Katellaanko taas masukuvia?

satu86
Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Satu86 mieletön maha!! Oikeesti noi sun loppuvaiheen kuvat :eek: , miten voi kasvaa noi eteen??? Siis älä ota loukkauksena, en todellakaan tarkoita niin. En vaan noin pystyä masua ole ikänä nähnyt. Ja muuten olet kuvissa niin hoikka..oispa mullakin noin, että vain maha kasvaa..huoh. Ei susta varmaan ole takaapäin edes huomannut, että olet raskaana :) .
Onnea uuteen odotukseen :flower:
en ota loukkauksena :) mun mielestä mun masu on ollu ihan hirveä. häpesin sitä kun kasvoi vain eteenpäin. Muilla kasvaa nätisti pyöreänä ylös ja eteenpäin, mullapas ei :( mä en taas haluais että tuo masu kasvais nuin paljon.
mä olen niin lyhyt että ei ole paljon tilaa kasvaa tässä mahassa :ashamed:

ja kiitos, toivon että kaikki menee hyvin tällä kertaa :)
 
satu86
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1151201.jpg

Rv:22+1 :heart:
Ompas pieni masu..mulla oli noilla viikoilla jo 10 kertaa isompi. =)
ja mulla 6+2 viikolla isompi mut ei kaikilla kasva kovin isoksi.. minä haluaisin pienen mahan, koska se on nätimpi. itsellä lopussa todella RUMA maha
Mulla oli myös samoilla viikoilla jo tuollainen pömppis, ja mulla oli ennestään todella hoikka maha. Eipä pysynyt raskaus salassa kauan...monet luuli jo joskus viikolla 10 että oon seitsemännellä kuulla, ja sit ku sanoin että paljo on oikeesti viikkoja, niin tuli kaikilta kommenttia, että kolmosiako ootat tms..
juu ei mullakaa kauan salassa pysy. pitäis jouluaattoon asti pitää salassa vanhemmilta. muut tietää jo :)
saas nähdä että kuinka kauan menee ennenkuin kyselevät itse että olenko raskaana, hmph :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1151201.jpg

Rv:22+1 :heart:
Ompas pieni masu..mulla oli noilla viikoilla jo 10 kertaa isompi. =)
Mä oon ihmetellyt itse samaa :eek:

Esikoisen aikaan samoilla viikoilla maha oli jo paljon isompi, en sitten tiedä voiko istukan paikka vaikuttaa siihen miten maha näkyy? Mulla nyt istukka edessä ja viimeksi se oli takana. Tuntuu ettei maha kasva ollenkaan, mutta onhan tässä vielä aikaa kasvattaa :heart: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
ja mulla 6+2 viikolla isompi mut ei kaikilla kasva kovin isoksi.. minä haluaisin pienen mahan, koska se on nätimpi. itsellä lopussa todella RUMA maha
Höpö höpö! Sulla on aivan ihana massukka :heart: Oot niin pikkanen muuten että kunnioitettavasti nostan hattua kun jaksat masua kantaa =)
 
satu86
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
ja mulla 6+2 viikolla isompi mut ei kaikilla kasva kovin isoksi.. minä haluaisin pienen mahan, koska se on nätimpi. itsellä lopussa todella RUMA maha
Höpö höpö! Sulla on aivan ihana massukka :heart: Oot niin pikkanen muuten että kunnioitettavasti nostan hattua kun jaksat masua kantaa =)
kiitos :) itseasiassa tuota viime raskauden maha oli ihan helppo kantaa.. ei se oikeastaan missään tuntunu, selkä ei ollu kertaakaan kipeä :)

kyl se istukan paikka varmaan jonkun verran vaikuttaa mahan kasvuun
 

Yhteistyössä