Kamalin kipu!

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla ei ole ikinä ollut niin kamalaa kipua, kuin pari viikkoa sitten. Mulla oli molemmat kädet rakkulamaista ihottumaa täynnä (streptokokin aiheuttamaa), sormet ihan turvoksissa ja tuntui, kuin kädet olisivat olleet tulessa ihan koko ajan. Siis se kipu oli jotain järkyttävää, ei sitä osaa edes kuvailla. Ne kuti, kirveli, kimoili ja poltti samanaikaisesti ja mikään, ei mikään auttanut. Kaksi päivää kävelin ympäri taloa itkien ja heiluttelin käsiäni, kunnes lääkkeet alkoivat tehota :snotty:

Lisättäköön vielä, että mä EN ole kipuherkkä noin muuten.
Olen kolme yli 4 kiloista synnyttänyt ja sekään kipu ei ollut lähelläkään tuota käsien kipua.
Voin vähän kuvitella tuota käsien kipua.. Mulla oli tammikuussa enterorokko ja kädet ihan kauttaaltaan "yhtä rakkulaa". Se oli helvetillistä. Ja nyt kun lähtee kynnet niin ei tääkään kivaa oo..
Auts!

Se oli ihan järkyttävää! Ja otti hermoihin ihan älyttömästi, kun mitään ei pystynyt tekemään.
Nyt lähtee nahka oikein urakalla molemmista käsistä, mutta se on pieni murhe, kun ovat sata kertaa paremman näköiset, ei kipua ja toimivatkin normaalisti.
Juu, nahat multaki lähti..
 
J
Luulen, että olen toistaiseksi vielä säästynyt kamalimmalta kivulta. Tähän asti kaikki on ollut siedettävää tai tarpeeksi rivakasti pois hoidettu. Pahin on ollut kohdun ulkoisen kipu siinä vaiheessa kun torvi oli räjähtänyt ja verta valuttant pitkin sisuksia jo runsaammalla kädellä.
 
vieras
Synnytyskipu. Ei ole pienet hammaskivut tai juurihoito ilman puudutusta olleet mitään siihen verrattuna. Myöskään paha migreenikohtaus jossa lähti sekä näkö että kuulo ei vetänyt vertoja synnytyksen tuskalle.
 
punaviini
Pienikin lasillinen punaviiniä aiheuttaa mulle järkyttävät vatsakrmpit, rytmihäiriöt, oksentelun jne. Ei siis punaviiniä mulle kiitos.
Seuraavksi kauhein fyysisenä tutntunut kipu oli veljen kuolema, olin just lasten kans laivalla lun kuulin.
Sitten vasta migreenit, synnytykset jne.
 
Korva joka on niin kipeä aina että taju menee. Tulehdus joka illalla ei vielä korvassa näy, vaikka tuntuu ja yöllä se on jo puhkeamassa. Se on kauheaa...

Munasarjassa oleva kipeä cysta, se on myös mitä kauhein kipu. Myös ovulaatiokipu on samaa luokkaa muutaman kerran vuodessa.

Hammassärky, jota onneksi olen tuntenut vain kerran.
 
ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Lapsettomuus. Ottaisin kernaasti minkä tahansa fyysisen kivun jos tän henkisen kivun sais pois.
Kyllä mäkin koen, että lapsettomuus on pahin kipu mitä olen kokenut. Ajattelin niin venyneen sektion jälkeen kun kohtua paineltiin. Se oli aivan hirveää, mutta siinä tilanteessakin ajatteln, että sen todellakin kestää.
 
1. Kolmannen synnytyksen aikana ne viimeiset supistukset kun ponnistamisen pakko puuttui vauvan virheasennon takia.

2. Hammassärky, sellainen mihin mikään Burana ja muut vastaavat ilman reseptiä saavat lääkkeet eivät auta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äöä:
Munuaiskivikohtaukset on ihan kauheita, vielä kauheampia kuin sappikivikohtaukset.
tämän allekirjoitan, vaikka en kylläkään tiedä sappikohtauksista. mutta nuo munuaiskivikohtauksen rinnalla ei luomusynnytys ole mitään (kokenut 2 kertaa luomusynnytyksen)
 

Yhteistyössä