Kakskymppiset yrittäjät 2012

Isot halaukset Grill ja Niiu!!

Täällä taas mieli aika reippaasti parempi. Tultiin juuri yhden yön reissulta miehen kanssa, mun synttäreideni kunniaksi. Lähdettiin eilen puolilta päiviä ajelemaan kohti Vantaata, ja siellä oltiinkin hotellissa yötä, pakettiin kuului sisäänpääsy Flamingon kylpylään, jossa käytiin polskimassa, ja kuoharipullo, joka lopulta kannettiin avaamattomana kotiin. Oltiin vielä uintireissun jälkeen elokuvissa, ja ekaa kertaa pitkään aikaa, ei yhtään poikkipuolista sanaa/ärtymystä/pinnan kireyttä kummaltakaan :) Oi että. Ja niin, edelleen mies ihan loppuun saakka toimii, että mitähän ihmettä se nyt sitten miettii vai miettiikö mitään? En oo vielä uskaltanut ottaa puheeksi, että etkös sä halunnut vielä ootella... :D
 
Pakko tulla heti kertomaan, kun äsken tulin kaverilta jonka koira oli kokoajan nuuskimassa epämiellyttävistä paikoista. Ja kun koiraa koitin komentaa kauemmas, niin kaveri kysy, että onko mulla menkat. No eipä oo, niin heti veikkas, että olisin raskaana. Vastasin, etten tietääkseni ole ja samalla sanoin koiralle, että kerro vaan pitääkö paikkansa :D Tän kyseisen koiran takia toisen kaverini raskaus oli paljastunut tälle koiran omistajalle :)
 
Tuli mieleen tuosta Facebookin ohjelmasta, jolla voi kertoa olevansa raskaana, että koskahan ne keksii laittaa sellasen ohjelman joka laskis kp:t ja yk:t ja julkaisis automaattisesti kyseisen ihmisen sivulla sen. :LOL: Toisaalta, en kyllä yhtään yllättyisi vaikka semmoinen joku kaunis päivä tulisi.
 
Heipä hei taas pitkästä aikaa!

Mulle sais nyt päivittää kp1/27-60 21.v. yk5 1.lapsi
Mulla ei oo oikein ollu nyt mitään asiaa sen haalean plussan jälkeen... Oon yrittäny unohtaa koko yrittämisen, mutta ei se vaan niin helpolla unohdu... Olen käyny täällä katselemassa miten teillä menee päivittäin, Marpalle ainakin isosti onnea! Ja Grillille ja Niiulle iso halaus! Kyllä se siitä!

En taas osaa oikein sanoa muuta, tuun kyllä ilmottamaan jos on jotain ilmottamisen arvosta. :) Niin ja siis tää viides yrityskierto kun nyt alkoi niin jännä juttu, ettei tunnu edes pettyneeltä! Olin niin varma ettei saatu ovista hyödynnettyä (koska en edes tiennyt millon ovis oli ja koska meillä on ton ukkosen kanssa ollu vähän kireet välit tässä kierrossa) niin jotenkin tää ei edes yllättäny mua... Tietenkin toivo elää aina, mutta parempi tää uus kierto kun että toi aiempi olis jatkunu kun ties, että siitä ei oo enää mahiksia raskautua...
 
Miramei mielenkiintoiselta näytti tuo blogi! Pitää tutustua muihinkin kirjoituksiin ihan ajan kanssa :)

memsie ihanalta kuulostaa teidän miniloma! :heart: Ja jospa se mies alkaa lämpenemään vauvaidealle kun noin toimii.. ;)

Leva Munkin varmaan pitäisi tulla sen saman koiran luona käymään, kun en itse enää ota selvää mitä täällä tapahtuu :D

Nyt on jo kp 32/27-31. Mitään havaintoja tädistä ei ole. Tämä päivä ei myöskään millään ilveellä ehdi kp 1:seksi muuttua, joten menkat on officially myöhässä. Virtsisolot voimistuu taas joten puolelta päivin treffaan lääkäriä. Tämä tulehdushomma alkaa todella korpeamaan, en tiedä onko se se, joka sekoittaa kiertoa? En yhtään jaksais. No, ehkä lääkärillä on jotain uusia kikkakonsteja taskussaan..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 27.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nepulis.............kp59/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp58/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Nemppis..........kp46/??................20v.........yk1.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp40/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp40/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Niiu................kp32/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp31/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi

Kp 21-30


Hopeakissa......kp30/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
lumihiutale92.....kp30/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp27/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp27/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp25/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp23/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp21/30................23v..............yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii...............kp19/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp14/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp13/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp12/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp12/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
millinkäinen.....kp11/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp11/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp9/24-28.........23v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp6/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp1/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula
Lindu
thewholestory


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Memsie: Voi kun vaikutti kivalta minilomalta! =)

Pahoittelut Taru! :hug: Ja mä itseasiassa etsin tuota sun blogia joskus pari viikkoa sitten, olisin halunnut sen omaan seurantalistaani. Mutta en sitten millään muistanut tuota nimeä, enkä sitä kenen blogi se oli, niin enpäs sitten löytänyt sitä.

