Kantokoppa vai lämpöpussi?

Ostettiin käytettynä tommoiset Emma Jule Twin sisarusrattaat isoveljelle ja 1,5 kk ikäiselle pikkusiskolle.

Rattaiden mukana ei tullut mitään koppaa, mutta olen ostanut aikaisempiin Emmaljungiin meille semmoisen lämpöpussin johon tulee myös valjaat läpi - on ollut siis isoveljellä käytössä kun ei mahtunut enää Emmaljungan isoon kovaan koppaan.

No nyt mietin, että onko mun pakko ostaa semmoinen pehmeä kantokoppa noihin rattaisiin, kun se lämpöpussi "periaatteessa" riittäis. Liikkeessä ne vaan hoki, että "se ei tue vauvan selkää niin hyvin" tosta lämpöpussista.

Olen kuitenkin vauvaa kuljettanut mm. äp-makuupussissa tommosissa matkarattaissa vaakatasossa eikä se minusta mitenkään oudolta tuntunut...

Mulla ei ole mitään tarvetta kuljettaa vauvaa siinä kopassa kun ne rattaat on puhtaasti vaan lenkkeilyä varten.

Niin, että uskaltaako vauvan laittaa sinne lämpöpussiin, ei kait siinä kopassa mitään muuta erikoista ole paitti että suojaa kasvoja ehkä vähän paremmin (hoidan harsolla sen)? Tyhmä kysymys varmaan...:)
 

Yhteistyössä