Kate Middletonin lymyäminen

vierailija
Tuo ei vaan oo tavallista. Jos ois pelkkä suunniteltu vatsaleikkaus, niin tiedottaminen ulkopuolisille olis maailman helpoin tehtävä, ja se on hovin&Katen velvollisuus.

Vaikka viikon päästä leikkauksesta valokuva Katesta ja siitä 1 kk välein joku kuva lasten kans - ja tiedottamishomma hoidettu, Kate sais muun aikaa kääntää tyytyväisenä kylkeään sängyssään.

Mä veikkaan jotain muuta. En mitään salaliittohommelia, vaan esim.burn outia (no, siinäkin onnistuis 2-3 valokuvaa kuukausien aikana), jotain vakavampaa vatsalöydöstä tai muuta kriisiä.
Miksi pitää tiedottaa yhtään mitään? Ei minunkaan tarvi pomolle tai yhtään kenellekään kertoilla välikuulumisia, jos olen sairauslomalla. Mulla on sillon määräpäivä kerrottuna, jolloin palaan töihin ja that's It. Sitä ennen ei tarvi pomon tietää musta mitään. Sama asia tuolla. Katen on ilmoitettu palaavan julkisuuteen pääsiäisen jälkeen ja that's. Sen aikaa hänen kuuluu saada olla rauhassa, eikä mitään välitietoja tarvi antaa. Tai ihan sama ketä julkkis on kyseessä. On heilläkin oikeus yksityiseen puoleensa ja sitä on mediankin kunnioittaminen. Aivan hel*tin typerää ajojahtia ja turhaa spekulaatiota. Ja mitä sitten, jos Williamilla on jotain sutinaa ollut. Ei sekään kuulu meille. Jokainen hoitakoon itse omat suhdekuvionsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Ei siinä median apua tarvita. Se, joka on täysin puhdas pulmunen, heittäköön sen kuuluisan ensimmäisen kiven.... Sitä ennen on kenenkään turha moralisoida yhtään mitään, on sitten julkkis tai tavis.
 
vierailija
Miksi pitää tiedottaa yhtään mitään? Ei minunkaan tarvi pomolle tai yhtään kenellekään kertoilla välikuulumisia, jos olen sairauslomalla. Mulla on sillon määräpäivä kerrottuna, jolloin palaan töihin ja that's It. Sitä ennen ei tarvi pomon tietää musta mitään. Sama asia tuolla. Katen on ilmoitettu palaavan julkisuuteen pääsiäisen jälkeen ja that's. Sen aikaa hänen kuuluu saada olla rauhassa, eikä mitään välitietoja tarvi antaa. Tai ihan sama ketä julkkis on kyseessä. On heilläkin oikeus yksityiseen puoleensa ja sitä on mediankin kunnioittaminen. Aivan hel*tin typerää ajojahtia ja turhaa spekulaatiota. Ja mitä sitten, jos Williamilla on jotain sutinaa ollut. Ei sekään kuulu meille. Jokainen hoitakoon itse omat suhdekuvionsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Ei siinä median apua tarvita. Se, joka on täysin puhdas pulmunen, heittäköön sen kuuluisan ensimmäisen kiven.... Sitä ennen on kenenkään turha moralisoida yhtään mitään, on sitten julkkis tai tavis.
👍Täysin samaa mieltä. Yksityisasioidensa raportointi on maailman turhinta puuhaa. Tästäkin ketjusta huomaatte miten typeriä palstan kirjautuneina eli mustina kirjoittajat ovat. Sen pahempia juoruakkoja ja - ukkoja ei ole muualla olemassakaan.
 
vierailija
Niinhän sinuakin kiinnosti juorut. Taidat olla seiskan tilaaja.
En tilaa sanoma- tai aikauslehtiä. Samasta aiheesta eli Katen sairaslomasta hupailtiin Ylen Kovan viikon ilta-viihdeohjelmassa. Paras lohkaisu aiheesta oli
Englannin muinaisen kuninkaan vaimojen kohtalo. Siihen aikaan retusoitiin kuningattarien päitä konkreettisesti. Jatka rauhassa Seiskan lukemista.
Suurin osa tällä palstalla kirjoittajista ei tiedä mitä muita lehtiä kuin Seiska ja Suomen Uutiset on olemassa. Hesariin he eivät kajoa pitkällä tikullakaan.
 