Leva: Minä oon yrittänyt epätoivoisesti seurata meidän kissojen liikkeitä, mutta turhaan. :D Toinen on kyllä nyt pariin otteeseen nukkunut mun mahan päällä sohvalla, mutta todennäköisesti siksi että olen "potkinut" ja hän sitten etsi sellaisen paikan missä en pystyisi potkimaan. ;)

Mä näin yöllä unta siitä, että olin menossa ottamaan sitä kauan haaveiltua tatuointiani ja se tatuoija piirsi sen kuvan ihan päin vttua. :D Mitähän sekin sitten tarkoittaa, sillä ei mulla ainakana sitä rahaa ole vielä kasassa? Mietin että jos se on enne siitä, että en ole raskaana eli voisin ottaakin sen tatuoinnin? Ehkä pohdin tätä vielä myöhemmin tänään paremmin...
 
Huh, tämä kierto tuntuu kuluvan ihan hullun nopeasti, justhan tämä alkoi ja nyt on jo kp 13! Ovistestejä oon tehnyt kolme päivää, eikä ainakaan vielä viiva ole lähtenyt vahvistumaan. Toivottavasti kuitenkin pian. Tuntuu, että ekaa kertaa koko yrityksen aikana suhtaudun tähän "oikealla tavalla", enkä stressaa. Jospa ekaa kertaa malttaisin myös olla testaamatta liian aikaisin, ja odottaisin että täti on oikeasti myöhässä :D
 
Mosmos: Ovistestaus-onnea sinne! :)

Olen oikeasti tulossa hulluksi! Se viime öinen uni on pyörinyt mielessä koko päivän ja olen yrittänyt keksiä sille jotain järkevää selitystä, vaikka en oikeastaan usko unien tulkintaan. Ehkä kuitenkin, kuten netistä luin, aina oma tulkinta on se luotettavin koska sen osaa yhdistää omaan persoonallisuuteen ja elämäntilanteeseen. Ehkä yritän vain epätoivoisesti saada sen unen merkitsemään jollain tavalla raskautta, mutta pystyn ajattelemaan unen niin. :D Äitini oli unessa mukana tukena ja turvana (vaikka ei siis tiedä koko tatuointisuunnitelmastani mitään), kuten varmasti tulee olemaan koko raskauden ajan. Tatuointipaikassa oli samalla jotkut bileet menossa (mitä vit?! :D), mutta en välittänyt niistä. Mikä voisi merkitä että hyväksyn tulevan 9kk raittiuden. Ja se tatuoija tosiaan piirsi valmiista kuvasta tatuoinnin AIVAN väärin. Esimerkiksi jos mallikuva olisi ollut kala, hän piirsi linnun. Ja olin siis unessa aivan järkyttynyt miten huono kuvan tatuoija oli saanut aikaiseksi valmiista mallista, se voisi tarkoittaa sitä etten ole valmis ottamaan tatuointi tai en voi ottaa sitä vielä... :confused: Ja en ole ajatellut koko tatuointia lainkaan kuukauteen pariin! :stick:

Joo tulipa taas sepustus! Tuskin kukaan sitä jaksaa lukea, mutta väliäkö tuolla. :D

Sitten sitten... Mun lääkäriaika siirrettiin kokonaan keskiviikkolle ja toivovat nyt etten joutuisi jäämään lainkaan yöksi osastolle (sormet ristissä!). Nyt sitten pohdin, että testaanko uudestaan huomenna (dpo14) vai vasta keskiviikko aamuna? Oireet sen kun jatkuu ja juuri tälläkin hetkellä on tosi huono olo... :$
 
labratulokset normaalit huomenna saan tietää sainko yhden duunin :)
ja jos mulla olis ollu töissä aikaa ravata vessassa olisin niin tehnyt hirvee pissa hätä koko ajan :D ja nälkä.. heräsin siihen että mun maha kurni ja nytki just söin ja edelleen on nälkä pitää varmaan laittaa lisää ruokaa :D :D
 
