"Kansanedustaja Sebastian Tynkkysen (PS) kimppuun yritettiin hyökätä vaalitilaisuudessa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei varmaan jaksanut enää toimia mesoavan ja jopa ammuskelevan porukan kaitsijana.
Eikös mestari itse ole todennut, että väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino?

Mutjoo. Ylioppilas Sebastian on kyllä ääriprovo, ei rakenna mitään, pelkästään provoaa tuota härövasemmistoa. Suoraan sanoen nolo mies. Mitään rakentavaa ei häneltä tule, pelkkää vittuilua. Ja kohteet suunnilleen avohoitopotilaita.
 
vierailija
Eikös mestari itse ole todennut, että väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino?

Mutjoo. Ylioppilas Sebastian on kyllä ääriprovo, ei rakenna mitään, pelkästään provoaa tuota härövasemmistoa. Suoraan sanoen nolo mies. Mitään rakentavaa ei häneltä tule, pelkkää vittuilua. Ja kohteet suunnilleen avohoitopotilaita.
Kyllä, näin on todennut.

Todellakin nolo tuo Oulun heppu. Jotenkin herttaista, miten jotkut palstanaiset häntä täällä puolustavat. Herättää heissä varmaan jotain äidillisiä hoivaviettitunteita.
 
vierailija
Kyllä, näin on todennut.

Todellakin nolo tuo Oulun heppu. Jotenkin herttaista, miten jotkut palstanaiset häntä täällä puolustavat. Herättää heissä varmaan jotain äidillisiä hoivaviettitunteita.
Miesmakuja on monia. Sebussa on sinakin yksi hyvä asia. Hän on parisuhteessa
tummaihoisen miehen kanssa, jos olen oikein käsittänyt lehtiotsikoita.
Jutun auki klikkaaminen vaatii jo mahdollisen oksennuksen siistimistä rinnuksiltani.
 
vierailija
Eikös mestari itse ole todennut, että väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino?

Mutjoo. Ylioppilas Sebastian on kyllä ääriprovo, ei rakenna mitään, pelkästään provoaa tuota härövasemmistoa. Suoraan sanoen nolo mies. Mitään rakentavaa ei häneltä tule, pelkkää vittuilua. Ja kohteet suunnilleen avohoitopotilaita.
Ai vasemmistolaiset ovat "suunnilleen avohoitopotilaita". :LOL:
 

Yhteistyössä