vierailija
En tilaa sanoma- tai aikauslehtiä. Samasta aiheesta eli Katen sairaslomasta hupailtiin Ylen Kovan viikon ilta-viihdeohjelmassa. Paras lohkaisu aiheesta oli
Englannin muinaisen kuninkaan vaimojen kohtalo. Siihen aikaan retusoitiin kuningattarien päitä konkreettisesti. Jatka rauhassa Seiskan lukemista.
Suurin osa tällä palstalla kirjoittajista ei tiedä mitä muita lehtiä kuin Seiska ja Suomen Uutiset on olemassa. Hesariin he eivät kajoa pitkällä tikullakaan.
Niin henrik VIII mestautti vaimonsa. Itse välillä mietin niin raskaita. Et herkulliset kuninkaallis juorut keventää. Ajatella vauva palstalla naiset käyttää aikansa mitä mielikuvituksellisempiin juoruihin. Mitä jos se mielikuvitus valjastettaisiin uusiin keksintöihin. Kun hesarista just luin tän hyvän uutisen.
 
vierailija
#30
Huomasin otsikon, mutta en avannut linkkiä. Omassa ja lasteni isän suvuissa
hyvin moni perheenjäsen on menehtynyt ko. sairauteen.
Olet oikeassa. Ei tällä palstalla mieliala kohoa ikäviä ketjuja ja niiden viestejä selatessa. Eniten minua tällä palstalla raivostuttaa elähtänyt setämies, joka
kirjautumisestaan huolimatta kirjoittaa harmaana. Luulee kai raukka saavansa
lukijoita siivelläni. Kuuntelin nettiä selatessani toisella korvallani mielenkiintoisen asiaohjelman veneistä. Samasta aiheesta tulee myöhemmin vuonna 1985 taltioitu ohjelma. Äänessä sama veneiden tutkija kuin tuossa tänään lähetetyssä ohjelmassa. Palatakseni aapeen aiheeseen luin nettilehdestä uutisen, jossa joku
silminnäkijä on nähnyt Katen ja Williamin kyläkaupassa shoppailemassa iloisina, onnellisina, rentoina ja hyväntuulisina. Sellainen ihminen minäkin olen vaikka viesteistäni moni saa erilaisen käsityksen.
Eilen otin mukaani CM Mammuttimarkkinoilta Pirkka-ilmaislehden.
Täytin illalla lehden sanaristikon. Sanaristikot ovat hyvää aivovoimistelua, ja niistä tulee hyvälle tuulelle. Luin anna.fi sivulta mukavan kolumnin. Toimittaja Anne Flinkkilä on jäänyt Yleltä eläkkeelle ja on aloittanut Annan uutena kolumnistina. Samanlaisia aatoksia minäkin olen pyöritellyt takavuosina päässäni.
Anna on hyvöntuulen lehti. Ei siis ihme, ettei lukijakunta siirtynyt vuonna 2020 ennen joulua tälle palstalle keskustelupalstansa tänne siirtämisen yhteydessä.
Palsta oli aiemmin Soneraplazan yhteydessä vihreävärisenä kuten tämäkin palsta nykyään. Palaan usein muistoissani vuosituhannen vaihteeseen, jolloin aloin kirjoittamaan sillä palstalla syrjäisessä vahassa tiilitalossa joen varrella töiden lomassa. Olin silloin energinen, maailman vastuksia vastaan taisteleva, kahden ihanan teinitytön äiti, joka kaasutteli hurjaa vauhtia mottoriteillä punaisella, vanhalla Opel Corsa koslalla, jonka veljeni kävi ostamassa tutulta autokauppiaalta. Rahat autooni sain isäni perunkirjoituksen jälkeen metsärahoista Suomen markkoina. Sen auton vaiheista saisin kevyesti kirjan eikä siinä olisi yhtään mainintaa pk-seudun S-ryhmän kauppaketjusta.
 