Heipparallaa kaikille,
täällä yksi toiveileva 26 vuotta (apua :D mut lasken itseni kuitenkin kakskymppiseksi) täyttänyt tyttönen liittyisi joukkoonne, jos vaan sopii :)
Yritän lyhyesti kertoa vähän omasta tilanteesta.
Muruni kanssa ollaan oltu yli 8 vuotta yhdessä, yhteen muutettu ja kihloihinkin menty jo useampi vuosi sitten. Ollaan kumpikin todella lapsirakkaita ja alusta asti ollut ihan selvää, että omia lapsia ehdottomasti haluttaisiin. E-pillerit mä jätin jo muutama vuosi sitten pois (oli kurjia sivuoireita), mutta ehkäisyn käyttöä kuitenkin vielä jatkettiin, kun kummastakin tuntui ettei hetki ollut vielä oikea (vaikka pieni jatkuva vaavikuume oli vähän koko ajan päällä). Taisi olla siinä vuosi sitten kesällä, kun vauvahaaveet alkoi nousta pilviin... Jouduin syödä siinä vielä yhden lääkekuurin, jonka aikana ei saanut tulla raskaaksi, mutta päätimme, että sen jälkeen jätämme ehkäisyn kokonaan pois. Viime joulukuun alusta alkoi sitten "tulee jos on tullakseen" meininki, kuitenkin ilman sitä toivottua tulosta, tietenkin sitä niin toivoi, että heti nappaisi...
Kaikki ei muutenkaan ole mennyt tässä ihan putkeen. Mulla oli ihan tasainen 31 päivän kierto ollut siinä ennen yrityksen aloittamista ja joulu&tammikuu jatkui samalla tavalla, tasan 31 päivää. Helmikuussa kuitenkaan täti ei saapunut, olin niiiin toiveikkaana, mutta testit näytti aina vaan negaa... Maaliskuun alussa menkat sitten tuli, ikään kuin helmikuu jäi välistä. Kävin sitten yksityisellä gynellä. Hän teki tutkimuksen ja ultrasi ja sanoi kaiken olevan kunnossa, epäili vaan stressiä tms. No seuraavat menkat tulikin suht ajallaan, mutta sitten lähipiiriämme kosketti traaginen tapahtuma ja elämä suorastaan lamahti seuraavaksi pariksi kuukaudeksi ja vauvahaaveetkin jäi täysin taka-alalle. Samoin mun elimistö selvästi mukana, koska kierto meni ihan sekaisin, eikä ole vieläkään palautunut. Toukokuun loppupuolella tuli täti, kesäkuussa ei ollenkaan ja heinäkuun puolen välin jälkeen viimeksi. Huoh.
Nyt kun elämäkin on pikku hiljaa palautunut raiteilleen, vauvatoiveet ovat korkammalla kuin koskaan ja päätettiin nyt alkaa "yrittäminen" ihan tosissaan, olisi niiin toiveissa tulla raskaaksi vielä tämän vuoden loppuun mennessä. Tässä kierrossa oon ekan kerran yrittänyt tikuttaa ovista, mikä on ollut aika hankalaa, kun nää kierrot on olleet nyt tällaisia. Enkä oikein tiedä yrittääkö tätikin nyt kovasti tulla. Eilis illasta asti tullut paperiin jotain pientä tuhrua, mistä ei ota selvää, mutta olo on kyllä ihan täysin "menkkamainen". Tääkin on ihan älytöntä, koska mulla on aina ennen tullut kunnon menkat kertaheitolla, eikä mitään ylimääräisiä tuhruja tai vuotoja koskaan...
Miksi tän pitää olla näin vaikeaa??
Anteeksi avautuminen... Ja mä kun yritin vielä kirjoittaa lyhyesti :D
Päädyin tälle palstalle oikeestaan jo silloin helmikuussa, kun googlettelin raskaustestituloksia ja enempi vähempi käynyt täällä hakemassa vertaistukea ja vinkkejä lueskelemalla, mutta nyt sain vasta aikaiseksi kirjautua, kun tuntui, että pakko saada avautua jollekin.
Mut voi lisää vaikka tonne mukana menossa osioon ainakin tällä hetkellä :)
 
Millinkäinen Ootko kurkannut tuota blogia, jonka Miramei linkkasi sivun alkuun? Siellä on hirveesti hyvää juttua (tosiaan, kiitti Miramei!) ja mm. kaiken maailman epämääräisistä vuodoista löytyi tällainen: luomupimu: Mikä voi olla syynä oudoille, niukoille, ruskeille kuukautisille? Ite en osaa analysoida edes omia limojani, että enpä mene sen tarkemmin neuvomaan :D

Mojitolle tervetuloa! Me ollaan täällä aika sitkeitä lukijoita, että anna tulla vaan kaikki mitä mielessä liikkuu!

