Katinkullan kylpylässä ja saunamaailmassa

  • Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti
Pauli Katainen
Kävin tänään Katinkullassa ja olen käynyt siellä vuodesta 1995 lähtien noin 5-10 kertaa vuodessa ja nyt se on sitten loppu elleivät muuta sitä takasi entiseksi yhteissaunaksi. Olen todella nyt pettynyt kun meni niin ihana lomapaikka pilalle jossa sai tosiaan perheenä nauttia yhteisistä löylyistä. Mikä paha siinä on että miehet ja naiset eivät voi sopeutua kylpemään yhdessä alasti.?
 
entinen vakkari
Holiday Clubille voi antaa palautetta Katinkullasta, niinkuin muustakin hotelli/kylpylätoiminnasta. Itse kävin jo antamassa Saunamaailman palauttamisesta entiselleen. Ei ne mitään toimi, jos et anna palautetta suoraan. Palautteen voi antaa myös nimettömänä, vink vink.

https://www.holidayclub.fi/palaute/
 
"Liina"
Holiday Clubille voi antaa palautetta Katinkullasta, niinkuin muustakin hotelli/kylpylätoiminnasta. Itse kävin jo antamassa Saunamaailman palauttamisesta entiselleen. Ei ne mitään toimi, jos et anna palautetta suoraan. Palautteen voi antaa myös nimettömänä, vink vink.

https://www.holidayclub.fi/palaute/
Kiitos vinkistä! Annoin heti palautetta. Itselläni ei ole mitään motiivia lähteä perheen kanssa Katinkultaan asti, ilman vanhaa kunnon saunamaailmaa.
 
"herra 47"
[QUOTE="Katja";28706604]Kuka haluaa naapurikseen esim: Strib klubia, vaikka ei sielä itse käysikkään? Kyllä sen olemmassaolon tietäminen normaalisti jo ahdistaa. Eli, rentoudu siinä sitten kun tiedät mitä menoa lähellä harjoitetaan. Miehet sukukalleudet tanassa pongaavat naisia - hyi helv...! Siksi minäkin annoin palautetta saunamaailman jakamisen puolesta, kun Saimaalla ei sarongin käyttö kuulemma kaikilta sujunut.[/QUOTE]

Holiday Club Saimaalla sarongin käyttö on vapaaehtoista, se on myös järjestyssäännöissä mainittu. Itse käytän sitä vain pyllyalustana, mutta muuten kuljen siellä alasti kuten monet muutkin miehet. Tämä tuntuu olevan muutamille täti-ihmisille liikaa, eräskin tuli sättimään minua, kun olin suihkussa alasti. Onneksi valvojatyttö oli siinä lähellä, ja pyysin hänet paikalle ja kysyin oliko pukeutumisessani jotain vikaa. Ei kuulemma ollut ja täti poistui punaisena ja kiukusta puhisten paikalta ja onneksi myös pysyi poissa.
 
Kainuun tyttö
Minun mielipide katin kullan saunamaailmasta. Jos ujostelee niin laittaa pyyhkeen ympärille tai menee sinne omalle puolelle naisten tai miesten puolelle. perheen kannalta jotka haluaa mennä sinne saunaan yhdessä ei hyvä ollenkaan. Kyllä kai jokainen on vanhempana jo tottunut näkemään alastomuutta ja miksi sitä pitäisi hävetä. Yhteinen saunamaailma takaisin. Kyllä nyt kävijämäärä laskee!
 
Saunokaa rauhassa
[QUOTE="Milla";28144951]Kylpylään oli vihdoin saatu naisille ja miehille omat savusaunat. Saunamaailma oli vielä nudisteille, kysyimme kuinka tämä on vielä nykypäivänä mahdollista. Saimaan kylpylän saunamaailmassa on nakuilu nykyään kielletty ja otettu sarongit käyttöön. Ymmärsin että Katinkullan saunamaailmaan olisi tulossa sama tervetullut systeemi. Enää ei tarvitsisi kyttäillä naisten saunamaailma vuoroja - eikö hienoa?[/QUOTE]

Milla voi mennä nyt ihan rauhasta naisten puolelle, ei tarvitse tissejä ja toosaa esitellä muille. Olkoon tänä sinun onnesi.
 