vierailija
#30
Huomasin otsikon, mutta en avannut linkkiä. Omassa ja lasteni isän suvuissa
hyvin moni perheenjäsen on menehtynyt ko. sairauteen.
Olet oikeassa. Ei tällä palstalla mieliala kohoa ikäviä ketjuja ja niiden viestejä selatessa. Eniten minua tällä palstalla raivostuttaa elähtänyt setämies, joka
kirjautumisestaan huolimatta kirjoittaa harmaana. Luulee kai raukka saavansa
lukijoita siivelläni. Kuuntelin nettiä selatessani toisella korvallani mielenkiintoisen asiaohjelman veneistä. Samasta aiheesta tulee myöhemmin vuonna 1985 taltioitu ohjelma. Äänessä sama veneiden tutkija kuin tuossa tänään lähetetyssä ohjelmassa. Palatakseni aapeen aiheeseen luin nettilehdestä uutisen, jossa joku
silminnäkijä on nähnyt Katen ja Williamin kyläkaupassa shoppailemassa iloisina, onnellisina, rentoina ja hyväntuulisina. Sellainen ihminen minäkin olen vaikka viesteistäni moni saa erilaisen käsityksen.
Eilen otin mukaani CM Mammuttimarkkinoilta Pirkka-ilmaislehden.
Täytin illalla lehden sanaristikon. Sanaristikot ovat hyvää aivovoimistelua, ja niistä tulee hyvälle tuulelle. Luin anna.fi sivulta mukavan kolumnin. Toimittaja Anne Flinkkilä on jäänyt Yleltä eläkkeelle ja on aloittanut Annan uutena kolumnistina. Samanlaisia aatoksia minäkin olen pyöritellyt takavuosina päässäni.
Anna on hyväntuulen lehti. Ei siis ihme, ettei lukijakunta siirtynyt vuonna 2020 ennen joulua tälle palstalle keskustelupalstansa tänne siirtämisen yhteydessä.
Palsta oli aiemmin Soneraplazan yhteydessä vihreävärisenä kuten tämäkin palsta nykyään. Palaan usein muistoissani vuosituhannen vaihteeseen, jolloin aloin kirjoittamaan sillä palstalla syrjäisessä vanhassa tiilitalossa joen varrella töiden lomassa. Olin silloin energinen, maailman vastuksia vastaan taisteleva, kahden ihanan teinitytön äiti, joka kaasutteli hurjaa vauhtia mottoriteillä punaisella, vanhalla Opel Corsa koslalla, jonka veljeni kävi ostamassa tutulta autokauppiaalta. Rahat autooni sain isäni perunkirjoituksen jälkeen metsärahoista Suomen markkoina. Sen auton vaiheista saisin kevyesti kirjan eikä siinä olisi yhtään mainintaa pk-seudun S-ryhmän kauppaketjusta.
kaksi korjausta
 