Grill Musta unien analysointi on tosi hyvä itsetutkiskelun muoto, se auttaa ajattelemaan omaa elämäänsä eri kannoilta. Itse en sitä kuitenkaan harrasta, kun uneni tuppaavat olemaan aika kammottavaa splatterkauhua, varmaan tän ahdistuksen ja masennuksen vuoksi. Vaikka olo muuten onkin aika hyvä, unet ei hellitä :/

Tänään sain testiin ovisplussan :heart: Niin selkeä, ettei voi erehtyä. Taidankin tietää, mitä teen kun mies tulee töistä :whistle:
 
Mojitolle tervetulotoivotukset! Täällä myös lokakuussa napsahtaa mittariin 26, en kyllä ymmärrä miten tää aika on kulunu niin nopeasti kun 30 jo ihan kohta kolkuttaa ovella :D

Grill toivotaan, että pääset lääkärireissusta kotiin ilman yöpymisiä :) Oletko vielä päättänyt milloin testaat? Täällä jännätään sun puolesta!!

Millinkäinen virossa olisi varmasti kiva käydä joskus vähän pitemmänkin aikaa kuin vain sen muutaman tunnin mitä siellä tulee normaalisti piipahdettua! :)

Mosmosille riehakasta tiistai-iltaa!! ;)

Päivän tilanneraportti: Kp 33/27-31, ei tätiä. Alavatsaa nippailee (saattaapi olla vielä ärtynyt siitä eilisestä lääkärin kopeloinnista), tissit on kipeet. Tissikipu yltyi eilen ja nyt se on jatkuvaa, tällaista tunnetta mulla ei ole ollut koskaan aikaisemmin. Jos en ole raskaana niin olen varmaan seonnut.
 
Viimeksi muokattu:
Unohtunu kokonaan ilmottaa, tääl siis kp 11 menossa. Varmaan tulee turha kierto, talolla ollaan vaan tekemässä koko ajan remppaa ja kotia tullaan niin väsyneinä ettei missään päin kutkuta tai löydy innostusta.

Palaan astialle jahka maltan ;)
 
Pakko oli tulla jakamaan, kun nyt viimein sain pään sen verran "selväks" koko touhusta :LOL: Täällä Naspula sai sunnuntaina komian plussan, ja nyt pidellään peukut pystyssä et kaikki menee pikkuihmeellä hyvin! :heart: Molemmat ollaan tällähetkellä asian suhteen sekavin mutta onnellisin tuntein, kun ei uskottu että näin pääsis käymään, ainakaan ihan näin pian!

Toivottavasti täällä teillä pinossakin alkais noita plussia tulemaan, kamalan hiljaista näyttää olevan :ashamed:

Halit kaikille, nyt täytyy taas "rientää" =) :hug:
 
GrillVoi kuinka ihana kuulla, että olet etsinyt mun blogia! Vaikka se on jäänyt vähemmälle huomiolle nyt hetkeksi, niin yritän taas tsempata :) Ja hei noista unista, ne on kyllä ärsyttäviä kun ei tiedä mitä ne tarkottaa :D Kuulostaa kyllä erittäin loogisilta noi sun analyysit... Mutta jos tatuointia olet hankkimassa (joskus ainakin joku oli, en muista kuka) niin on ihan normaalia nähdä unta siitä, että se menee ihan pieleen :D Mua pelotti kans ennen tatuoinnin ottoa, että siitä ei tuu yhtään sellanen kun halusin, mutta kyllä se sit lopulta silmää miellytti ja miellyttää edelleen :)

Naspula
Onnea sulle ihan kauheesti! Yritä ottaa rauhassa ja vaan nauttia siitä tunteesta mikä nyt on :) Olet ansainnut sen!
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Tulin ihan pikaisesti käymään, kun meillä on vieraita. Kaiken ehdin lukemaan, mutta tulen illemmalla paremmin kommentoimaan.

Ohho, onnea Naspula! :heart:

Minä tein sitten (taas) miehen mieliksi aamulla testin, nega, mikäs muukaan? :( Mutta jotain positiivistakin tänään, kilpirauhasarvot on normaalit! :) Tosi hyvätkin, 0,95! Mielestäni jostain luin että vielä 2 on normaali, mutta yli 1 voi vaikeuttaa lapsen saantia...
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula

Yhteistyössä