Tässä ajassa
Milla voi mennä nyt ihan rauhasta naisten puolelle, ei tarvitse tissejä ja toosaa esitellä muille. Olkoon tänä sinun onnesi.
Selvästi kirjoituksessasi on piikittelyä. Kuitenkin Millan toivomus vastaa tätä päivää. Kyllä maailmanlaajuisestikin nyky suuntaus on moraalin nousu pukeutumisen suhteen. Julkinen alastomuus ei ole tätä päivää, kulttuuri on muuttunut tämän asian suhteen. Ei enää voi hyväksyä kylpylässä nudisti saunaa.
 
mkmk
Mitä väärää siinä on, jos haluaa olla alasti saunamaailman puolella? Jotkut käyttävät saronkia ja toiset haluavat olla ilman. Jos niin kovasti ahdistaa niin aina voi jättää menemättä.
 
"Tuuli"
Mitä väärää siinä on, jos haluaa olla alasti saunamaailman puolella? Jotkut käyttävät saronkia ja toiset haluavat olla ilman. Jos niin kovasti ahdistaa niin aina voi jättää menemättä.
Minä en sinänäsä ole kiinnostunut itse saunamaailmasta, enkä mene sinne oli systeemi mikä tahansa. Vastustukseni ja kielteiset palautteet Katinkultaan olen antanut siksi että: Ajattelen lapsia ja nuoria. Olen nähnyt kuinka sinne viedään lapsiakin ja monet alaikäiset nuoret menevät sinne omin päin. Lapset ja nuoret näkevät vastakkaisen sukupuolen edustajia alasti ja miehiä pippelit seisomassa.
 
"Vieras"
[QUOTE="Tuuli";28998960]Minä en sinänäsä ole kiinnostunut itse saunamaailmasta, enkä mene sinne oli systeemi mikä tahansa. Vastustukseni ja kielteiset palautteet Katinkultaan olen antanut siksi että: Ajattelen lapsia ja nuoria. Olen nähnyt kuinka sinne viedään lapsiakin ja monet alaikäiset nuoret menevät sinne omin päin. Lapset ja nuoret näkevät vastakkaisen sukupuolen edustajia alasti ja miehiä pippelit seisomassa.[/QUOTE]

Ei, kyllä siellä on paljon enemmän naisia joiden värkki on märkänä. Miehet sen sijaan pysyvät aisoissa koska heistä se kiihottumisen näkisi. Naiset voivat aivan vapaasti unelmoida pojista pillut märkinä eikä kukaan huomaa.!!
 
"Jokke79"
Kävin syyslomalla tyttöystäväni kanssa Saimaan kylpylässä emmekä käyttäneet saunamaailmassa saronkia ollenkaan. Olimme täysin nakuna. Itseasiassa suurin osa ihmisistä oli nakuna, myös naiset. Vain muutaman ihmistä piti saronkia päällä. Saunamaailman seinällä oli ilmoitustaulu missä luki että saronkia ei tarvitse käyttää mikäli ei halua! :)
 
voi tsiisus?
[QUOTE="Vieras";28145000]Niin, onko se naiselle sitten kivempaa jos lepakkolaumat siellä himoitsee teidän tussuja että "voi kun tuota pääsisi nuolemaan". Sekö on kivempaa kuin se, että joku mies vähän vilasee?[/QUOTE]

:O :LOL: En mä laittais pahakseni jos joku nainen musta noin ajattelis?;)
 
Ex-asiakas
TIEDOKSI KYLPIJÖILLE

Muutoksen takana ovat kovaääniset ja hyvinsyöneet fatamifemakot, jotka ovat syöneet itsensä sellaiseen kuntoon, etteivät enää kehdanneet (?) tulla Saunamaailmaan. Kun he kuitenkaan eivät halunneet jäädä siitä paitsi, jyräsivät he varsin äänekkäästi osakkaiden muodossa moisen muutoksen.

Vaimo kertoi, että siellä naisten puolella oli ollut lauma möreä-äänisiä lihavia naisia jotka olivat pitäneet aikamoista mekkalaa ja riemuinneet "miesten lyömisestä". Ennen muutostahan Saunamaailma oli todella rauhallinen paikka.

Nyt vaan pidetään perinteistä kiinni ja ollaan Saunamaailmassa kuten ennenkin eli ei tungeta joka välissä uikkareita päälle. Ja laittakaa asiallista palautetta Katinkullan osoitteeseen, löytyy yhteystiedoista.
 
mietin vaan
Jos sinne saunamaailmaan kerran mennään vaan nauttimaan kylpemisestä, eikä vastakkaista sukupuolta kyyläämään, niin miksi se sitten haittaa että siellä on nykyään miesten ja naisten puolet? Kylpemäänhän te vaan olette menneet...
 