vierailija
#30
Huomasin otsikon, mutta en avannut linkkiä. Omassa ja lasteni isän suvuissa
hyvin moni perheenjäsen on menehtynyt ko. sairauteen.
Olet oikeassa. Ei tällä palstalla mieliala kohoa ikäviä ketjuja ja niiden viestejä selatessa. Eniten minua tällä palstalla raivostuttaa elähtänyt setämies, joka
kirjautumisestaan huolimatta kirjoittaa harmaana. Luulee kai raukka saavansa
lukijoita siivelläni. Kuuntelin nettiä selatessani toisella korvallani mielenkiintoisen asiaohjelman veneistä. Samasta aiheesta tulee myöhemmin vuonna 1985 taltioitu ohjelma. Äänessä sama veneiden tutkija kuin tuossa tänään lähetetyssä ohjelmassa. Palatakseni aapeen aiheeseen luin nettilehdestä uutisen, jossa joku
silminnäkijä on nähnyt Katen ja Williamin kyläkaupassa shoppailemassa iloisina, onnellisina, rentoina ja hyväntuulisina. Sellainen ihminen minäkin olen vaikka viesteistäni moni saa erilaisen käsityksen.
Eilen otin mukaani CM Mammuttimarkkinoilta Pirkka-ilmaislehden.
Täytin illalla lehden sanaristikon. Sanaristikot ovat hyvää aivovoimistelua, ja niistä tulee hyvälle tuulelle. Luin anna.fi sivulta mukavan kolumnin. Toimittaja Anne Flinkkilä on jäänyt Yleltä eläkkeelle ja on aloittanut Annan uutena kolumnistina. Samanlaisia aatoksia minäkin olen pyöritellyt takavuosina päässäni.
Anna on hyvöntuulen lehti. Ei siis ihme, ettei lukijakunta siirtynyt vuonna 2020 ennen joulua tälle palstalle keskustelupalstansa tänne siirtämisen yhteydessä.
Palsta oli aiemmin Soneraplazan yhteydessä vihreävärisenä kuten tämäkin palsta nykyään. Palaan usein muistoissani vuosituhannen vaihteeseen, jolloin aloin kirjoittamaan sillä palstalla syrjäisessä vahassa tiilitalossa joen varrella töiden lomassa. Olin silloin energinen, maailman vastuksia vastaan taisteleva, kahden ihanan teinitytön äiti, joka kaasutteli hurjaa vauhtia mottoriteillä punaisella, vanhalla Opel Corsa koslalla, jonka veljeni kävi ostamassa tutulta autokauppiaalta. Rahat autooni sain isäni perunkirjoituksen jälkeen metsärahoista Suomen markkoina. Sen auton vaiheista saisin kevyesti kirjan eikä siinä olisi yhtään mainintaa pk-seudun S-ryhmän kauppaketjusta.
Mitkäs oli ne pahimmat vastukset tuohon aikaan?. Hienoo kuuntelin yhtä rokki biisiä ja kuvittelin kuinka sinä auton ikkuna auki tukkahulmuten ajoit maanteillä. Saitkos koskaan liian raskaan kaasujalan takia sakkoja?
Mun mummi tilas aina apu lehteä sieltä luin sarjikset aina 90luvulla ei ollut nettejä mummilassa joten tekeminen oli ulkona leikkimistä ja lehtien selailua muistaakseni seurassa oli aina joku sota juttu jatko sodasta sekin tuli mummille.

Enpäs ole tainnut anna lehteä koskaanlukea. Ootko niitä ristikkolehtiä tehnyt ja lähettänyt palkinnon toivossa niitä sinne kilpailuun mukaan? Mä en oo kovin kummonen ristikkopeleis anagrammi peli on hauska.
Vielläkö osaisit autolla ajella millon viimeksi ajanut? Ja kävitkö koskaan tanssi lavoilla kavaljeerin kanssa? Näetkö nykyään lapsiasi usein?.
 
vierailija
kaksi korjausta
Ja toi on totta et ku sanoit et oli nähty rennosti yhdessä. Ni ku vähän vauvalla luin sitä juoru ketjua ni siellä kate oli kuolemassa ja william käyny jotain markiisitarta lukemas ja nyt totuus on se perus kaikki hyvin. Jos luki pelkkää vauvaa katesta ni siellä tapahtuisi mitä ihmeellisempiä asioita. Ja jos kuva ei natsaa ni heti siitäkin lähtee juttu lentämään. Vaikken katea tunnekkaan ni mulle tulee siit hyvät vibat kuningatterana
 
vierailija
Olet oikeassa. Ei tällä palstalla mieliala kohoa ikäviä ketjuja ja niiden viestejä selatessa. Eniten minua tällä palstalla raivostuttaa elähtänyt setämies, joka
kirjautumisestaan huolimatta kirjoittaa harmaana. Luulee kai raukka saavansa
lukijoita siivelläni.…
Aaa-lee-paaaa…. 🤣🤣🤣

Vaikka täällä jatkuvasti päivystät, siis lähes 24/7, niin olet lukenut tosi huonosti läksysi. Olen kirjoittanut aiemmin, että tällä vaivattomalla tabletilla ei vaan pääse kirjoittamaan rekisteröityneenä (sama ongelma on rakkaalla ystävälläsi Jonne Omenansiemenellä), niin siksi en viitsi pienellä kännykällä kirjoitella juurikaan mitään enää tänne. Koeta kestää ja yritä olla keräämättä jotain naurettavan säälittäviä pinnoja itsellesi sillä verukkeella.

