Kannattaako kurahousuja yrittääkään paikata?

"Rena"
Kannattaa. Ite oon paikkaillu useampiakin kuriksia ja muita vaatteita tuolla liimautuvalla paikalla. Halpa-hallissa on edullisia, mut ei pysy yhtä hyvin kuin ne kalliimmat. Mutta ovat kuitenkin hintansa väärti. Nytkin paikkasin tyttären repeytyneen tanssipaidan, laitoin paikan nurjalle puolelle ja tuli kuin uusi. En viitti ostaa vaatteita jatkuvalla syötöllä kun meidän tytöt hajottaa kaiken niin nopealla tahdilla.
 
No mä en oo kyllä ikinä paikannu. Kai ne vois, mut tuskin niistä ihan täysin vedenpitäviä sais?

Mä olin muuten eilen pyllähtää persiilleni, kun ostin pojalle kurahousuja Stokkalta: Rukka-kurikset olis ollu reilu 26 ekeä, mut Bogin kurahousut makso vaan 10,90 € :O Hirvee hintaero!
 
Saahan noita uusia edullisesti, mutta periaatteesta voisin ruveta paikkaamaan.. Ärsyttää ostaa koko ajan uusia. Noi, mitkä nyt on, on Reiman kurahousut ja tytölle hyvä malli. Reikä on tosi pieni, mutta reikä on ja polvessa. En tiedä, kestääkö paikka, mutta kuuklettelin tässä ja taidan lähteä käväsemään vielä kaupassa. Koitan tommosta tarrapaikkaa, itse asiassa sellasella paikkasin kundin vk-haalarin pepunkin. Kuukkelivinkeissä neuvottiin laittamaan ilmastointiteippiä nurjalle puolelle lisätiivisteeksi (ja vahvikkeeksi). Kokeilen sitäkin. :D
 
No mä en oo kyllä ikinä paikannu. Kai ne vois, mut tuskin niistä ihan täysin vedenpitäviä sais?

Mä olin muuten eilen pyllähtää persiilleni, kun ostin pojalle kurahousuja Stokkalta: Rukka-kurikset olis ollu reilu 26 ekeä, mut Bogin kurahousut makso vaan 10,90 € :O Hirvee hintaero!
Ja halpakaupoista saa kuriksia 7,90 alkaen.

Mutta.

Mä olen ostanut tolle melkosella syötöllä noita. Aina se saa reiän johonkin. Ihan periaatteesta koitan nyt paikkausta. Jos ei toimi, sitten nakkaan mäkeen, mutta kokeillaan. Ei toi paikkamatsku nyt niin maksa. :D
 

Yhteistyössä