Kylpemisen ystävä
Jos sinne saunamaailmaan kerran mennään vaan nauttimaan kylpemisestä, eikä vastakkaista sukupuolta kyyläämään, niin miksi se sitten haittaa että siellä on nykyään miesten ja naisten puolet? Kylpemäänhän te vaan olette menneet...
Ilmeisesti ei aiemmista viesteistä tullut selväksi, että muutoksessa kunkin sukupuolen käytössä olevien saunojen ja altaiden määrä puolittui? Mielestäni Katinkullan tapauksessa ei voi enää puhua saunamaailmasta - saati sitten rauhallisesta sellaisesta.
 
Stefa
Heps kukkuu,

Tulihan tuolla katinkullassa hypättyä vaimoni kanssa monta vuotta, eipä tarvitse enään. Meistä oli vaan kovin mukavaa saunoa yhdessä loistavissa höyrysaunoissa ja rentoutua. Lomalla on tärkeää tehdä asioita yhdessä, nyt se ei enään tuolla ole jatkuvasti mahdollista. Tiukkapipot/kukkahatut 5 VS Normaalit, mukavat ja rennot ihmiset 0... Bye bye Sotkamo!
 
naku
Voisiko se olla ihan jokaisen oma asia mikäli tahtoo pitää pyyhettä suojanaan. Meitä ihmisiä on niin moneen junaan eikä ketään pitäisi pakottaa käyttymään muiden tahdon mukaan. Voihan järjestää alastomille ja pyyhekansalle omat vuoronsa joten kenellekään ei tule paha mieli.

Nauti ja anna muidenkin nauttia.
 
"Tuuli"
Voisiko se olla ihan jokaisen oma asia mikäli tahtoo pitää pyyhettä suojanaan. Meitä ihmisiä on niin moneen junaan eikä ketään pitäisi pakottaa käyttymään muiden tahdon mukaan. Voihan järjestää alastomille ja pyyhekansalle omat vuoronsa joten kenellekään ei tule paha mieli.

Nauti ja anna muidenkin nauttia.
Jos saunamaailma palautetaan entiselleen, niin missään tapauksessa ei saa hyväksyä alastomuutta. Alastomuus kun vetää puoleensa kaiken maailman pervot ja niitä kylpylässä ei tarvita. Yleensäkkin, miksi joku haluaisi olla alasti jos ne tietyt asiat ei ole mielessä? Hyvien tapojen mukaan, sekasaunoissa ei olla enää alasti. Ei kukaan enää esittele virallisesti ulkomaalaisille, että saunassa kuuluu olla alasti.
 
Vierasmies
[QUOTE="Tuuli";29563130]Jos saunamaailma palautetaan entiselleen, niin missään tapauksessa ei saa hyväksyä alastomuutta. Alastomuus kun vetää puoleensa kaiken maailman pervot ja niitä kylpylässä ei tarvita. Yleensäkkin, miksi joku haluaisi olla alasti jos ne tietyt asiat ei ole mielessä? Hyvien tapojen mukaan, sekasaunoissa ei olla enää alasti. Ei kukaan enää esittele virallisesti ulkomaalaisille, että saunassa kuuluu olla alasti.[/QUOTE]

:LOL:

aijaa, että vaatteet päällä saunaan? Saunassa ja kylpemässä ollaan sen takia alasti koska mielessä on kylpeminen. Onko sulla mielessä vieraan munat jos olet saunassa alastoman miehen kanssa? Arvasinkin että te olette tuollaisia runkkarinaisia, pervot!
 
"Ahaa"
:LOL:

aijaa, että vaatteet päällä saunaan? Saunassa ja kylpemässä ollaan sen takia alasti koska mielessä on kylpeminen. Onko sulla mielessä vieraan munat jos olet saunassa alastoman miehen kanssa? Arvasinkin että te olette tuollaisia runkkarinaisia, pervot!
Lueppas tähän aiheeseen liittyviä keskustelupalstoja tarkemmin, niin totuus paljastuu. Hae: Katinkullan saunamaailma. Tuuli on täysin oikeassa. Vinkiksi: Pyyheliinakin on keksitty, jonka voi kietoa saunassa ympärille.
 

Yhteistyössä