Kamalaa....

Alkuperäinen kirjoittaja HIbiscus:
Nuo on niitä elämän kauheimpia hetkiä myös ohikulkijoille, semmoisia, joita ei koskaan unohda. En minäkään unohda, kun suurinpiirtein saman ikäistä pyöräilevää tyttöä töytäisi kerran suojatiellä auto. Näin sen. Tyttö lensi tien sivuun, minä pysähdyin myös. Kiljui ihan hysteerisenä, mutta sain rauhoittumaan, kun menin viereen juttelemaan. Joku soitti ambulanssin, joka tulikin pian. Minä soitin tytön äidille ja se rauhoitti tyttöä. Järkytti jotenkin ne ihmiset, jotka tuijottivat ringissä ympärillä hiljaa, eikä kukaan puhunut mitään. :( Onneksi sillä kertaa ei mitään vakavampaa sattunut, mutta ei näissä tilanteissa koskaan mitään jätetä sattuman varaan.

Toivon todella, että tyttö selviäisi, ja voimia teille myös!
Mun on pakko sanoo,että luojan kiitos me ei nähty sitä itse onnettomuutta.Aivan riittävä järkytys oli nähdä tyttö siinä makaamassa.Jo lapsillekin olis ollut vieläkin kamalampi shokki...
Mä tiedän itsestäni,että jos mä sen olisin nähnyt,niin painajaisia näkisin seuraavat puolvuotta,ja en sais asiaa päästäni.Nyt kyllä sama tunne,asiaa vielä entisestään pahentaa,että tyttö on niinkin tuttu.
 
vieras
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
 
Hibiscus
Kriisiavustahan nykyään paljon puhutaan... Mutta mistä sitä saisi tällaisissa tilanteissa, ja auttaisko se? Kyllä sekin on aivan tarpeeksi kauhea shokki, jos osuu paikalle tuossa tilanteessa missä te! Itse vollottaisin aivan varmasti vedet silmissä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkarainen:
Onko niin että ambulanssi ei ota kuollutta vaan sen hakee ruumisauto? Joskus näin kuullut? Pitääkö kuitenkin ambulanssihenkilökunnan(ensihoitaja?) todeta kuolleeksi?
näinhän se on kyllä että menehtyneitä ei oteta ambulanssiin. ambulanssin henkilökunta toteaa kuolleeksi ja ruumisauto hakee pois.
Eiköhän se ole lääkäri joka toteaa henkilön kuolleeksi, tai niin olen ainakin luullut
:/
näin mäkin olen kuullut, ja poliisilta vielä. tarkennan vielä kun tuolla aiemmin oli aiheesta enemmän eli poliisi sanoi mulle et lääkärin täytyy todeta kuolema ennen kuin poliisit tai ambulanssin väki voivat ruumiin laittaa säkkiin. puhe näistä asioista tuli kun tämä tuttu poliisimme oli onnettomuuspaikalla jossa auto olis suistunut päin puuta ja ulosajajalla oli raajatkin repeytyneet irti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hibiscus:
Kriisiavustahan nykyään paljon puhutaan... Mutta mistä sitä saisi tällaisissa tilanteissa, ja auttaisko se? Kyllä sekin on aivan tarpeeksi kauhea shokki, jos osuu paikalle tuossa tilanteessa missä te! Itse vollottaisin aivan varmasti vedet silmissä!!!
En tiiä olenko outo vai säälittävä,mutta mulle tää kirjottelu on jonkilaista kriisiapua..Mä oon jotenkin sellanen herkkis,et mun pitää heti saada purkaa asiat.Ja lasten kanssa en voi tälleen keskustella,ihan riittävästi järkyttyivät.Mies lähti töihin.
Että mä puran tätä asiaa nyt näin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
On heillä...
tyttöjä vai poikia , minkä ikäisiä suurinpiirtein?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
On heillä...
tyttöjä vai poikia , minkä ikäisiä suurinpiirtein?
En taida nyt tässä viitsiä alkaa sen paremmin tuntomerkkejä antamaan.
Mutta missäpäin Jokioista sinun sukulaiset asuvat...Se kertoisi jo jotakin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
On heillä...
tyttöjä vai poikia , minkä ikäisiä suurinpiirtein?
En taida nyt tässä viitsiä alkaa sen paremmin tuntomerkkejä antamaan.
Mutta missäpäin Jokioista sinun sukulaiset asuvat...Se kertoisi jo jotakin..
en kyllä yhtään nyt muista edes sitä tiennimeä...
näillä serkuilla on tyttö ja 2 poikaa...

 
Hibiscus
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hibiscus:
Kriisiavustahan nykyään paljon puhutaan... Mutta mistä sitä saisi tällaisissa tilanteissa, ja auttaisko se? Kyllä sekin on aivan tarpeeksi kauhea shokki, jos osuu paikalle tuossa tilanteessa missä te! Itse vollottaisin aivan varmasti vedet silmissä!!!
En tiiä olenko outo vai säälittävä,mutta mulle tää kirjottelu on jonkilaista kriisiapua..Mä oon jotenkin sellanen herkkis,et mun pitää heti saada purkaa asiat.Ja lasten kanssa en voi tälleen keskustella,ihan riittävästi järkyttyivät.Mies lähti töihin.
Että mä puran tätä asiaa nyt näin.
Ei tämäkään huono keino ole :). Itse olen herkkis myös. Mutta eihän herkkyydessä mitään vikaa ole. Eikä se ole "vain" kykyä tuntea empatiaa. Joillekin sitä on suotu vähän reippaampi annos kuin toisille. Ja ne joille sitä on suotu, saavat ikävä kyllä siitä myös vähän kärsiä :(.

