Kamala, kauan kestävä flunssa

  • Viestiketjun aloittaja Anniainen
  • Ensimmäinen viesti
veetuttaa
Jep, täällä. Tuskanen olo alkoi olemaan heti aaton jälkeen, sunnuntaina olin lääkärissä. Korkeet tulehdusarvot ja ainakin varma poskiontelontulehdus, ab kuuri päällä ja kehoitus tulla uudestaan jos olo ei helpota. No tänään uudestaan illalla lääkäriin, tää yskä vie kohta hengen ja kaikki röörit edelleen täynnä vihreää paksua räkää, ainoastaan maanantaina oli kuumetta - muuten ei lämpöä.. Mutta yskin tosiaan sisuskaluni pihalle, oon aivan tukossa ja kurkkuun sattuu hemmetisti. Eikä tunnu menevän ohi.
 
"vieras"
Mulla kesti 5 viikkoa flunssa ja nyt siitä asti kun flunssa loppui niin kurkkukipeä ollut 1,5vkoa. Nielunäyte otettiin tänään, saas nähä löytyykö siitä mitään?!

Meillä lähes koko perhe miestä lukuunottamatta olivat pitkäkestoisessa flunssassa silmätulehduksineen ja yhdellä meni korviin. Itsellä myös oli tuon flunssan aikana silmätulehdus. Nyt on todella pitkäkestoista flunssaa liikkeellä.. Ai niin ja lapset sairasti flunssan jälkeen 3pv:n korkean kuumeen mahakipuineen. Liekkö uus tauti vai jälkitauti..

Paranemisia!
 
"akka"
Mä sairastuin kaksi viikkoa ennen joulua eikä loppua näy.Taas on kurkku ihan hirmuisen kipeä ja pientä lämpöä.Kahteen otteeseen olin sairaslomalla jo ennen joulua ja ensiviikolla loppuu loma ja pitäis mennä töihin.Saas nähdä kuinka akan käy.
 
Juu,just ennen joulua alko, ja nyt vasta rupee olee paranemaan päin. Vei kyllä voimat ihan totaalisesti ja äänikään ei ole vielä palautunut :( jossainvaiheessa tautia tuntui siltä että kuolen kohta. Kaikki perheessämme sairasti taudin ja jopa miehelle, jolle ei koskaan nouse kuume, tuli kuumetta melkeen 40 astetta.
 

Yhteistyössä