Katellaanko taas masukuvia?

Voi miten ihastuttavia keskivartaloita! :heart: Itse vielä niin aluillaan, että ei ole kuvia (eikä aikoihin tulekaan =) ), mutta sitten joskus, kun on mitä näyttää... :whistle:
Oli ihan pakko kommentoida :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 08:54 VIRUS kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 14:20 Miilukka kirjoitti:
täällä tänään otettu kuva viikoilla 35+4 :wave:
Onko noi sun farkut tossa profiilikuvassa äitiysfarkut? Jos,niin mistä oot hankkinut? :D
:kieh: :kieh: ihan on noi crazy age farkut mitä on nyt hulluna tuolla huutonetissä. tohon eteen viritin sellasen belly belt-jutun jolla saa vähän jatketta housun etumukseen ja voi pitää ihan tavallisia farkkuja vaik loppuun asti ;)
 
on muutes mielenkiintosta miten masujen koot vaihtelee.tuossa kun huvikseen vertailin niin jollaki saatto olla esim viikolla 25 saman kokonen ku toisella viikolla 30 :) että tosi yksilöllistä kyllä.
itsellä viikkoja "vasta" 13+4 niin masua ei ole kuin omaa läskiä :D
 
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: täällä nostelen vaan :) on tippunu niin pitkälle....

päivitetty kuva meikäläisen pötsistä :) jospa siitä muutaman viikon päästä pääsee jo eroon..tai kylhän siihen sit sellanen tyhjempi reppu jää roikkumaan :LOL: :LOL: :LOL:
\|O \|O \|O \|O
 
plussapallolla on tosiaan ihanan pallo toi maha =) tosiiii ison näkönen, vaikka itelläkin on omasta mielestä pötsi. ja aina mulle tulee nelikilonen. tyttö oli jopa 4640g ja 54,5cm jota ne lääkärit ihmettelikin että mistä mahasta ku arvioitiin kilo pienemmäksi ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 06:14 Blue Rush kirjoitti:
Miilukalla tosi kaunis vatsa :wave:
Mulla tuo sama kuva vielä parin viikon verran. rv 20-22 tienoilla päivitys :heart:
:heart: KIITTI!!toi on muutaman päivän vanha ja tänään tasan 37 viikkoo täynnä. mulla ollu aina joku tollanen pötsi ja tosiaan nelikilosii tullu sieltä,keskimmäinen tyttö oli jopa isompi.vielä olisi muutama viikko jäljellä todennäköisesti sillä kaikki napsahtaneet kivasti yliaikaisiksi :)
 
Jonnakar harmailee
Nostoa!!! =)

Haluaa katsella masuja, kun itsellä 12+5, ja valtava pömppis jo ja mammahousuihin siirrytty... Ihmettelen joko näinkin pian, tosin kolmas tulossa...

=)
 
edestä

http://irc-galleria.net/view.php?nick=hippimamma&image_id=16759924
ja sivulta
http://irc-galleria.net/view.php?nick=hippimamma&image_id=7155322


Niin siis 5 viikkoa ennen kuin Jade syntyi on kuva otettu...
uudesta laitan sitten joulun tienoolla kuvia profiiliin ja irc-galleriaankin ;)<br><br>
 
Noh, minäkin nyt sitten laitoin kuvan profiiliin käyrien mukaan valtavasta mahastani. Nyt mulla on menossa 26+3 ja masu senkun kasvaa... :D

Potkut on jo niin kovia, että kylkiluihin sattuu. Ihmiset nauraa kun välillä vauvan jalka tai joku muu yrittää vatsanahan läpi ulos. Sanovat, että mun masu on kuin jostain huonosta kauhuleffasta.
 
ja ihan teille iloksi laitan tämä uuden ison mahan näytille... viikkoja vasta 16, mutta kohtu tuntuu jo navan kohdalla... mikä lie jättiläinen tulossa. :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=hippimamma&image_id=48580495
 

Yhteistyössä