Kataiset sai taas tytön...

  • Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ai muhun vai?
Jos on tarvis kutsua poikalapsia pikku mulkuiksi, niin jostainhan se kumpuaa.
Naisiahan saa kutsua pikkupilluiksi, mutta miehiä ei pikkumulkuiksi, missä on taas tasa-arvo?? Oletkin näköjään niitä palstan kiusaajia, en olis uskonut :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Naisiahan saa kutsua pikkupilluiksi, mutta miehiä ei pikkumulkuiksi, missä on taas tasa-arvo?? Oletkin näköjään niitä palstan kiusaajia, en olis uskonut :(
Kuule, mun mielestä naisiakaan ei saa kutsua pikkupilluiksi (ja poikalapset ei muuten oo miehiä ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
No kyllä surkutellaan meitäkin, siis Pelkkien Poikien äitejä
Kaikkia surkutellaan :D

Mulle taas sanotaan, että hulluhan mä oon jos haluan vielä kolmannen lapsen. Eihän mun tarvitse enempää tehdä, kun mulla on jo tyttö ja poika :LOL:
Mutta varmaan sun vanhemmat ja miehen vanhemmat on iloisia kun teillä on molemmat.

Pst miehen äiti tuo esikoiselle pojille sopivia vaatteita :snotty: :kieh:
 
ei ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Voi vitsit kun poikalapsien vanhemmat otti nokkiinsa :saint:
Kateellisia ovat, niin kuin aloittajakin. Ei kai näitä aloituksia muun asian takia tehdä kun kateudesta. Aloittaja varmaan täys maho :)
Miksi mä olisin kateellinen jollekin jolla on samaa sukupuolta olevia kun itse saan nauttia sekä tytöstä että pojasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti:
No kyllä surkutellaan meitäkin, siis Pelkkien Poikien äitejä
Kaikkia surkutellaan :D

Mulle taas sanotaan, että hulluhan mä oon jos haluan vielä kolmannen lapsen. Eihän mun tarvitse enempää tehdä, kun mulla on jo tyttö ja poika :LOL:
Meillä meinas kans anoppilaiset, et sitten ette tee enempää kun on kerta jo poika ja tyttö.. :headwall: Mikähän logiikka siinäkin sitten on?? Nyt on poika ja 2 tyttöä :heart: Saisivat varmaan sydärit jos vielä tulis yks.. Tarviskohan alkaa yrittään.. ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mutta varmaan sun vanhemmat ja miehen vanhemmat on iloisia kun teillä on molemmat.

Pst miehen äiti tuo esikoiselle pojille sopivia vaatteita :snotty: :kieh:
Onhan ne, mutta en mä kyllä usko että ne olis sen surullisempia jos meillä olisi kaksi tyttöä tai kaksi poikaa...

Miksi anoppi tuo poikien vaatteita tytölle? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mutta varmaan sun vanhemmat ja miehen vanhemmat on iloisia kun teillä on molemmat.
Miksi eivät saisi olla iloisia? Itkeäkö heidän pitäisi?
Enhän mä sanonut ettei he iloisia saisi olla..
Pelkkien tyttöjen äitiin ollaan suvun puolesta usein pettyneitä kun ei hän meille poikaa tuonut :headwall:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Enhän mä sanonut ettei he iloisia saisi olla..
Pelkkien tyttöjen äitiin ollaan suvun puolesta usein pettyneitä kun ei hän meille poikaa tuonut :headwall:
No ne on sitten vähän tyhmiä sukulaisia, jos eivät vielä ole tienneet, ettei lapsen sukupuolta voi pelkällä ajatuksen voimalla päättää.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Voi vitsit kun poikalapsien vanhemmat otti nokkiinsa :saint:
Kateellisia ovat, niin kuin aloittajakin. Ei kai näitä aloituksia muun asian takia tehdä kun kateudesta. Aloittaja varmaan täys maho :)
Miksi mä olisin kateellinen jollekin jolla on samaa sukupuolta olevia kun itse saan nauttia sekä tytöstä että pojasta?
Koska pojat on ärsyttäviä kiusaajia, jotka tekevät siskonsa elämästä helvettiä . Kaksi tyttöä, maailman ihanin yhdistelmä :) Ei poikalapsista kukaan voi nauttia, niitä voi vain sietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska pojat on ärsyttäviä kiusaajia, jotka tekevät siskonsa elämästä helvettiä . Kaksi tyttöä, maailman ihanin yhdistelmä :) Ei poikalapsista kukaan voi nauttia, niitä voi vain sietää.
Tytöt ja naisethan eivät osaa olla ilkeitä, eivät osaa kieroilla eivätkä kiusata. Se on wanha totuus, joka tunnetaan kautta maailman :D

Tietty jos on niin paska mutsi, ettei osaa kasvattaa pojastaan mukavaa, niin parempi ettei oo poikia ollenkaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Voi vitsit kun poikalapsien vanhemmat otti nokkiinsa :saint:
Kateellisia ovat, niin kuin aloittajakin. Ei kai näitä aloituksia muun asian takia tehdä kun kateudesta. Aloittaja varmaan täys maho :)
Miksi mä olisin kateellinen jollekin jolla on samaa sukupuolta olevia kun itse saan nauttia sekä tytöstä että pojasta?
Koska pojat on ärsyttäviä kiusaajia, jotka tekevät siskonsa elämästä helvettiä . Kaksi tyttöä, maailman ihanin yhdistelmä :) Ei poikalapsista kukaan voi nauttia, niitä voi vain sietää.
Heh heh, eipä ollut kovin vaikeaa arvata että olet tyttölapsien äiti :hug:
Ei sillä, että tytöissä vikaa olisi mutta joistakin paistaa niiiiin läpi kateus niitä kohtaan joilla on molemmat. Kaksi tervettä lasta ja vieläpä tyttö ja poika, en olisi enempää voinut toivoa :heart:
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mutta varmaan sun vanhemmat ja miehen vanhemmat on iloisia kun teillä on molemmat.
Miksi eivät saisi olla iloisia? Itkeäkö heidän pitäisi?
Enhän mä sanonut ettei he iloisia saisi olla..
Pelkkien tyttöjen äitiin ollaan suvun puolesta usein pettyneitä kun ei hän meille poikaa tuonut :headwall:
huomattu on :'(
 

Yhteistyössä