Kaksplussan paras kroppa competition!!

kfkfkf
[QUOTE="hellu";29277756]No ollaanpas sitä nyt kohteliaina. :D Mitä sä sitä paitsi mun tissien sisällöstä tiedät?[/QUOTE]

nii, vitsi ku oiski tollaset tissit, silikonia tai ei :D
ihan sama :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277746:
Hei! Kiva kun muistetaan!

Keräilin vähän kamojani kun sain turpiini niin kovasti viimeksi! Olen kyllä seuraillut palstaa aina silloin tällöin.
En kai mää sua oo lyäny.:O

Hitsin pimpulat, mää en kyllä muista että mitä tapahtu, tai sitten olin palstapaussilla.:|
 
[QUOTE="hellu";29277756]No ollaanpas sitä nyt kohteliaina. :D Mitä sä sitä paitsi mun tissien sisällöstä tiedät?[/QUOTE]

Peikko ei koskaan ole kohtelias arvostellessa kuvia. Hän sanoo vain asiat suoraan.:xmas:

Äläkä kysy mistä tiiän.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="hellu";29277756]No ollaanpas sitä nyt kohteliaina. :D Mitä sä sitä paitsi mun tissien sisällöstä tiedät?[/QUOTE]

No, en mitään?

Näyttää vain silareilta. Jos eivät ole niin respektit upean pystyille tisseille! =)

Ei millään pahalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29277806:
:ashamed: :hug:

Heh, kiitos vaan! Epäilen ettei kauaa mene kun mut taas lynkataan. :(
No toivotaan ettei niin käy.:hug:

Eikä kaikkea kai tartte niin itseensä ottaa...
 
[QUOTE="hellu";29277826]No ei muakaan tossa muu harmittanut kuin toi "hyi" ilmaisu. Epäkohteliasta sanoa yhtään kenenkään ulkonäöstä hyi.[/QUOTE]

Onhan tuo kyllä kieltämättä aika tökerösti tokaistu..
 
[QUOTE="hellu";29277826]No ei muakaan tossa muu harmittanut kuin toi "hyi" ilmaisu. Epäkohteliasta sanoa yhtään kenenkään ulkonäöstä hyi.[/QUOTE]

Pyydän nöyrimmästi anteeksi tökeröä ilmaisuani! :ashamed:

Tuo vain kiinnitti huomioni niin rankasti! Olisin voinut olla kommentoimattakin mutta kun kommentteja pyydetään niin tapaan niitä antaa!

Anteeksi! :flower:
 

Yhteistyössä