Toivotan kuitenkin rauhallista yötä... helpommin sanottu, tietysti! Mutta kyllä uni lopulta voittaa. Ettekä te olisi voineet onnettomuudelle yhtään mitään... Sekin on syytä pitää mielessä...! Hyvää yötä, voimia!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
On heillä...
tyttöjä vai poikia , minkä ikäisiä suurinpiirtein?
En taida nyt tässä viitsiä alkaa sen paremmin tuntomerkkejä antamaan.
Mutta missäpäin Jokioista sinun sukulaiset asuvat...Se kertoisi jo jotakin..
en kyllä yhtään nyt muista edes sitä tiennimeä...
näillä serkuilla on tyttö ja 2 poikaa...
Tuota tuota....
Asuvatko siis keskustassa,vai taajaman ulkopuolella?
Tiedätkö mitä tekevät työkseen..?
 
[/quote]

Ei tämäkään huono keino ole :). Itse olen herkkis myös. Mutta eihän herkkyydessä mitään vikaa ole. Eikä se ole "vain" kykyä tuntea empatiaa. Joillekin sitä on suotu vähän reippaampi annos kuin toisille. Ja ne joille sitä on suotu, saavat ikävä kyllä siitä myös vähän kärsiä :(.

Toivotan kuitenkin rauhallista yötä... helpommin sanottu, tietysti! Mutta kyllä uni lopulta voittaa. Ettekä te olisi voineet onnettomuudelle yhtään mitään... Sekin on syytä pitää mielessä...! Hyvää yötä, voimia!!!
[/quote]

Näinhän se on.
Nt tosiaan pitäis yrittää mennä nukkumaan.Aamulla herätys kuudelta.
Mutta itseni tietäen,ei kyllä uni tuu silmään.Ajatusket mulla yleensäkin alkaa laukata kun menen pehkuihin..Voihan nakki.. :/
 
Hibiscus
Sama täällä...aikainen herätys... Täytyy yrittää vaan sulkea ajatukset päästä pois, olla ajattelematta yhtään mitään... Ei kyllä tuommoisen järkyttävän kokemuksen jälkeen ole mikään ihme, jos ei nukuta. Ei nukuttais muakaan. Kun tässä sivullinenkin järkyttyi, ja näki päässään tapahtumat. Sitä saattaa vaan toivoa, että tyttöraukan elämä ei ole pilalla, ja hän tuosta tokenee... Perheestä puhumattakaan, millainen suru... Surullista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että tuli kamala tunne et voisko olla tuttu. mun sukulaisia asuu juuri siellä jokioisilla ja tän tytön ikä sopisi heidän perheen tyttäreen.
Tiedätkö onko heillä muita lapsia?
On heillä...
tyttöjä vai poikia , minkä ikäisiä suurinpiirtein?
En taida nyt tässä viitsiä alkaa sen paremmin tuntomerkkejä antamaan.
Mutta missäpäin Jokioista sinun sukulaiset asuvat...Se kertoisi jo jotakin..
en kyllä yhtään nyt muista edes sitä tiennimeä...
näillä serkuilla on tyttö ja 2 poikaa...
Tuota tuota....
Asuvatko siis keskustassa,vai taajaman ulkopuolella?
Tiedätkö mitä tekevät työkseen..?
kirjauduin nyt.... vihtitkö laittaa yv:nä jotain tietoa niin ei tarvi miettiä...

 
vieras
Aika huonolta näyttää selviytyminen ainakaa pysyviä vammoja vaikka ei sekään ole mahdottomuus jos tytöl on ollu joku onni. Toivotaan et on ollu. Mut nyt oli silleen että ei saanut tietoa uusimpia ja toivoisin itsekkin että täällä palstoilla kauheesti henkkoht pohditaan. Niin ja en tunne ihmistä ja en tiedä ni silloin jos medihedillä viedään ni silloin on todella vakavasta asiasta kyse ja silloin ei voi sanoa henkiin jäämisestä mitään. Medi heli kuljettaa vain silloin kun on kyse ihmishengestä joka on loukkaantunut niin pahasti että ampulanssi kyyti ei kykene siihen.
 
heti kans tuli mieleen mun työkaverin lapset vanhasta työpaikasta. sillä on just 2 teini-ikäistä tyttöä ja asuu sielläpäin. täytyykin soittaa...

voimia ap:lle, kamalaa joutua todistamaan tuollaista. :hug:
 
JJO

Anteeksi,oli pakko mennä yrittään nukkumista!En enää ehtinyt huomaan sun kirjautumista.Sain nukuttua huimat 3 tuntia.Asia vaan pyöri päässä..Mutta Tyttö ei sitten kumminkaan ollut se,joka aluksi tuolla vanhempien naapurustossa luultiin!Onneksi!

Mutta....
Nyt kuitenkin saatiin suru-uutinen tällä kylällä...
 

Yhteistyössä