Eli luulet jälleen liikoja itsestäsi, sinulla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

Super-Setis

ps. jälleen me kaikki huomaamme nälkävuoden pituisesta poukkoilevasta tekstistäsi sen ”nelikirjaimisen” pysyväisongelmasi 😏

pps. vaikka kerrot olevasi kirjallisuuden suurkuluttaja niin silti et ole oppinut kirjoittamaan selkeämmin! Paina välillä enteriä niin saat kappalejakoa aikaiseksi, ehkä tiennyt miten se edes tapahtuu?
 
vierailija
Aaa-lee-paaaa….

Vaikka täällä jatkuvasti päivystät, siis lähes 24/7, niin olet lukenut tosi huonosti läksysi. Olen kirjoittanut aiemmin, että tällä vaivattomalla tabletilla ei vaan pääse kirjoittamaan rekisteröityneenä (sama ongelma on rakkaalla ystävälläsi Jonne Omenansiemenellä), niin siksi en viitsi pienellä kännykällä kirjoitella juurikaan mitään enää tänne. Koeta kestää ja yritä olla keräämättä jotain naurettavan säälittäviä pinnoja itsellesi sillä verukkeella.

Eli luulet jälleen liikoja itsestäsi, sinulla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

Super-Setis

ps. jälleen me kaikki huomaamme nälkävuoden pituisesta poukkoilevasta tekstistäsi sen ”nelikirjaimisen” pysyväisongelmasi

pps. vaikka kerrot olevasi kirjallisuuden suurkuluttaja niin silti et ole oppinut kirjoittamaan selkeämmin! Paina välillä enteriä niin saat kappalejakoa aikaiseksi, ehkä tiennyt miten se edes tapahtuu?
Ihanaa järjestämme setiksen ja annan kesähäät. Rakkaudesta se hevonenkin potkii menee vanha sananlasku😊
 
  • Haha
Reactions: Super-Setis
Miksi pitää tiedottaa yhtään mitään? Ei minunkaan tarvi pomolle tai yhtään kenellekään kertoilla välikuulumisia, jos olen sairauslomalla. Mulla on sillon määräpäivä kerrottuna, jolloin palaan töihin ja that's It. Sitä ennen ei tarvi pomon tietää musta mitään. Sama asia tuolla. Katen on ilmoitettu palaavan julkisuuteen pääsiäisen jälkeen ja that's. Sen aikaa hänen kuuluu saada olla rauhassa, eikä mitään välitietoja tarvi antaa. Tai ihan sama ketä julkkis on kyseessä. On heilläkin oikeus yksityiseen puoleensa ja sitä on mediankin kunnioittaminen. Aivan hel*tin typerää ajojahtia ja turhaa spekulaatiota. Ja mitä sitten, jos Williamilla on jotain sutinaa ollut. Ei sekään kuulu meille. Jokainen hoitakoon itse omat suhdekuvionsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Ei siinä median apua tarvita. Se, joka on täysin puhdas pulmunen, heittäköön sen kuuluisan ensimmäisen kiven.... Sitä ennen on kenenkään turha moralisoida yhtään mitään, on sitten julkkis tai tavis.
Mitä sä nyt dramatisoit? Ensimmäisen kiven heitto, moralisointi jne....

Oletko sinä kuninkaallinen? Kate on erittäin suosittu _kuninkaallinen_. Veronmaksajat kustantavat elämisensä, ja heillä on oikeus tietää.

Esim.Norjan Mette-Maritin sairaudesta on kerrottu avoimesti ja kerrotaan, milloin ei jaksa osallistua.

Se tässä onkin, kun Katelta olisi riittänyt vaikka alkuvuodesta 2-3 toipilaskuvaa/kuvaa missä kattelee kansalaisten tervehdyksiä jne. Se ei olisi ollut paljoa vaadittu ja ihmiset olisivat olleet rauhallisia, ja lopun kuukautta Kate olisi voinut vetää lonkkaa.
 
vierailija
Catherine on laihduttanut itsensä niin luurangoksi että Williamin silmät harhailee vähän pyöreämmissä naisissa.
Kyllähän markiisitarkin hoikka on mutta ei lauta.
 
vierailija
Catherine on laihduttanut itsensä niin luurangoksi että Williamin silmät harhailee vähän pyöreämmissä naisissa.
Kyllähän markiisitarkin hoikka on mutta ei lauta.
Oo la laa miten henkevää ja korkeatasoista keskustelua. Sinun kannattaa kirjoittaa sivistäviä kirjoituksiasi Englannin hovin nettisivulle. Pääset älykkäillä ajatuksillasi myöhemmin hovin sisäpiiriin.
 
