kannattaako enää 30v alkaa harrastamaan mitään

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
40 v tanssija
Ilman muuta. Tanssi on mitä ihanin harrastus. Itse olen tanssin suhteen kaikkiruokainen. Voin oikaista sen verran käsitystäsi, ettei lavoilla enää juurikaan tanssita humppaa, vaan siellä jyllää trendikkään avotanssit, kuten jivet, cha-chat, rumbat, buggit, boogiet ja salsat. Varsinkin lattarit ovat nyt in. Syrjäkylien mummolavat ovat asia erikseen.

Itse olen hurahtanut salsaan ja lattareihin solotanssina. Ennen tanssin paritansseja kilpaa sekä lava- että kilpatanssipuolella.
 
"viiraska"
Toki, tottakai! Serkkuni alkoi harrastaa paritanssia lähes kolmekymppisenä ihan kilpatasolla... Ja onhan näitä aikuisaloittelijoille tarkoitettuja balettiryhmiäkin. Siitä vaan, ei tarvitse olla kovin tavoitteellinen, liikunnan ja tanssin ilo kuuluu kelle vaan.
 
"vieras"
Ei kai nyt enää noin vanhana kannata mitään uutta alkaa opettelemaan!
Haloooooo! Anna mennä vaan.
Syksyn ilmoittautumiset ovat käynnissä mm. kansanopistoissa, tanssikouluissa jne. Rohkeasti vaan kokeilemaan!
 
"tiina"
[QUOTE="viiraska";24445030]Toki, tottakai! Serkkuni alkoi harrastaa paritanssia lähes kolmekymppisenä ihan kilpatasolla... Ja onhan näitä aikuisaloittelijoille tarkoitettuja balettiryhmiäkin. Siitä vaan, ei tarvitse olla kovin tavoitteellinen, liikunnan ja tanssin ilo kuuluu kelle vaan.[/QUOTE]

painoakin yli 90kg joten kehtaamiskynnys suuri :/
 
Mep
[QUOTE="tiina";24445046]painoakin yli 90kg joten kehtaamiskynnys suuri :/[/QUOTE]

Ettet nyt vaan olis se sama tyyppi joka aikaisemmin kyseli, kehtaako mennä zumbaan...
Mitä hiivattia täällä vatvoo, sen kun menee!

Kansalaisopistojen ryhmät on ainakin täynnä joka sortin lyyliä ja ukkojakin.
 
Aina kannattaa aloittaa oli ikä mikä hyvänsä :) Itse olen tässä miettinyt että
sitten viimeistään eläkepäivillä aloitan golffin peluun, se kun vaatii aikaa vähän
enemmän kuin lenkkeily :)
Eli mars matkaan vaan, tekee muuten hyvää :)
 

Yhteistyössä