mun käy :D

Kyyneltenhymy Ajattelin kärvistellä huomiseen - yö ja aamu meni vessassa rampatessa tunnin välein, joten se siitä tuhdista pissasta :LOL:
Pidetään peukkuja, jotta lääkärikäynti menee hyvin ja odotustesi mukaisesti!

Omaa: ei menkkajomoja vieläkään, ällöttää ja tänäänkin oli pakko syödä aamupala, jotta oksettava olo menisi ohi.
Alavatsaa nipistelee aika ajoin edelleen.. Ja lämmöt puolisentoista astetta koholla..
Eilen silmät pamahti aivan punaisiksi. Ei ne rähmi eikä oo kuivan tuntuiset.... Kumma juttu tosiaan.. :O
Mutta hei, löysin tälläisen pinon... http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1081528-pino-alkuraskauden-hermoilijoille/sivu47.html

Hopeakissa tuuthan heti kertomaan kuvien kera, mitä ovistestit näytti? ;)

Ja tuosta rahanmenosta... Nojuu, en uskalla edes laskea määrää, joka on mennyt testeihin plus lääkärikäynteihin ja clomeihin yhteensä........
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 26.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp73/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp56/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp54/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp50/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp44/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp43/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp43/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp41/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp40/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Lindu...............kp36/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 21-30


Taru_..............kp30/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp30/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp29/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp27/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp27/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp26/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp21/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp21/28-32.........23v............yk4................1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp19/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp16/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp14/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp14/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp13/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi

Kp 1-10


Mosmos..........kp9/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp9/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp8/27..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp8/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp6/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp5/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp5/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp4/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Tarkistekaahan omat kiertopäivänne... Oli mun aivoille haasteellista lisätä jokaisen kiertopäiviin kolme päivää lisää. :D

Ja hei, mulla on nyt DPO10!!!!! neljä päivää pidemmälle päästy kuin viimekierrossa. Kaipa siitä clomien annostuksen nostamisesta oli ainakin jotakin hyötyä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: memsie ja Grill
Mulla oli ainakin oikein Pamsku :) Ja tietty ne dpo:t on pidemmällä jo, hyvästä syystä ;) muhahhahhaa.

Joop. Olen hiukan väsynyt. Koko aamun tässä touhunnu ja puuhannu ja koittanu siivoo tuon täystuhopojun jälkiä (siis ihana hän on!), kun meille on tulossa nyt mun kummisetä tuparikahveille :D Mies läks just viemään hoidokkia kotiinsa.
 
äh, teinkin äskön testin parin tunnin pidätyksellä.. :( Märkänä selvästi toinenkin viiva, mutta kuivuttuaan se taas katosi..

märkänä


kuivana


Miltä vaikuttaa? Oon jotenki tyytymätön tuohon tulokseen. Mä niin luulin olevani raskaana.. :(
 
Pamsku Johtuiskohan vähäisistä dpo:ista? Ei mulla ainakaan oo tuommosta viivaa tullut koskaan liuskoihin. Testasin ite siis plussan vain digillä, niin ei oo kokemusta kuin negatiivisista liuskoista. Koita vain malttaa vielä muutamia päiviä ja tee aamulla testi, niin varmasti saat kunnon plussan! :)
 
Heipsistä kaikille taas!

On vähä jääny palstailu vähemmälle, sillä meidän vauvapuuhat loppu tähän. :'( Eli ts. minut voinee poistella listoilta... : / Blogiakaan en ole päivitellyt, ehkä tässä jokupäivä saisi ajatuksia kasaan..

Lähdimme miehen kanssa eriteille. Koskaan en uskonut että näin voisi käydä, mutta tämä kaikki mitä on koettu taisi vain olla liikaa meille.. Surettaa ja itkettää.. ja vaikka vauvahaaveet jäi melko vähäpätöisiksi asioiksi juuri nyt, mietin vain että kuinkahan kauan menee, jotta edes pääsen yrittämään uudestaan.. onneksi olen nuori! Tietysti jos aikaa alkaa kulumaan, eikä elämä tuo toista, oikeaa rakkautta "tarpeeksi nopeaan", voisin yrittää ehkä yksinkin.. Mutta sellaisia on turha miettiä nyt, kun kaikki on hajalla ja raha-asiatkin sekaisin..

Ois ollu tässä kierrossa joku megaovis.. semmoset tuntemukset alavatsassa (menkkajomoja, polttelua ja nippailuja!) ja tissit todella arat! Ja ällö olokin ollut ja limat hulahtaa jokavälissä.. :ashamed: Nyt onkin niin typerää, kun pitää toivoa että sitä tärppiä ei tulisikaan; sekin täysin mahdollista nimittäin, jos ovis ollut näillä main! :|
 
Naspula voi ei, suuren suuri voimahalaus sulle! :hug: Mietin kyllä samaa kuin Miwwi, että eikö tosiaan mitään ole tehtävissä :( En tiedä teidän tilanteesta mitään, enkä tunne teitä, mut monesti pieni tauko ja hetkellinen etäisyyden ottaminen auttaa taas arvostamaan sitä toista. Jaksamisia nyt kovasti!

Pamsku jännä et tuo viiva näkyy märkänä noin selvästi, mut kuivana ei :O Mutta onneks tässä on hyvin toivoa vielä! :)

Omaa: Tänään tosiaan viimeinen päivä kun aion ovista testata tässä kierrossa ja aamuinen testi oli kyllä vähän pettymys..Periaatteessa aika vahvat viivat joo, mut jotenkin mä en vaan jaksa innostua mistään muusta kun siitä jos se testiviiva ois kontrolliviivaa tummempi. Saa nähdä mitä testi näyttää illalla :|
 
Voi ei Naspula! :O Jaksamisia! :hug: Jos tilanteesta voitte vielä selvitä, yrittäkää ihmeessä!

Pamsku: Mun näytöllä en näe tuossa ylemmässä mitään, mutta en kyllä näe sitä kontrolliakaan kunnolla eli mun mielipiteellä ei oo väliä! :D Koitahan nyt likka vaan jaksaa odottaa! ;)

Ja kiitokset kaikille tsempeistä! :heart: Tää mun tilanne varmaan kuulostaa pahemmalta kuin on, mutta toki keuhkot on aika tärkeet elämisen kannalta eli ehkä tää pitää ottaa aika vakavasti kuitenkin. ;)

Jaja... Enpä tiedä, tätiä ei näy, ei kuulu. En tiedä enkö vaan oikeasti luota siihen sairaalassa otettuun testiin vai enkö vain halua luottaa siihen tulokseen, mutta jotenkin vaan tuntuisi varmemmalta jos se hcg olisi katsottu ihan verestä. Sillä vaikka se lääkäri kuinka vakuutti mulle, että kyllä se ihan heti näkyy jos olen raskaana, niin en siltikään tiedä luotanko n. 3 tunnin "pidätyksellä" otettuun virtsatulokseen... : / Tissit on edelleen oudot, maha tuntuu hassulta (ihan kuin siellä olisi painetta tjtn). Nyt vaan oikeastaan toivon, etten olisi sitten raskaana koska olin tänään siellä kuvauksissa...
 

Yhteistyössä