Kannattaako 4-vuotiaalle ostaa vielä talvihaalari päikkyyn?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti66"
  • Ensimmäinen viesti
"mur"
[QUOTE="jessica";30288270]Huh,joko teil on talvivaatteet hankinnassa??[/QUOTE]

Meillä talvikamppeet hommattu jo keväällä tälle talvea valmiiksi : D Ajattele niitä voi tosiaan hommata sinne kaappiin valmiiksi jo vaikka puolvuotta aiemmin.. ; )
 
"mur"
Ja ap.lle meillä vielä 5v ja 6v on toppahaalarit käytössä.. kyllähän kaksiosaisella pärjää, mutta itse miellän ulkoiluun haalarin paremmaksi ja tänään kun oli aamulla nollassa puettiin välikausihaalarikin päälle, takin ja housun sijasta.
 
sippara
[QUOTE="jessica";30288638]jotenkin tuntuu nyt siltä et joku muu ryhmä kuuluu niihin "panikoijiin"....yleensä menen ruokakauppaankin vasta kun sille on tarvetta enkä hamstraa ale-ruokaa pakkaseen kuten vissiin sä??,mutta kukin tyylillään=D kaupat+nettikaupat myy kyllä ympärivuoden talvivaatteita-juu u ihan tosi,-myös sillon kun talvi on ajankohtainen;)[/QUOTE]

Miten ruokaostokset tähän liittyvät?
Ja kyllä, olisi mielestäni sulaa idioottimaisuutta jättää -30% lihapaketti ostamatta, mikäli on tekemässä liharuokaa muutenkin. Mutta en nyt sentään hamstraa hamstraamisen ilosta, kuten tunnut kuvittelevan? Kyllä ne "hamstratut" toppavaatteetkin tulevat käyttöön, ei niitä osteta vain kaapin koristeeksi.
On ihan fiksua hommata uudet talvikamppeet puoleen hintaan, mutta todellakin, kukin tyylillään.

Taidat olla aika nuori tai sitten olet näitä "Elämäm kovan koulun" käyneitä. Ulosanti on sitä luokkaa :)
 
"Lissu"
Höh, mä olen aina ostanut seuraavan talven toppavaatteet edellisen kauden alennuksesta, enkä näe siinä mitään kummallista. :D Silkkaa tyhmyttähän se on ostaa ne täyteen hintaan kun voi ostaa -50%. No kukin tavallaan, mutta ennakoimalla voi kyllä säästää aika isoja summia jos on useampikin lapsi.

Varsinaiseen aiheeseen, hankkisin ehdottomasti haalarin. Meillä on koululainenkin vielä (omasta halustaan) pitänyt talvella haalaria, koska se on nopeampi pukea välkälle lähtiessä ja koska tykkää laskea mäkeä jne ja inhoaa sitä, kun menee lunta selkään. Nelivuotias ulkoilee vielä aika lailla hangessa möyrimällä, joten kyllä se haalari on aika ehdoton. :)
 
8äiti
Haalari ilman muuta tuon ikäiselle. Meillä tyttö 11v jo keväällä varmisteli että "äiti, hommaathan mulle myös ens talveksi haalarin ku ne on niin käteviä ja nopeita pukea" :) Takkia ja housuja ei kukaan lapsista tykkää oikein pitää ja käyttämättä ne on useimmiten jääneetkin.
 

Yhteistyössä