Rose on ollut upea ja on Katea kurvikkaampi, mutta vanhetessaan alkaa näyttää joltain Hjallis Harkimolta/Ratatouillen hiireltä, kun leuan puuttuminen korostuu ja nenä on hallitseva. Kate ikääntyy kasvoista sopusuhtaisemmin.
Mikä ihmeen jyrsijäsyndrooma sinulla on, tsainat ovat oravia ja Rose hiiri...


Rose voi korjata väärinkäsityksen, tilata pääsiäispupun asun Kiinasta ja kutsua Williamin pääsiäisenä leikkimieliseen munien piilotteluun...
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Super-Setis
Keksit juuri ehkä maailmalle leviävän uuden TV-formaatin: ”Kauhuhäät” 😱

Onnittelut tulevista miljoonatuloista 👍

Mutta jätän suosiolla väliin, Alepalla on ikää 35 v liikaa. Ja tuo luonne… 😣
Mitäs, saman ikäisiä taidatte olla, eli sopivan ikäiset toisillenne. Ehkä tietämättänne luokkakavereita 60-70-luvulta? :)

Sä olit se luokan pullistelija ja Alepa salaa kuolasi sua tunnilla, Maon punaisen kirjan takaa. :)
 
  • Haha
Reactions: Super-Setis
Yks skenaario tässä tuli mieleen. Vauvalla -jossa kaikki tiedetään ja "tiedetään"- on esitetty että Charlesin syöpä on haimasyöpä.
Haimasyövässä ennuste on vuoli vuotta.

Mitä jos Kate tajusi että kesällä hänen ukkonsa ja hän on vallan puikoissa, ja stressaantui siitä?
 
vierailija
mä luulen että Kate oli joko:

-vatsan rasvaimussa
- teki abortin kun lapsella oli down syndrooma ja abortti meni pieleen ja nyt se on koomassa. ei sikiö vaan Kate.
-sille iski vatsasyöpä ja leikattiin
-iski jokin syöpä ja siihen on vahvat säteilyhoidot
-umpisuolen tulehdus mikä leikattiin liian myöhään ja tuli verenmyrkytys js se makaa koomassa
 
mä luulen että Kate oli joko:

-vatsan rasvaimussa
- teki abortin kun lapsella oli down syndrooma ja abortti meni pieleen ja nyt se on koomassa. ei sikiö vaan Kate.
-sille iski vatsasyöpä ja leikattiin
-iski jokin syöpä ja siihen on vahvat säteilyhoidot
-umpisuolen tulehdus mikä leikattiin liian myöhään ja tuli verenmyrkytys js se makaa koomassa
Sen vatsassa ei oo mitään rasvaa mitä imeä :eek:
 
Mitäs, saman ikäisiä taidatte olla, eli sopivan ikäiset toisillenne. Ehkä tietämättänne luokkakavereita 60-70-luvulta?

Sä olit se luokan pullistelija ja Alepa salaa kuolasi sua tunnilla, Maon punaisen kirjan takaa.
Tjaah, jos hän on tosiaan se kaunis ja upporikas leskirouva jolla on se linnamainen iso talo meren rannalla ja turvamieskaartikin vartioimassa 24/7, niin laitetaanpa harkintaan 😁

Palkaksi riittäisi 30K€/kk puhtaana, Kotilaiturissa 49 jalan Nord Star moottorivene n. 1,3 M€. Tallissa punainen 700K/€ Ferrari Purosangue, jota ei saa sanoa SUV malliksi, vaikka tavallaan on. Sillä syyhkäisisin välillä Annieta moikkaamaan kukkapuska kyydissä😊
 

Yhteistyössä